unnamed.h
کاربر متخصص Zbrush
سلامون علیکم
من یکی از ساده ترین راهها رو براتون انتخاب کردم که
مراحلشو براتون مینویسم
اول: به مدلی که ساختید یک unwarp map مناسب دهید
دوم: مدلتون را اکسپورت کنید
سوم: توی زی براش ایمپورت کنید
چهارم: دیواید کنید و جزئیات بدهید
پنجم: ابتدایی ترین حالت رو بیارید (lower res) ورا فعال کنید cage
ششم: دیسپلیسمنت مپ را بسازید Multi dicplacement 3 مدلتون را اکسپورت کنید همچنین با استفاده از
هفتم: و به ادیتیبل پلی کانورت کنید دی مکس اکسپورت کنید مدل را در تری
هشتم: را به مدلتون اضافه کنید dicplaceو turbomeshدر قسمت مدیفایر
نهم: کلیک کرده و دیسپلیسمننب مپی که ساختید را انتخاب کنید none روی کلمه ی dicplace > image > bitmap در قسمت
دهم: خیلی خونسرد و ارام بدون هیچ ترسی اول دکمه ی شیفب را نگهداشته بلا فاصله یکی از انگشتان خودکه ازاد هست را بر روی دکمه ی کیو قرار دهید.
این ها عکس هایی هستند که پارامتر ها و جزئیات را نشون می دهند و دیدنشون لازمه
امید وارم چیزی از قلم ننداخته باشم و این اموزش به دردتون بخوره .
من یکی از ساده ترین راهها رو براتون انتخاب کردم که
مراحلشو براتون مینویسم
اول: به مدلی که ساختید یک unwarp map مناسب دهید
دوم: مدلتون را اکسپورت کنید
سوم: توی زی براش ایمپورت کنید
چهارم: دیواید کنید و جزئیات بدهید
پنجم: ابتدایی ترین حالت رو بیارید (lower res) ورا فعال کنید cage
ششم: دیسپلیسمنت مپ را بسازید Multi dicplacement 3 مدلتون را اکسپورت کنید همچنین با استفاده از
هفتم: و به ادیتیبل پلی کانورت کنید دی مکس اکسپورت کنید مدل را در تری
هشتم: را به مدلتون اضافه کنید dicplaceو turbomeshدر قسمت مدیفایر
نهم: کلیک کرده و دیسپلیسمننب مپی که ساختید را انتخاب کنید none روی کلمه ی dicplace > image > bitmap در قسمت
دهم: خیلی خونسرد و ارام بدون هیچ ترسی اول دکمه ی شیفب را نگهداشته بلا فاصله یکی از انگشتان خودکه ازاد هست را بر روی دکمه ی کیو قرار دهید.
این ها عکس هایی هستند که پارامتر ها و جزئیات را نشون می دهند و دیدنشون لازمه
امید وارم چیزی از قلم ننداخته باشم و این اموزش به دردتون بخوره .