یک راهنمایی :
1 - علی کار خیلی خوب شده اما هر کار کنی باید چشمها استاندارد بشه ، به نظرم از اخر کارت رو با Qremesher ریتوپو کن بعد چشم بزار ....
و نوک هم به همین ترتیب
2 - رو جسم رو دقت کنی یک برامدگی های ناجوری وجود داره ، که باید تو Subdiv های کمتر Smooth کنی
راستی زیبراش 4R6 هم امروز کرک شد اومد
مرسی حمید جان
چون تو جزوه ها هنوز ریتوپولوژی رو نگفتم نخواستم اینجا هم استفاده کنم . . .
تصمیم داشتم با Topogun ریتوپولوژی رو شروع کنم ولی فکر کنم همین زیبراش بهتر باشه . . .
Qremesher هم که انگار کار رو خیلی آسون میکنه . . .
اون برجستگی رو خودم اضافه کردم و یکمی هم رنگش کردم که حالت ابرو رو نشون بده!
لینک 4R6 رو دیدم، ولی سایزش به ما نمیخوره
نزدیک 1 گیگ
یه تست رندر گرفتم . . . بدون تکسچر چشم . . .
مدل انگار ایراد درست کرده و پاها و پشت سرش از گردی درومده!
یا درستش میکنم یا زاویه دوربین رو عوض میکنم . . .
یه نظر بدین ببینم چطور شده . . .