maya یا houdini

Mandana

Active Member
ماندانا جان منم می خواستم بگم softimage علاوه بر اینکه توی زمینه سیستم ذرات از همه قوی تره توی مدلسازی هم از همه قوی تره. یه چیزایی در موردش شنیده بودم اما مطمئن نبودم دقیق برای همین نگفتم. اگه یه توضیح مختصر در موردش بگید خیلی خیلی ازتون ممنون می شم.
بابت لحن تندم هم توی پست های قبل گفتم شرمنده اما همین جا هم باز می گم شرمنده، زیادی تند رفتم.
کلی ممنون امین مهربون
می با پارتیکل های سافت ایمیج کار نکردم ولی باسه مدلینگ واقعن دست آدم رو باز گذاشته.البته می ازین جهت میگم قوی تر هست چون موقع مدلینگ بخصوص هارد سرفیس! مدلینگ هر چیزی رو میخوای همونجا دم دستت آماده داره.درسته همون کارها رو توی مکس و مایا با هم میشه ساخت اما مشقت اش بیشتره مثلن کارهای ویتالی بولگارف که کارهاشوبا سافت ایمیج و زی براش میسازه و یک آموزش هم در همین رابطه توی نومون گذاشته که واقعن جالبه.کارهای این بنده خدا رو ببینین:

http://www.bulgarov.com/portfolio.html
و مخصوصن عاشق کارهاییش ام که باسه dominance war3 زده:shock:
.یا مثلن باسه ساخت پر روی بدن کاراکتر مدتها بالبال می زدم توی مکس و مایا ولی به نتیجه ای که سافت ایمیج میداد نرسیدم.( با هیر مکس میشد اما اون کجا و این کجا)
باسه مدلسازی هم هودینی رو توصیه نمی هاینم صبر ایوب میطلبه:green:
موفق بباشین:rose:
 

maxscript

Well-Known Member
کارتونو دیدم حرف نداشت پارتیکل flow مکس هم واقا چیزه کاملی هست ولی با شندیدها توی نسخه 2011 بیشتر روی پارتیکل ها کار کردن.
هودینی توی جلوه های ویژه فکر کنم خودشو کامل کرده.
ببخشید اگر بحث یه کم تند شد منم میرو یه کار می سازم ببینم کجاش مشکل داره.
موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا