سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه و روزهاتون سبز !
خیلی وقت بود وقت آزاد نداشتم اما بالاخره هر جوری شد تصمیم گرفتم خودم رو محک بزنم این شد که این تصویر رو شبیه سازی کردم.
این کار 4 روز پراکنده زمان برد، مدلینگ کار تقریبا میشه گفت سخت بود ! چون من بیس مدل ها رو اکثرا تو Max درست میکردم و بعد با Mudbox روی جزئیاتش کار می کردم و اون وقت بود که تعداد Face ها خیلی بالا میرفت و حجم Scene سرسام آور میشد !
بنابراین، باید از Normal Map استفاده میکردم، تا تعداد Face های کمتری داشته باشیم و در عین حال جزئیات بیشتر. بعد از مدلینگ ، نوبت به تکسچر دادن این کار رسیده بود. اکثر تکسچرها مخلوطی از 5 عکسه که با هم در فتوشاپ ترکیب شدند.
برای اینکه تکسچرام درست روی مدلم بشینه از Unwrap Mapping استفاده کردم.
بعد از تکسچر هم رفتم سراغ نورپردازی. اولش نور غروب رو شبیه سازی کردم، خیلی خوب شد اما نمیدونم چی شد که تصمیمم عوض شد خواستم فضایی رو شبیه سازی کنم که خورشید توش نباشه و هیچ پرتوی نوری هم نباشه ! می خواستم هوا یه مقدار مه آلود باشه.
رندر این کار هم با V-Ray انجام شده که زمانش حدودا 59 دقیقه طول کشید البته با کلی تست رندر این زمان رو بدست آوردم. تا دلتون بخواد تو صحنه Displace داشتم که با ترفندهایی زمان رندر رو کم کردم.
یه لایه هم Ambient Occulosion رندر کردم. برای اینکار هم از V-Ray Dirt استفاده کردم.
خوب بعد از تمام این مراحل نوبت به Post Production رسید که من واقعا اینکار رو دوست دارم. خیلی با رنگ ها بازی کردم، تمام لایه ها رو در نرم افزار Fusion بردم و هم تغییراتی روشون دادم و هم با هم ترکیبشون کردم.
رندر نهایی این برنامه هم حاصل کارم شد. امیدوارم توضیحاتم خوب بوده باشه و از این کار لذت ببرید.
موفق باشید.
Software : 3DS Max 2009 + V-Ray + Mudbox + Digital Fusion + PS
خیلی وقت بود وقت آزاد نداشتم اما بالاخره هر جوری شد تصمیم گرفتم خودم رو محک بزنم این شد که این تصویر رو شبیه سازی کردم.
این کار 4 روز پراکنده زمان برد، مدلینگ کار تقریبا میشه گفت سخت بود ! چون من بیس مدل ها رو اکثرا تو Max درست میکردم و بعد با Mudbox روی جزئیاتش کار می کردم و اون وقت بود که تعداد Face ها خیلی بالا میرفت و حجم Scene سرسام آور میشد !
بنابراین، باید از Normal Map استفاده میکردم، تا تعداد Face های کمتری داشته باشیم و در عین حال جزئیات بیشتر. بعد از مدلینگ ، نوبت به تکسچر دادن این کار رسیده بود. اکثر تکسچرها مخلوطی از 5 عکسه که با هم در فتوشاپ ترکیب شدند.
برای اینکه تکسچرام درست روی مدلم بشینه از Unwrap Mapping استفاده کردم.
بعد از تکسچر هم رفتم سراغ نورپردازی. اولش نور غروب رو شبیه سازی کردم، خیلی خوب شد اما نمیدونم چی شد که تصمیمم عوض شد خواستم فضایی رو شبیه سازی کنم که خورشید توش نباشه و هیچ پرتوی نوری هم نباشه ! می خواستم هوا یه مقدار مه آلود باشه.
رندر این کار هم با V-Ray انجام شده که زمانش حدودا 59 دقیقه طول کشید البته با کلی تست رندر این زمان رو بدست آوردم. تا دلتون بخواد تو صحنه Displace داشتم که با ترفندهایی زمان رندر رو کم کردم.
یه لایه هم Ambient Occulosion رندر کردم. برای اینکار هم از V-Ray Dirt استفاده کردم.
خوب بعد از تمام این مراحل نوبت به Post Production رسید که من واقعا اینکار رو دوست دارم. خیلی با رنگ ها بازی کردم، تمام لایه ها رو در نرم افزار Fusion بردم و هم تغییراتی روشون دادم و هم با هم ترکیبشون کردم.
رندر نهایی این برنامه هم حاصل کارم شد. امیدوارم توضیحاتم خوب بوده باشه و از این کار لذت ببرید.
موفق باشید.
Software : 3DS Max 2009 + V-Ray + Mudbox + Digital Fusion + PS
سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه و روزهاتون سبز !
خیلی وقت بود وقت آزاد نداشتم اما بالاخره هر جوری شد تصمیم گرفتم خودم رو محک بزنم این شد که این تصویر رو شبیه سازی کردم.
این کار 4 روز پراکنده زمان برد، مدلینگ کار تقریبا میشه گفت سخت بود ! چون من بیس مدل ها رو اکثرا تو Max درست میکردم و بعد با Mudbox روی جزئیاتش کار می کردم و اون وقت بود که تعداد Face ها خیلی بالا میرفت و حجم Scene سرسام آور میشد !
بنابراین، باید از Normal Map استفاده میکردم، تا تعداد Face های کمتری داشته باشیم و در عین حال جزئیات بیشتر. بعد از مدلینگ ، نوبت به تکسچر دادن این کار رسیده بود. اکثر تکسچرها مخلوطی از 5 عکسه که با هم در فتوشاپ ترکیب شدند.
برای اینکه تکسچرام درست روی مدلم بشینه از Unwrap Mapping استفاده کردم.
بعد از تکسچر هم رفتم سراغ نورپردازی. اولش نور غروب رو شبیه سازی کردم، خیلی خوب شد اما نمیدونم چی شد که تصمیمم عوض شد خواستم فضایی رو شبیه سازی کنم که خورشید توش نباشه و هیچ پرتوی نوری هم نباشه ! می خواستم هوا یه مقدار مه آلود باشه.
رندر این کار هم با V-Ray انجام شده که زمانش حدودا 59 دقیقه طول کشید البته با کلی تست رندر این زمان رو بدست آوردم. تا دلتون بخواد تو صحنه Displace داشتم که با ترفندهایی زمان رندر رو کم کردم.
یه لایه هم Ambient Occulosion رندر کردم. برای اینکار هم از V-Ray Dirt استفاده کردم.
خوب بعد از تمام این مراحل نوبت به Post Production رسید که من واقعا اینکار رو دوست دارم. خیلی با رنگ ها بازی کردم، تمام لایه ها رو در نرم افزار Fusion بردم و هم تغییراتی روشون دادم و هم با هم ترکیبشون کردم.
رندر نهایی این برنامه هم حاصل کارم شد. امیدوارم توضیحاتم خوب بوده باشه و از این کار لذت ببرید.
موفق باشید.
Software : 3DS Max 2009 + V-Ray + Mudbox + Digital Fusion + PS
============================
============================
ویرایش 4 : ( یه مقدار رنگ ها رو گرم تر کردم)
خیلی وقت بود وقت آزاد نداشتم اما بالاخره هر جوری شد تصمیم گرفتم خودم رو محک بزنم این شد که این تصویر رو شبیه سازی کردم.
این کار 4 روز پراکنده زمان برد، مدلینگ کار تقریبا میشه گفت سخت بود ! چون من بیس مدل ها رو اکثرا تو Max درست میکردم و بعد با Mudbox روی جزئیاتش کار می کردم و اون وقت بود که تعداد Face ها خیلی بالا میرفت و حجم Scene سرسام آور میشد !
بنابراین، باید از Normal Map استفاده میکردم، تا تعداد Face های کمتری داشته باشیم و در عین حال جزئیات بیشتر. بعد از مدلینگ ، نوبت به تکسچر دادن این کار رسیده بود. اکثر تکسچرها مخلوطی از 5 عکسه که با هم در فتوشاپ ترکیب شدند.
برای اینکه تکسچرام درست روی مدلم بشینه از Unwrap Mapping استفاده کردم.
بعد از تکسچر هم رفتم سراغ نورپردازی. اولش نور غروب رو شبیه سازی کردم، خیلی خوب شد اما نمیدونم چی شد که تصمیمم عوض شد خواستم فضایی رو شبیه سازی کنم که خورشید توش نباشه و هیچ پرتوی نوری هم نباشه ! می خواستم هوا یه مقدار مه آلود باشه.
رندر این کار هم با V-Ray انجام شده که زمانش حدودا 59 دقیقه طول کشید البته با کلی تست رندر این زمان رو بدست آوردم. تا دلتون بخواد تو صحنه Displace داشتم که با ترفندهایی زمان رندر رو کم کردم.
یه لایه هم Ambient Occulosion رندر کردم. برای اینکار هم از V-Ray Dirt استفاده کردم.
خوب بعد از تمام این مراحل نوبت به Post Production رسید که من واقعا اینکار رو دوست دارم. خیلی با رنگ ها بازی کردم، تمام لایه ها رو در نرم افزار Fusion بردم و هم تغییراتی روشون دادم و هم با هم ترکیبشون کردم.
رندر نهایی این برنامه هم حاصل کارم شد. امیدوارم توضیحاتم خوب بوده باشه و از این کار لذت ببرید.
موفق باشید.
Software : 3DS Max 2009 + V-Ray + Mudbox + Digital Fusion + PS
============================
============================
ویرایش 4 : ( یه مقدار رنگ ها رو گرم تر کردم)
پیوست ها
آخرین ویرایش: