error در اجرای برنامه کلک

sogoli

Active Member
من برنامه کلک رو نصب کردم ، پچ ایکس پی رو هم نصب کردم و سریال نامبر اون رو هم وارد کردم و اعلام می کنه که رجیستر شده ولی متاسفانه هنگام اجرای برنامه پیغام خطا می ده...
خواهشا یکی راهنمایی کنه ... کارم گیره
 

rafsanjanhoo

New Member
با سلام !
اگر برنامه كلك شما (error) ميده مي توانيد از cd هاي mrt 6 كه در تهران موجود است بخريد و برنامه كلك را نصب كرده و ار آن استفاده كرده
Http://www.win2mrt.com
اين هم سايت mrt است
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
تو همون تاپیکی که من لینک کلک و پتچ و کرکش رو قرار داده بودم یه فایل ک رک داشت که اگه اون رو کپی کنید تو دایرکتوری برنامه مشکل برطرف میشه.
 

sogoli

Active Member
باتشکر از کلیه دوستان ....
با راهنمایی های شما مشکلم حل شد.
 
بالا