persian love (تقدیم به تمام عاشقای ایران)

BassGraphic

Member
سلام سورنا

كارت فوق العاده شده ./ ولي منو ياده نوروز انداخت نمي دونم چرا؟؟؟؟
اين اقا رو هم بي زحمت يه حالي به اون كلاهش بده گناه داره...
موفق باشي
 

Yunes.grapix

Well-Known Member
قشنگ شده ولي يه بهونه يا يه ايراد اونم اينكه عكس دومي دست چپ اون دختر چرا چپكي پيچيده ؟ :shock: :mad:
 
قشنگ شده ولي يه بهونه يا يه ايراد اونم اينكه عكس دومي دست چپ اون دختر چرا چپكي پيچيده ؟ :shock: :mad:
ممنون از نظرت ، اما میشه واضح توضیح بدی؟

اگه دست چپ رو میگی که پشت کلاه قرار داره

اگه دست راست رو میگی که اونم به نظر من زاویش درسته
 
بالا