Unreal Engine

شروع موضوع توسط AREF ‏12 مارس 2015 در انجمن برنامه 3DStudio MAX

  1. Ali Number 1

    Ali Number 1 Member

    ارسال‌ها:
    538
    تشکر شده:
    715
    امتیاز دستاورد:
    16
    برای اینکه ببینی کدوم یکی آسون تره باید با هردوش کار کنی تا ببینی نظر خودت چیه. بنده راحتی رو توی udk دیدم
     
    نوشته شده توسط Ali Number 1 در ‏25 آوریل 2015
    Pois0nous از این پست تشکر کرده است.
  2. rmreza

    rmreza Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    327
    تشکر شده:
    379
    امتیاز دستاورد:
    63
    گذشته از حرف های دوستان به نظر من توی ایران بازیی که بشه روش حساب باز کرد هنوز ساخته نشده . به نظر من استفاده از آنریل بهتره . چون اینطوری بازی های ایرانی میتونند پیشرفت کنند . چون کسایی مدل سازی و نورپردازی این کار رو میکنند که در سطح خوبی از این کار هستند . متاسفانه الان حجمه غرب به ایران زیاد شده و فیلم ها و بازی های زیادی بر علیه ما ساختند . بالاخره ما هم یاید یک کارهایی بکنیم و همیشه نباید تنها به فکر منفعت خودمون باشیم . بازی های ایرانی بدلیل داستانی بودن و داشتن یک فیلم نامه جذاب ( داستان های ایرانی ) میتونه خبلی جای پیشرفت داشته باشه .
    به هر حال من که شدیدا دارم روی مدل سازی کار میکنم که در نهایت بتونم این مدل ها رو وارد آنریل کنم و بتونم یک چیزی بسازم .
    قطعا جامعه به این مدل سازی ها و رندر ها و کار های شما شدیدا نیاز داره و امیدوارم که با انجام پروژه های بزرگ قدمی در راه پیشرفت کشور که در نهایت خودمون هستیم برداریم .
     
    نوشته شده توسط rmreza در ‏27 آوریل 2015
    hamed.f و Mahdi_1984 از این پست تشکر کرده اند.
  3. khatam.0761

    khatam.0761 Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    501
    تشکر شده:
    315
    امتیاز دستاورد:
    63
    تو یوتوب اینو سرچ کردم
    Unreal engine interior
    چندتا کلیپ اول رو فقط نگاه کردم
    رندر های ریل تایم فوق‌العاده بود.
    واقعیه؟
    اینجوری باشه خیلی سرتر از لومیونه.
    سوال. آیا مثل لومیون، خودش آبجکت داره؟
    کرک شده ست؟
    یادگیریش مثل لومیون آسونه؟
    آیا سیستم من جواب میده؟
    Gtx850m 2gig 256bit
    Ram 8gig
    Cpu i7 4710HQ 2.5 up to 3.5 GHz
     
    نوشته شده توسط khatam.0761 در ‏28 آوریل 2015
  4. rmreza

    rmreza Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    327
    تشکر شده:
    379
    امتیاز دستاورد:
    63
    شما میتونید مدل هایی رو که ساختید به صورت fbx یا obj وارد این نرم افزار بکنید . البته خوده مارکت آنریل هم برای راحتی کار یکسری مدل خودش ساخته و میفروشه که با راه هایی که ایرانی ها در دور زدن دارند میتونید اون ها رو دانلود کنید .
    سیستمتون هم برای این خیلی خوبه و اگه رم رو ارتقا بدین به 16 دیگه عالی میشه .
    کرک مرک هم تمیخواد فقط نسخه کامپایل شدش رو دانلود کنید که کارتون راحت باشه .
    برای شروع هم میتونید از آموزش های دیجیتال توتور استفاده کنید ...
     
    نوشته شده توسط rmreza در ‏28 آوریل 2015
    hamed.f از این پست تشکر کرده است.
  5. shayan.nick

    shayan.nick Member

    ارسال‌ها:
    50
    تشکر شده:
    78
    امتیاز دستاورد:
    6
    نظر شخصی من اینه کاربر باید تو نرم افزارش تخصص پیدا کنه ! حالا میخواد paint باشه یا UE4 !
    تجربه خودمو میگم به عنوان یه معمار که علاقه زیادی به visual ورک داره ، چندین ساله با max و vray کار میکنم، الان 3 ساله lumion و UEK ,UE4 رو کار میکنم البته نه حرفه ای، لومیون که هیچی نداره یعنی کمتر از 1 ساعت یاد میگیره کاربر محیط کاملا قابل قبولی داره ( نسخه5 و 5.3) اما فقط و فقط برای انیمیشن پیشنهاد میدم، برای تک فریم راضی کننده نیست مگر روش پست پرداکت انجام بدبد. که کار سختیه چون مثل موتور های رندر نمیشه المنت گرفت یعنی لایه های rgbوref و... )من که نتونستم ! سایه های تولیدیش اصلا راضی کننده نیستند !
    اما در مورد UE4 من از بچگیم unreal tournament بازی میکردم و همون موقع هم جذب مپ هاش بودم ! و با UT editor مپ میساختم ! بسیار بسیار قوی تر و حرفه ای تر از lumion هست، من با اعداد و ارقام کاری ندارم ! کیفیت خروجی ue4 خیره کننده هست دوستان ! من نسخه 20 گیگی رو دارم و با اینکه سیستم قدیمی دارم مشکل خاصی تو صحنه های سبک ندارم باهاش، اصلا مقایسه ue4 و lumion5 کار درستی نیست، لومیون مناسب ارائه کارهای معماری هست نه چیز دیگه ( با کیفیت قابل قبول) اما ue4 برای بازی سازی مناسب هست که به علت خروجی فوق العاده خوبش برای کارهای معماری هم استفاده میشه.
    بعد از این همه سال خسته شدم از رندر گرفتن ! یک انیمیشن قابل قبول رو تو شرکت نزدیک به یک هفته باید وقت میزاشتم ! ثانیه ای 25 فریم ! هر فریم 30 دقیقه... تازه با ذخیره کردن light catcho IE و کلی داستنان ! اما الان تو ue4 کمتر از چند ساعت ! در لومیون هم کمتر از 5 ساعت در سایز 720 به انیمشین میرسم !
    کلا خود من سویچ کردم رو gpu هم لذت میبرم موقع کار هم اکثر کارهام شده انیمیشن به جای تک فریم ! و در آمدمم بیشتر شده بابت انیمیشن!

    درکل یه جمع بندی برای کسایی که میخوان تازه برن سمت این کارا :
    اگه دوست دارید فقط تک فریم کار کنید برید سمت موتور رندر vray- mentalray - brazil ,.... و به هیچ چیز دیگه فکر نکنید ( یادتون باشه انیمیشن گرفتن با این حالت نیاز مند داشتن سیستم های بسیار قوی رندر من هست خفنترین سیستم بازار هم ببندید حتی e5 دیوانتون میکنه برای گرفتن یه انیمیشن 5 دقیقه ای حتی استاتیک ! )
    اگه دوست دارید علاوه بر تک فریم با کیفیت، انیمیشن های حرفه ای هم کار کنید هیچی چیزی جز UE4 رو بهش فکر نکنید ! ( حتی با کمی کار و تمرین میتنید خیلی راحت موس رو بدید کارفرما تو جلسه ! و خودش تو محیط walk کنه و حتی در ها رو باز کنه چراغ هارو روشن کنه ! و نیشش تا بنا گوش باز بمونه !
    اگه بیشتر به دنبال انیمیشن سریع و با کیفیت قابل قبول هستید و گاهی تک فریم کیفیت معمولی هستید برید سمت lumion .( یادتون باشه سادگیه لومیون شمارو شگفت زده میکنه ! دقیقا کاری که sketchup تو مدلسازی میکنه )

    و در آخر شک نکنید که برای کار با تمامی این فرم افزارها نیاز به داشتن علم مدلینگ تو یکی از نرم افزارهای 3dmax, maya , rhino ,........ رو دارید.
     
    نوشته شده توسط shayan.nick در ‏15 ژوئن 2015
    max vray، hamed.f، rmreza و 3 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  6. rezazarasvand

    rezazarasvand کاربر فعال

    ارسال‌ها:
    191
    تشکر شده:
    492
    امتیاز دستاورد:
    63
    نوشته شده توسط rezazarasvand در ‏17 جولای 2015
    hamed.f از این پست تشکر کرده است.
  7. amircryptic

    amircryptic New Member

    ارسال‌ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    سلام ببخشید من یه مشکل واسم پیش اومده اینکه هر ابجکتیو تو تری دی مکسم mergeمیکنم اصلا متریال نداره و خام mergeمیشه میخاستم بدونم مشکل چیه ممنون میشم بهم بگید.در ضمن من 3dsmax 2012 نصب کردم... :(
     
    نوشته شده توسط amircryptic در ‏26 آگوست 2015
  8. negin-max

    negin-max Member

    ارسال‌ها:
    34
    تشکر شده:
    10
    امتیاز دستاورد:
    6
    من از این تعجب میکنم که کیفیت خروجی ویدئو و رندر ریل تایم Cry engine رو بیخیال شدید و چسبیدید به UE4 !!! در مورد اون هم نظری بدید!
     
    نوشته شده توسط negin-max در ‏10 سپتامبر 2015
  9. rmreza

    rmreza Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    327
    تشکر شده:
    379
    امتیاز دستاورد:
    63
    سلام
    میتونید از این فروم صحبتهای کسایی که از دو موتور استفاده کرده اند رو ببینید
    https://forums.unrealengine.com/showthread.php?57694-Unreal-Engine-4-or-Cry-engine-3-Why
    البته بیشتر یا همه افراد به برتی اکثریت آنریل رای مثبت دادند و تنها به نورپردازی قوی کرای اشاره و اذعان کرده اند :lol:
     
    نوشته شده توسط rmreza در ‏10 سپتامبر 2015
  10. khatam.0761

    khatam.0761 Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    501
    تشکر شده:
    315
    امتیاز دستاورد:
    63
    سلام
    راجع به یونیتی چه اطلاعاتی دارید؟
    چجوری یاد بگیرم؟
    متریال هارو تو خود یونیتی باید بدم؟
    آیا کل کار رو تو مکس بسازم بعد بیارم تو نرم افزار یونیتی؟
    یا تو خودشم میشه؟
     
    نوشته شده توسط khatam.0761 در ‏7 اکتبر 2015
  11. Mahdi_1984

    Mahdi_1984 Banned

    ارسال‌ها:
    59
    تشکر شده:
    62
    امتیاز دستاورد:
    6
    لینک مستقیم بدین لطفا

    Sent from my C2105 using Tapatalk
     
    نوشته شده توسط Mahdi_1984 در ‏2 نوامبر 2015
  12. makh000f

    makh000f Member

    ارسال‌ها:
    39
    تشکر شده:
    5
    امتیاز دستاورد:
    8
    دوستان لطفا یه چند مرجع براش تعریف کنید
    بتونیم راحت استفاده کنیم
    ممنون
     
    نوشته شده توسط makh000f در ‏3 آوریل 2017

به اشتراک بگذارید