Bmw 5 Series 540

3dsmax vray photoshop

امیدوارم خوشتون بیاد
عارف جان دستورات شما هم در رابطه با شیشه و آسفالت و دید بصری اجرا شد
نور ماشین و عمدا فیلتر لنز بهش دادم

Irridiance map : high
light Cache : 1200
Antialiasing filter : Area

color mapping : liner multiply

render time : 3 h


398758_1266178144_large.jpg
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.مرسی دوست خوبم.
Irridiance map : high
light Cache : 1200
Antialiasing filter : Area

فیلتر روی حتما روی Cutmul Rom بزارکه شفاف باشه همه چی
لایت کش خوبه اون 2 تیک رو زدی؟ Glossines و Pre Filter =500 اگه بزاری باعث میشه که GI توی متریال های گلاسی شده تاثیر بزاره و Pre Filter دون دون های لایت کش رو منسجم می کنه
Irradiance map روی High‌احتاجی نیست. روی Medium بزاری بسته.ولی باید از روی Medium رو Custom بزاری.بعد عدد Min رو مساوی -4 و Max رو مساوی -1 بزاری. برای چنین کاری Hsph= 50 و Inter po= 30 کافیه.به شرطی که Inter Po توی لایت کش هم حداقل روی 25 باشه.
ولی طلفا از تنظیمات عکس بگیر برات یه دستی بکشم.

نقد کار
1- آسفالت دون هاش خیلی درشت هستن.اما آبش فوق العاده شده
2- بزرگترین ایرادش اینه که وقتی بهش خیره میشی دلت نمیاد عکس رو ببندی!!:green: معلومه هم رنگها رو میشناسی هم زاویه ها رو.رشته تحصیلیت چیه؟
 

hadi_nn

Member
حرف نداره
خیلی حال کردم باهاش
همه چیش درسته d:
خسته نباشی حمیدرضا جان ;)
 
مرسی زیاد عارف جان
عکسم میزارم از تنظیمات
معماری می خونم .. ترم آخر کارشناسی
دونه های آسفالتم به روی چشم
کلی ازت چی یاد گرفتم عارف جان
بازم مرسی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
معلوم بود معماری.چون رنگشناسی می دونی.ایول.منتظر کارهای معماری هستیم.!
 

pclord

کاربر متخصص
افرین خیلی خوب شده
فکر کنم زیاد ماشین بازی میکنی.:green:

موفق باشی.
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
زیبا شده

خسته نباشی

برای اینکه جلوی ماشین ببیشتر خودشو نشون بده باید یه پلاک واسش میذاشتی که دیگه کارت رو کامل میکنه
 
سلام
جالب شده
ولی این کف کاشیه یا اسفالت
بعد متریال بده خیلی انعکاس داره توی دنیای واقعی نداریهم همچنین چیزی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا