پشتیبانی Kung Fu Panda - PO

Gryphon

Member
سلام
از چند روز پیش شروع کردم به ساختن این کاراکتر و قرار بود انیمیتش کنم و چند روز هم درگیرش بودم ولی به خاطر تازه واردی نشد!:cry: (نتونستم!:wink:)
یه سری ایراداتی داره ،(مثلا چشم) که چون اعصابم تخیلی بود :mad: بیخیالش شدم.
و یه تشکر هم کنم از همه کسایی که تو قسمت wip کارمو دیدن و نظراتشون باعث شد حد اقل کارم به اینجا برسه:rose:
 

پیوست ها

  • 01.jpg
    01.jpg
    56.8 کیلوبایت · بازدیدها: 47
  • 02.jpg
    02.jpg
    53.6 کیلوبایت · بازدیدها: 25

madmaster_3d

Well-Known Member
خیلی عالیه ولی اگر دوستان نمیگن چرا ایراد گرفتی تو وی ای پی هم بهت گفتم دستاش مشکل داره ولی خیلی خوب در اومده. تبریک میگمو شاید اگر از hair یا v-ray fur یا یک تکسچر مویی چیزی استفاده می کردی دقیق میشد خودش.
 

Ali_CG

Well-Known Member
خوب شده
ولی اینجوری حیفه، یکم پشم بده بهش!
دستاش زیاد بزرگ شدن، باسنش زیاد کوچیک!
اگه بشه ببریش زیبراش جالب میشه!
موفق باشی
 

Gryphon

Member
ا madmaster_3d .......... من یه مقدار اطلاعاتم کمه(هیچه!:green:) منظور شما رو دقیقا نمیفهمم:-?
منظورتون در مورد topology اینجور چیزاست؟

ا Ali_CG ............... اولا خیلی مرسی.
در مورد مو و پشم= تا حالا با hair مکس کار نکردم و اعصابم یه مقدار بوووقه (چون چند روز نشستم رو ریگ و اسکین کار کردم ولی چیز خوبی درنیومد. ) حال نداشتم برم سراغ آموزش و روش آزمون و خطا
در مورد دستاش = راستش من داشتم از یه سری رفرنس توی انیمیشنش کار میکردم همینجوری بود دستاش، نسبت به هیکلش بلند و پهن
در مورد باسنش= حق با شماست، کوچیکه، یه مقدار باید قلمبه تر میشد!:green:
 

arminAnim

کاربر متخصص
خیلی به حس خودش نزدیکه
تکسچر پایین تنش خیلی خوب درومده اما خود " پو" نکته ای که داره اینه که به دلیل پشمالو بودن بدنش یک سری موهای سفید لابلای موهای سیاهش باعث شده تا بدنش از حالت یک دستی در بیاد و هم عمق پیدا کنه و هم بامزه تر بشه. اگر وقت بگذارید و یک Hair هم روی بدنش کار کنید عالی می شه
اما یک ایرادی که داره اینه که کاراکتری که توی پوز اولیه ساخته می شه رو نباید بهش میمیک داد و حس چهره باید خنثی باشه، اگر چهره رو میمیک می دین باید بدن هم پوز هماهنگ با میمیک داشته باشه. الان از لحاظ حسی یکم بی معنا شده. تمام کاراکترهای انیمیشن ها وقتی که توی پوز اولیه شون هستن چهره ای کاملا خنثی دارن. این نکته وقتی اهمیت بیشتر پیدا می کنه که کاراکتر بعدش نیاز به Rig داشته باشه. در این حالت، صورت کاراکتر حتما باید قبل از ریگ چهره ی خنثی داشته باشه در غیر این صورت در تمام طول انیماتوری ، انیماتور رو به اشتباه می اندازه و کارش رو سخت می کنه

خسته نباشید و موفق باشید
 

taghi abbas

Well-Known Member
خیلی خوبه ولی اگه به جزئیاتش بیشتر توجه میکردی بهتر بود.پشم و ... اینارو اگه اضافه کنی بهتره.
سرش هم زیادی بزرگه با چشماش
ولی در کل کار بسیار خوبیه
 

madmaster_3d

Well-Known Member
ا madmaster_3d .......... من یه مقدار اطلاعاتم کمه(هیچه!:green:) منظور شما رو دقیقا نمیفهمم:-?
منظورتون در مورد topology اینجور چیزاست؟
در مورد دستاش من اشتباه کردم چون الان با مدل اصلی مقایسه کردم . بعد در مورد hair & v-ray fur هم که تو مکس هستش می می تونی به کاراکترت پشم به قول دوستان بدی. چیش رو نگرفتی :shock:
 
آخرین ویرایش:

Gryphon

Member
در مورد دستاش من اشتباه کردم چون الان با مدل اصلی مقایسه کردم . بعد در مورد hair & v-ray fur هم که تو مکس هستش می می تونی به کاراکترت پشم به قول دوستان بدی. چیش رو نگرفتی :shock:

شما گفتی دستاش مشکل داره من هرچقدر با مدل اصلی مقایسه میکردم میدیدم تقریبا شبیه خودشه به خاطر همین گفتم حتما مورد دیگه داره من نمیفهمم.:rose:
 

agira3d

کاربر VIP
سلام
من عاشق پو هستم.50 بار شایدم بیشتر دیدم پاندا رو.:green:
به نظرم باسنش باید بزرگتر باشه.کلش هم یکم کشیده شده.در کل باید بیشتر تپل باشه.
تکسچر شلوارش عالیه.fur رو اگه بزنی با تغییرات میشه خودش.بین خط هایه سیاه با سفید یه لایه قهوه ای هم هست.iهمینطور دور چشم ها.
دماغ ولبشم قهوه ای هستن.
در کل خیلی حال کردم.موفق باشی:rose:
 

پیوست ها

  • po.jpg
    po.jpg
    108.6 کیلوبایت · بازدیدها: 8

جدیدترین ارسال ها

بالا