Cyber-Host و ماجرای آن !!!

وضعیت
موضوع بسته شده است.
سلام
من تغریبا 4 روز پیش به آقای هشمتی پی ام دادم و لیست قیمت و چگونگی خریداری رو پرسیدم و از ایشون 60 مگابایت هاستینگ و دامنه خریدم ...
من روز بعدش پسورد سی پنل رو تغییر دادم و از ان موقع دیگه نمیشه لاگین کید ...
در دمویی هم که در سایتشون گذاشتن امکان لاگین وجود نداره
همینطور تلفن هایشان جواب نمیده ... یا ورمیدارن میگه اشتباه گرفتین
ایشون در یاهو آن میشن ولی جواب های پی ام منو نمیدن و Invisible هستن
با تشکر ...
 

VahabOnline

Member
سلام
دوست من چرا اینقدر زود و شتاب زده عمل می کنی.
فکر نکنم سایت مورد نظر شما بخواد واسه 7000 تومان سر شما رو کلاه بزاره.
پس یه مقدار صبر کن، اگه نشد بعد بیا و تو انجمن مطرح کن، چون هر سایت هاستینگ با این بازار شلوغ هاستینگ ایران کلی زحمت می کشه و درست نیست آدم بیاد اینکارو بکنه.
به نظر من فرم تماس سایت رو پر کن و منتظر باش، یا باز هم با تلفنشون تماس بگیر.
بالاخره جواب میگیری.
موفق باشی.
 
بار اول که نیست ...
من تا الان از 6 7 تا شرکت هاست گرفتم ... تا الان 50 60 تومن ضرر کردم ...
دیگه صبرم لبریز شد ...
 

VahabOnline

Member
خوب دوست من یه دفعه از یه شرکت معتبر بگیر که این مشکلا پیش نیاد.
موفق باشی.
 

SME

Banned
نکته: شما باید میزان اعتبار رو از مشتریهای هر هاستینگ بفهمید! به قولی، هیچ ماست فروشی نمیگه ماستم ترشه...! :)
امیدوارم مشکلتون حل بشه.
 

RapidSharez

New Member
سلام شما حق ندارید اینحوری حرف بزنید اقای هشمتی شاید مشکلی داشته باشه نتونه بیاد ... این کار شما اصلا درست نیست !
شما به ایدی من پی ام بدین مشکلتون رو حل کنم ! Yahoo Id : irservers

قبل از هر کاری یه زره فکر کنید و بعد به خورد کردن یا خراب کردن چیزی یا جایی بپردازین !

موفق باشید !
 

RapidSharez

New Member
در ضمن مشکل شما ربطی به ایشون نداره این مشکل cPanel هست که بعضی وقت ها به دلیل Security اجازه ی تغییر Password را نمیده !

اینجوری قضاوت نکنید !
 

p30tip

Member
محسن جان رفیق 1-2 ساله ی ما هست و طی این 2 سال من ندیدم همچین کاری کنه.نترسین من برای شما پیگیری می کنم ایشون مشکلی براش پیش اومده و نمی تونه آنلاین بشه! کلا برداشت کلاه برداری از ایشون نکنید لطفا آدم خیلی خوبی هستند و بخاطر این پول ها ....
 

PadinaWebGroup

Active Member
از همه دوستان عزيز خواهش ميكنم فوري بعد جواب ندادن يك ميل از هاستينگ مربوطه بلافاصله نيان و يه تايپيك تو فروم هاي پر بازديد باز كنند و اسم كلاهبرداري روي اون شركت بذارند !!‌واقعا انصاف نيست شركتي چند سال زحمت ميكشه اعتبار جمع ميكنه و يكي مياد با يه تايپيك همه زحماتشو از بين ميبره !!! تو اين فروم ها چون رنكشون بالاست بلافاصله بعده 2روز توي گوگل درباره ي شركت مورد نظر سرچ ميشه اين تايپيك تو صفحه اول گوگل بالا مياد !! و كاربري كه سرچ كرده از همه جا بي خبر تايپيك را ميبينه و ميگه اره كلاهبرداره !!

پس خواهشن رعايت كنيد !


ارادتمند . شمشاد
 

J4vad

Member
با سلام ؛

اصلا دوست ندارم در چنین موضوعاتی شرکت داشته باشم ، اما ببنید دوستان یک هاستینگ یعنی هاست + پشتیبانی خدماتی که ارائه دادن ! این طور که دوستمون گفتند چندین روز است که پاسخ نمی گیرند ! مهمترین چیزی که یک هاست باید به کاربران خود هدیه کند پشتیبانی و پاسخگویی سریع است حتی در مشکلات و خرابی ها ؛ حال نمی گوییم 1 ساعته یا چند ساعته ! حداقل روزانه ! اگر این رو هم یک هاستینگ نداشته باشد ؛ بنده فکر می کنم دیگر یک هاست نیست ، مانند این می ماند که در کامپیوتر شخصی خود یک سرور برای ارائه هاست راه اندازی کنیم ، بعد هر موقع که کاری نداشتیم سرور را خاموش کنیم !! سایت مردمان بنده خدا چه می شود.

