Thread تو فلش پیاده کردم و از این واقعه دست ساخته حتی خودم حال کردم!

تا چه حد این پیاده سازیو جالب ارزیابی می کنید

  • ضعیف

    رای: 0 0.0%
  • متوسط

    رای: 0 0.0%
  • نسبتا جالب

    رای: 0 0.0%
  • جالب

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    3

benyamin_pc

Well-Known Member
دوستان عزیز لطفا فقط راجع به میزان جالب بودن این کار نظر بدن البته با توجه به موارد زیر

مزایا :
1.توی پردازش های سنگین هیچ وقت فلش هنگ نمی کند و حتی چند ساعتی
2.میشه چنتا کار سنگین پردازشیو موازی انجام داد بدون کوچکترین هنگ
3.میشه وسط یک پردازش سنگین اونو شکست و پاز زد و یا ادامه داد

معایب :
چونکه اینکار توسط امکانات محدود برنامه نویسی تحت فریم ورک و اونم با اسکریپتهای محدود فلش که اشاره گر نداره پیاده شده به علت اجبار در رعایت امنیت برای پردازشی که Thread انجام میده و حفظ سلامت اون پردازش تا پایان آن بیشتر از 40 درصد CPU کار نمیکنه . یعنی در حین انجام عملیات سنگین فقط 40 درصد CPU فعال میشه و 60 درصد آزاده و در واقع هدر میره سرعت CPU
 

aliamel

کاربر فعال
توضیحاتشو که دادید اما در مورد پیاده سازیش به همراه یک نمونه چیزی عنوان نکردید !
 

benyamin_pc

Well-Known Member
از نظرسنجی معلومه کسی براش جالب نبود حتی کسی نزد ضعیف یا هرچی...
اما در کل بیشتر ی ایده برای جلوگیری از هنگ فلش توی پردازش های cpu 100% و طولانیه که بشه متوقفشم کرد و تقریا شبیه thread عمل کنه و در مورد هدر رفتن cpu هم روی cpu 2 هسته ای 2.5GHZ 60% هدر میره اما هرچی سرعت cpu کمتر باشه کمتر هم قدرتش هدر میره مثلا روی 1 هسته ای 2.2 cpu کل قدرتش استفاده میشه و روی 4 هسته ای 80 درصد قدرتش هدر میره اما فقط اگه بشه کلاک cpu بدست آورد (مثلا 2.2 یا 1.8 ghz) میشه رو هر cpu کل قدرتشو به کار گرفت که اینم احتمالا بتونم انجامش بدم اونوقت با ی مثال درست حسابی اینجا میذارمش
 

++Hadi++

Active Member
خیلی جالبه
الان ادوب دنبال این قضیه هم هست . البته داره در مورد استفاده موازی تمامی هسته های cpu کار می کنه تا پردازش ها رو همشون تقسیم شه و البته این هم یکی از قابلیت های خوبی هست .
تبریک...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا