3D_Beginner
Banned
ُسلام عرض میکنم خدمت تمام اساتید و کاربران عزیز سایت مجید آنلاین.
امیدوارم که در سلامت کامل باشید و زندگی رو به تکامل توام با شادی و خوشی داشته باشید.
در کنار اساتید جرات کردم یکی دیگه از کارهامو که چند روزه روش وقت گذاشتم در گالری سه بعدی سایت قرار بدم. جسارت منو ببخشید.
در مورد این اثر باید بگم که تمام کار مادلینگ به غیر از شمع روی میز کار خودم هستش و چون واسه دله خودم اینکار رو درست کردم و هیچ عجله ای برای تحویل نداشتم مادلینگ رو خودم انجام دادم تا تکنیک هایی که بلد بودم از یادم نره. در ادامه باید عرض کنم که من اینکار رو از روی یه
عکس دیگه ساختم که تا حدودی سعی کردم شبیه اون بشه و البته شد. تمام سعی ام بر این بود تا کار شباهت زیادی پیدا کنه با اون عکس.
در این اثر از نرم افزار 3DS Max استفاده شده و همچنین موتور رندر قدرتمند V-Ray. زمان رندر حدودا 1:30طول کشید.
سیستم من :
CPU : Core 2 Quad Q6600
Main : Asus Ps3r Chipset P-35
Ram : 4 Gig Gel
Graphic : Geforce 8800 GT
تکسچرینگش که زیاد مشکل نبود. قسمت عمده کار که وقت گرفت مادلینگ بود.
از 4 نور V-Ray Light برای فضای داخلی و یک نور Direct برای شبیه سازی نور خورشید استفاده کردم.
کار نهایی :
تنظیمات رندر :
وایر فریم هم طبق دستور دوست بسیار عزیزم ( امین ) گذاشتم :
از همه شما سپاسگذارم.
موفق و موید باشید.
امیدوارم که در سلامت کامل باشید و زندگی رو به تکامل توام با شادی و خوشی داشته باشید.
در کنار اساتید جرات کردم یکی دیگه از کارهامو که چند روزه روش وقت گذاشتم در گالری سه بعدی سایت قرار بدم. جسارت منو ببخشید.
در مورد این اثر باید بگم که تمام کار مادلینگ به غیر از شمع روی میز کار خودم هستش و چون واسه دله خودم اینکار رو درست کردم و هیچ عجله ای برای تحویل نداشتم مادلینگ رو خودم انجام دادم تا تکنیک هایی که بلد بودم از یادم نره. در ادامه باید عرض کنم که من اینکار رو از روی یه
عکس دیگه ساختم که تا حدودی سعی کردم شبیه اون بشه و البته شد. تمام سعی ام بر این بود تا کار شباهت زیادی پیدا کنه با اون عکس.
در این اثر از نرم افزار 3DS Max استفاده شده و همچنین موتور رندر قدرتمند V-Ray. زمان رندر حدودا 1:30طول کشید.
سیستم من :
CPU : Core 2 Quad Q6600
Main : Asus Ps3r Chipset P-35
Ram : 4 Gig Gel
Graphic : Geforce 8800 GT
تکسچرینگش که زیاد مشکل نبود. قسمت عمده کار که وقت گرفت مادلینگ بود.
از 4 نور V-Ray Light برای فضای داخلی و یک نور Direct برای شبیه سازی نور خورشید استفاده کردم.
کار نهایی :
تنظیمات رندر :
وایر فریم هم طبق دستور دوست بسیار عزیزم ( امین ) گذاشتم :
از همه شما سپاسگذارم.
موفق و موید باشید.