امیدوارم برداشت بدی از صحبت های بنده نکنید ، اما کاربران همیشه و همه جا باید حرف اول را بزنند !

موفق باشید.
 

PadinaWebGroup

Active Member
با سلام ؛

اصلا دوست ندارم در چنین موضوعاتی شرکت داشته باشم ، اما ببنید دوستان یک هاستینگ یعنی هاست + پشتیبانی خدماتی که ارائه دادن ! این طور که دوستمون گفتند چندین روز است که پاسخ نمی گیرند ! مهمترین چیزی که یک هاست باید به کاربران خود هدیه کند پشتیبانی و پاسخگویی سریع است حتی در مشکلات و خرابی ها ؛ حال نمی گوییم 1 ساعته یا چند ساعته ! حداقل روزانه ! اگر این رو هم یک هاستینگ نداشته باشد ؛ بنده فکر می کنم دیگر یک هاست نیست ، مانند این می ماند که در کامپیوتر شخصی خود یک سرور برای ارائه هاست راه اندازی کنیم ، بعد هر موقع که کاری نداشتیم سرور را خاموش کنیم !! سایت مردمان بنده خدا چه می شود.

امیدوارم برداشت بدی از صحبت های بنده نکنید ، اما کاربران همیشه و همه جا باید حرف اول را بزنند !

موفق باشید.


اگر اون سايت كلا هميشه كارش اين باشه كه هرموقع دوست داشت جواب بده و ... ! او موقع حق با شماست اما اگر يك شركت يا هاستينيگي هميشه بهترين پشتيباني را داشته و يكي 2مورد نتونسته به علت مشغله كاريش جواب بده ديگه نبايد اين حرف را بهش زد !!‌

ممنون .:oops:
 
ببخشید ....
من گفتم کلاهبردار ؟
برید تو سایتشون رو بخونید
نوشته پشتیبانی 24 ساعته ...
من از پشتیبانی ایراد گرفتم ...
من نگفتم کلاهبردارند
منم با ایشون 1 ساله آشنام ...
 

Downtema

New Member
سلام به همه دوستان
اولاخدمت دوست عزیزمون Sin_hp_system عرض کنم که اقای محسن هشمتی یکی از زحمت کش ها با پشتیبانی بسیار قوی در زمینه هاستینگ می باشد ،
دوما اینکه گفتین به دمو کنترل پنل لوگین نمیشه ! ، من خودم تست کردم ، لوگین شد و کار کرد.
سوما شما هر مشکلی دارین با من تماس بگیرین ، حلش می کنم !
و یه خواهشی که فوری واسه این کارا تو انجمن تاپیک نزن ...
برای همتون ارزوی موفقیت دارم.
 

Downtema

New Member
دوست عزیز با این چیزایی که تو تاپیک نوشتی ، منظورت همینو می رسونه ... (یه بار تاپیک رو بخون)
خودت میگی 1 ساله اشنایی ... واسه چند ساعت ساپورت نداشتن این تاپیکو زدی؟ وای به حالش اگه اشنا نباشه ...
من خود قضیه رو پیگیری می کنم.
 
آخرین ویرایش:

RapidSharez

New Member
درسته عزیزم محسن جان خیلی وقت هست تو این کار هست ! ولی شما نباید بدون هیچ ملاحظه ای بیاین و اینجا پست بدین و خرابش کنید ! در کل امیدوارم ناراحت نشده باشید !

در جواب اقا جواد هم که باید عرض کنم این مشکل برای اولین بار برای محسن به وجود اومده و من مطلع هستم که به دلایلی نیسنتن چند روز ! اقای هشمتی سرویسش تا امروز مشکلی نداشته !

موفق باشید !
 

RapidSharez

New Member
چرا عزیز تو این سایت که این همه WebMaster بازدید دارند میشه البته محسن جان از اعتبارشون تو کل اینترنت هم کم نشد ولی بلاخره دوستان اشاره کردند که افراد تازه وارد ممکنه ...
 
حالا فکر می کنم بهترین کار اینه که یه مدیری تاپیکو برداره.
همه موافقین. مخصوصا sina_hb_system?
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا