landrover1962

MHD3D

Member
خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم این اولین کار ماشینمه و هنوز تو طراحی ماشین کم تجربه هستم اینو خودم هم میدونم.
 

پیوست ها

  • Final2.jpg
    Final2.jpg
    236.7 کیلوبایت · بازدیدها: 36

ali3dtech

Member
مرسی دوست خوبم.
قشنگ شده فقط چند تا چیزی که به ذهن من رسید:
1- آینه هاش فک کنم بیاد کنار پنجره بهتره
2- کاپوتش رو یه خورده جزئیات بهش بدی شاید قشنگ تر بشه
3- جلوبندی ماشین منظورم سپرشه فک میکنم یه جوریه شاید خیلی عقب رفته و از کنار لامپها خیلی دور شده
4- روی متریال ماشین کار کن تا خیلی قشنگ بشه
5- اگه رسیدی روی نور پردازی برای رندرت هم کار کن
 

roohollah

Banned
مرسی دوست خوبم.
قشنگ شده فقط چند تا چیزی که به ذهن من رسید:
1- آینه هاش فک کنم بیاد کنار پنجره بهتره
2- کاپوتش رو یه خورده جزئیات بهش بدی شاید قشنگ تر بشه
3- جلوبندی ماشین منظورم سپرشه فک میکنم یه جوریه شاید خیلی عقب رفته و از کنار لامپها خیلی دور شده
4- روی متریال ماشین کار کن تا خیلی قشنگ بشه
5- اگه رسیدی روی نور پردازی برای رندرت هم کار کن
و گوشه ها رو هم SMOOTH كن(همون چارمفر خودمان:wink:)
 

MHD3D

Member
سلام دوستان از نظراتتون خیلی خوشحال شدم و استفاده کردم سعی میکنم اشکالاتم رو بر طرف کنم. فقط در مورد رندر باید بگم
چون اون موقع رنگ متالیک نبوده برا همین سعی کردم متریالش ساده باشه.
 

amin2001

Active Member
سلام
خیلی خوبه
خیلی زود پیشرفت میکنی
به نظرم اگه یه متریال خالی میدادی بهش بهتر بود

موفق باشی
 

MHD3D

Member
سلام بازم از همه متشکرم با در نظر گرفتن نظرات خیلی سریع سعی کردم یه سری از ایراداتم رو بر طرف کنم به نظر خودم کمی بهتر شده امیدوارم نظر شما مخالف این نباشه.
بازم اگه ایرادی داره بگین تا اصلاحش کنم.
امین جان از شما هم خیلی متشکرم این ماشین ما در مقابل لامبورگینی و فراری خیلی بی کلاسه اما خوب بالاخره ماشینه دیگه.
 

پیوست ها

  • FINalC.jpg
    FINalC.jpg
    160.4 کیلوبایت · بازدیدها: 13

amin2001

Active Member
خیلی خوبه
شما هم همون ماشین هارو بسازی از من بهتر میسازی

از چه روشی استفاده کردی برای مدلینک ؟
تعداد Polygon هات چنده ؟

اگر Vray داری یک Direct Light بزن و با یک متریال توسی رنگ ( خالی ) یه رندر بگیر
نور قوی باشه !!
میخام مدلینگت رو ببینم
خارجی ها به این رندر ها میگن Clay یا همون صفال ( سفال ) :lol: املام خوب نیست . ببخشید :wink:
 

MHD3D

Member
همه چیز از یک مککعبPolygon در قسمت گلگیر شروع شد.اونو Smooth کردم تا انحناها به دست بیاد و با حذف Face های 2 طرف دیگه کار و ادامه دادن بعدش با گسترش همین نصف مکعب بدنه اصلی کار بهاتمام رسید.
بعدش در و پنجره ها رو ازش در آوردم.
مثلا قسمت جلو گلگیر که یک خط وجود داره 3 تا خط نزدیک به هم ایجاد کردم و خط وسط رو به داخل بردم تا مثل خود لندور یک فاصله ایجاد بشه.
 

amin2001

Active Member
روش خوبیه
به نظرم مدلینگ از اینی که تو عکس میبینیم بهتر باشه !!
همون کاری که گفتم انجام بده تا ببینیم مدلینگ چقدر بهتر از اینیه که تو رندر میبینیم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا