سلام
مشکلی که برای شما پیش میاد خیلی ساده رفع میشه
اسکلت ساده ای برای پا به شکل زیر تعریف کن
کنترولر ساده ای برای پا ایجاد کن مثلا دایره . اونو با پا align کن.
{روش ساده align کردن:
انتخاب کنترولر سپس انتخاب جوینت مورد نظر سپس parent
صفر کردن پارامتر های چرخش و حرکت برای کنترولر
unparent کردن کنترولر
freeze transform کردن کنترولر
}
خوب حالا ik handle از نوع RpSolver ایجاد کن.
حالا کنترولر پا رو بگیر سپس جوینت کف با رو بگیر orient constraint رو بزن (maintain offset= فعال)
حالا کنترولر pole vector رو بساز و با استخوان ساعد align کن (طبق روش بالا)
قید pole vector رو بزن
تمام.