how to use 3ds max into zbrush(make dicplacement)

unnamed.h

کاربر متخصص Zbrush
سلامون علیکم
من یکی از ساده ترین راهها رو براتون انتخاب کردم که
مراحلشو براتون مینویسم
اول: به مدلی که ساختید یک unwarp map مناسب دهید
دوم: مدلتون را اکسپورت کنید
سوم: توی زی براش ایمپورت کنید
چهارم: دیواید کنید و جزئیات بدهید
پنجم: ابتدایی ترین حالت رو بیارید (lower res) ورا فعال کنید cage
ششم: دیسپلیسمنت مپ را بسازید Multi dicplacement 3 مدلتون را اکسپورت کنید همچنین با استفاده از
هفتم: و به ادیتیبل پلی کانورت کنید دی مکس اکسپورت کنید مدل را در تری
هشتم: را به مدلتون اضافه کنید dicplaceو turbomeshدر قسمت مدیفایر
نهم: کلیک کرده و دیسپلیسمننب مپی که ساختید را انتخاب کنید none روی کلمه ی dicplace > image > bitmap در قسمت
دهم: خیلی خونسرد و ارام بدون هیچ ترسی اول دکمه ی شیفب را نگهداشته بلا فاصله یکی از انگشتان خودکه ازاد هست را بر روی دکمه ی کیو قرار دهید.
این ها عکس هایی هستند که پارامتر ها و جزئیات را نشون می دهند و دیدنشون لازمه
امید وارم چیزی از قلم ننداخته باشم و این اموزش به دردتون بخوره .
 

پیوست ها

  • photos.rar
    428.2 کیلوبایت · بازدیدها: 20

pythoN

Active Member
خیلی ممنون از راهنما ی ها شما .
کاش پسوند های که توی اموزش گفتی رو معرفی میکردی .
ممنون
 

unnamed.h

کاربر متخصص Zbrush
ممنون دوست من
اما یه احساسی به من میگه توی عکس ها تمام جزئیات دیده میشند .
با این هر جا به مشکل بر خورد کردین با جان و دل جواب میدم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا