Murderer wip

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
سلام دوستان.
این کار آخر من هست که دارم روش کار میکنم. یک کاراکتر . با استفاده از مکس و zbrush . امیدوارم خوشتون بیاد.
چندتا نما از کار تا الان . یک سری مشکلات توی ایمپورت کردن آبجکت از زیبراش دارم که توی این عکسها هم معلومه. امیدوارم حل بشه.
52xovtx.jpg

4z8wzya.jpg

اسکچ سریع از کار.
503ha94.jpg


تعداد عکسها زیاده بقیش رو attach میکنم.
منتظر نظرات و پیشنهاداتتون هستم.
 

پیوست ها

  • 3.jpg
    3.jpg
    137.3 کیلوبایت · بازدیدها: 24
  • 4.jpg
    4.jpg
    126.5 کیلوبایت · بازدیدها: 13
  • 5.jpg
    5.jpg
    115.7 کیلوبایت · بازدیدها: 8
  • 6.jpg
    6.jpg
    115.6 کیلوبایت · بازدیدها: 14
  • 7.jpg
    7.jpg
    158.2 کیلوبایت · بازدیدها: 21

ehsan_3dmax

Active Member
oh oh oh!
خوره های zbrush اینجا هم دارن زیاد میشن!
مثل بقیه ی کارات خیلی خوب شده هر چند که میدونم هنوز اول راهه.
منتظر ادامه ی کار هستم پسر! ببینم چه میکنی با این.
موفق باشی.
 

Miladbat

Well-Known Member
به به علی آقا.
از bump خیلی خوب استفاده کردی
خیلی بین کمرش و فاق شلوار فاصله کمه .
به لباسش هم حجم بده .
ضمنا تونستید از normal mapping برای optimize کردن مدلهای zbrush برای استفاده در انیمیشن کمک بگیرید.
 

Mandana

Active Member
می سر حرفم هستم.شبیه آرنولده
biggrin.gif



به یکی از دستاش هم یه اسلحه ی بزرگ بده، تو سبک همون چکمه ها.باحال میشه
happy.gif

سر هم نسبت به بدن کوچیکه.حداقل نظر منه
croc.gif


علی جان خیلی بهتر شد.ادامه بده پسر ببینم چه می کنی
ole.gif
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
احسان جان ممنون.
میلاد . در مورد فاقش حق با شماست.درستش میکنم. این عکسایی که گذاشتم با normal map هستن که اصلا هم خوب نشدن. دارم سعی میکنم با displace بگیرم ببینم چی میشه. ( زمان رندرش خیلی زیاد میشه.با این سیستم من)
مانی ممنون. تو فکر تفنگش هستم. در مورد سر هم فکر کنم چون چکمه ها خیلی بزرگن این طوری به نظر میاد. بدشم آرنولد شبیه اینه ! :D
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
با displace نتیجه بهتری میگیرم ولی خیلی سنگینه. چاره ای نیست.
روی صورتش هنوز باید کار کنم. خیلی ایراد داره.


4xnwzmu.jpg


4vdie53.jpg
 
آخرین ویرایش:

Divine Love

Well-Known Member
سلام!
عالیه! امیدوارم این یکی هم از اون کارهای خفنتون بشه.
به نظر من دستهاش یه کمکی کوتاهن. شاید به نظر من اینجوری می یاد.
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
سلام
Divine Love تشکر.این اندازه سر و دست همش به خاطر اون چکمه هاست. که باعث شده بقیه اعضا تناسبشون درست دیده نشه.
خب دوستان میبینم که بدشانسی آوردم . اومدم تکسچر رو شروع کنم دیدم نمیشه...خراب میشه. رفتم base مدل رو نگاه کردم دیدم بله.! سوتی دادم :cry:
دو سه تا پلیگان پنجتایی پیدا کردم. خلاصه خودمو سر کار گذاشتم. :D احتمالا تا آپلود بعدی یک مقدار طول بشکه.
 

پیوست ها

  • 2.JPG
    2.JPG
    56.1 کیلوبایت · بازدیدها: 12

nava-121

Member
شما استاد هستيد ولي بنظر من تناسب بين بالا تنه و پاها بر قرار نيست.
پاهاي انسان معمولي است ولي سر شانه ها بسيار بزرگ.
از نظر كار تري دي حرف نداره.
فقط از نظر تناسبات مشكل داره. البته به نظر من.
موفق باشي
 
سلام .
آقا منم با چکمه هاش یکمی کشکل دارم .
صورت جدیه ولی چکمه ها کر رو یکم فانتزی کرده .
به غیر از اون اگر این شخص قاتله و از اون خفن فرز هاش هم هست چکمه ها خیلی دست و پا گیره .
توی اسکچ ، چکمه ها یک لایه هست انگار و حجم نداره .
من اونجوری موافق ترم !
به هر حال من به کارهای شما ایمان دارم .
موفق باشی .. .:)
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
خیلی ممنون بابت نظرات خوبتون.
nava-121 .. حالا که قراره دوباره کار زیبراش رو شروع کنم دارم یک مقدار base مدل رو اصلاح میکنم . آره تناسبش دقیق نبود. در ضمن استاد کجا بود بابا :lol:
Moralist-Boy ..خیلی ممنون. ولی قاتل که نباید حتما فرض باشه. مثل ghost dog اگر دیده باشی. :) . سعی میکنم سایزشون رو یک مقدار تغییر بدم و با تکسچر واقعیترش کنم.
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
علي جان عالي شده.
هر چي نباشه از نفر اول مسابقه تري دي كمتر از اين نبايد انتظار داشت.

اتفاقا برعكس اون دوستمون من ميگم دستا انگار يكمي زيادي بلند شدن.
 

mamali132002

Active Member
علی جان خیلی قشنگ شده .. آفرین.

فقط من به نظرم روی رندرش باید بیشتر کار کنی.

یه مقدار هم resolution map هایی که از zbrush میگیری رو بالاتر بگیر.
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
sara_is_nice_girl ...خیلی ممنونم :)
با اون دوستمون هم خودتون با هم کنار بیاین نتیجشو به من بگید :lol: :wink:


mamali132002... تشکر. اینها فقط تست هستن و رو رندرش کار نکردم . در مورد کیفیت مپها هم اون عکسهای اول نرمال مپ هستن واسه همین اینطوری به نظر میان. دارم با displace میگیرم.

pixolator ... ممنون. آره سینه هاش آوردم پایین. :cry: خودمونیم عجب آناتومیه مسخره ای زدم ها.
 

Divine Love

Well-Known Member
سلام!
آره تو اون clay render دستاش بلند به نظر میان.
ولی توی رندر اولیه که چکمه های کاراکترم توی کادر دستا کوتاه به نظر می آن.
حالا با این همه آشپز این کاراکتر چی می خواد دربیاد خدا عالمه!
 

hellboy3d

Member
سلام
از نظر اناتومی بد کار نکردی اما بزی جاها رو خراب کردی مثل سینه اش که مثل ادم چاق و شکم که مثل یه ورزشکار
به حرحال به عنوان یه کار فانتزی خوبه
:twisted::twisted::twisted:
 

hsib2

Member
دوست من کارت عالیه ولی ای کاش با متریال رندر می کردی خیلی تاثیر داره
اگه میشه میلت را برام بفرست تا راجب کارت نکات جالبی را بگم
[email protected]
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
Divine Love...خیلی ممنون .
hellboy3d ...ممنونم. پس معلومه که خیلی افتضاح کار کردم. چون تصمیم داشتم کار بیشتر رئال باشه تا فانتزی. :sad:
... hsib2ممنونم بابت نظرتون. ولی اگر به تایتل دقت کنید نوشته wip:work in progress هنوز مراحل اول هست. حالا حالاها کار داره. در ضمن اگر نکته آموزشی هست خوشحال میشیم توی جمع عنوان کنید.
دوستان من دوباره همون مشکل قبلی رو تکرار کردم و بعد از کلی کار توی زیبراش متوجه شدم بازم پولیگون 5 تایی دارم . با اینکه قبلش همه چیزو چک کردم. ولی ایندفعه دیگه دارم مطمعن پیش میرم. واسه همین یک مقدار طول کشیده.
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
بعد از چندبار اشتباه و هنگ کردنهای زیبراش بالاخره تونستم کار رو به تکسچر برسونم البته تکسچر هنوز کار داره . این فعلا تسته چون نیمه شبه دیگه حس رندر گرفتن نبود.شاید هم مدل چکمه هاش رو عوض کردم.
در واقع اون مدت زمانی رو که واسه این کار در نظر گرفته بودم با اشتباهاتی که انجام دادم همش حدر شد. سعی میکنم کم کم جلو ببرمش.
160d9at.jpg


s5bh9f.gif
 

جدیدترین ارسال ها

بالا