BMW 5 Series E60 Sedan

AMINMIN

New Member
سلام دوستان
نمیدونم قوانین اینجا به چه نحوه ، خلاصه ببخشید اگه جای مناسبی تاپیک نزدم ...

اگه حسش بود این عکسا رو ببینید یه نظر بدین ...
عیب و ایراداشم بگین ... تو فروم خودمون همه رودربایستی دارن ، کسی عیبو ایراد نمیگیره یا خیلی کم میگیرن ...
برای همین گفتم برم تویه یه انجمن دیگه به صورت کاربر عادی کارامو بذارم شاید یکی تحویل گرفت ...:sad:

خب بگذریم ...
نرم افزار:
Maya , Mental ray

برای این BMW حدودا 6 روز به صورت پراکنده روزی 3 ساعت یا بیشتر وقت گذاشتم .

85yjw8w.jpg


نمای جلو

6pu0h1y.jpg


8504xz7.jpg


نمای عقب

6p9de7l.jpg


اینم کامپازیت :
80nk3mq.jpg


این عکسارو گذاشتم تو فروم سی جی
اینم لینک فروم CGtalk اگه حال داشتین اونجا هم نظر بدین ...

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=132&t=563372

اینم وایر فریمش »
http://i9.tinypic.com/7yd5mpj.jpg


ببخشید اگه صفحه سنگین شد
ممنون
امین
 

AMiR

Active Member
خیلی خیلی زیباست
فقط احساس می کنم یه مقداری زیادی براق شده
البه فقط یه نظره
 

DIMO

Active Member
سلام و خوش آمدی.

کارت خوبه فقط اگه بتونی این reflect رو کم کنی جلوه و نمای کارت قابل دیدن تره چون الان این مقدار reflect که بهش دادی یه جورایی غیر طبیعیش کرده و تو چشم میزنه و نمیزاره به کار توجه کنیم مثلاً reflect زیاد شیشه باعث شده درون ماشین مشخص نباشه،اون چراغ راهنما سمت چپ هم یه جوریه طبیعی نیست،چرا سفید رو براش انتخاب کردی؟
 

einollahia

Well-Known Member
مدلسازیش که خیلی عالیه. ولی رندرش زیاد بدل نمیچسبه.

انجمن های ماشین سازی خارجی زیاده ولی بنظرم اگه تو Sektor 41 بگی خیلی خوب راهنماییت می کنن چون مدیراش حرفه ای ترین ها تو Hard core هستن.

http://www.sektor-41.com/forum/forum.php
 

pythoN

Active Member
سلام .
مدلینگت عالیه .
روی نور پردازی و تکسچرش بیشتر کار کن . مخصوصا که رفلکت کار خیلی بالاست .
کلا رندر بهتری هم میشه گرفت .
موفق باشی .
 

Miladbat

Well-Known Member
لبه های رفلکت یه کمی تیز هستند همین طور سایه ماشین و اگه جسمی که بالای ماشین قرار دادین راه راه نباشه بهتر می شه .
اگه همین shader که فکر کنم car paint باشه با یه لایه shader دیگه با رفلکت کم تر و محو تر بش بدی بهتر میشه .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا