بی بی کد Art Wood Workshop

abbasi_0912

Active Member
سلام به همگی دوستان :rose:
آخرین ویرایش کار گروهی من و عباس درباری


Concept:
Abas Darbari & Hossein Abbasi
Objects Modeling:
Abbas Darbari
Architectural Modeling:
Hossein Abbasi
Texture and UV:
Abbas Darbari & Hossein Abbasi
Rendering and Post Production:
Hossein Abbasi

Programs:
3DsMax, Zbrush, Vray, Photoshop




 

پیوست ها

abbasi_0912

Active Member
ادامه...
همگی موفق باشید :rose:
 

پیوست ها

Mehran coyote

Well-Known Member
یادش بخیر چه مسابقه ای بود
برا عید امسال اگه رسیدین یکیو مسئول کنیم یه مسابقه سبک بزاریم
---------------------------------
خیلی کار قشنگی شده
نسبت به کار قبل خیلی آپدیت کردی و بهترم شده
تو سایت های خارجی هم شیر کن حتما
بیشتر بیا اینورا به عباسم سلام برسون :rose:
 

max vray

کاربر VIP
سلام.خیلی کار خوب و موفقی هستش.خسته نباشی...مهران جان راست میگه تو سایت های خارجی هم کارت قرار بده...
 

darklight

کاربر فعال
بسیار زیبا ... بسیار عالی ... بسیار چشم نواز ... ...
واقعا لذت بردم ... خدا قوت ... ان شاءالله که همیشه موفق باشید ...
منم موافقم که حتما باید توی سایتهای معتبر این کار رو بذارید ...




(یه نکته دوستانه ... تنها چیزی که من تو نگاه اول یه ذره اذیتم کرد .. تکرار تکسچر توی پنجره ها بود ... و هیچ ایراد دیگری توش ندیدم)
 

Mehran coyote

Well-Known Member
تکسچر کثیفی بنجره رو تو فتوشاپ هم میتونی رفع کنی اگه وقت رندر دوباره ندار

راستی پیشنهاد برای تاپ گالری هم فراموش کرده بودم :))))
 

JEYDI7

Active Member
کارت بیسته داداش، تبریک میگم :rose:
اگه میشه یکم توضیح بده وقتی که یک کاری رو شروع می کنی چه چیزهایی برات اهمیت بالاتری دارند
 

abbasi_0912

Active Member
سلام به همگی دوستان :rose:

یادش بخیر چه مسابقه ای بود
برا عید امسال اگه رسیدین یکیو مسئول کنیم یه مسابقه سبک بزاریم
---------------------------------
خیلی کار قشنگی شده
نسبت به کار قبل خیلی آپدیت کردی و بهترم شده
تو سایت های خارجی هم شیر کن حتما
بیشتر بیا اینورا به عباسم سلام برسون :rose:
یادش بخیر، چطوری مهران جان؟ :rose:
روزمرگی زندگی اینقدر بد هست که گاهی دوست داری سر بزنی به دوستان تا از بند اون رها بشی
اما فشار زندگی بهت اجازه نمیده که پلک بزنی چه برسه به اینکه بخواهی ........... ولش کن
همین که بعد از این همه مدت این کار رو به اینجا رسوندم خدا رو شکر
این آخرین کاری بود که رندر گرفتم، از اسفند پارسال هرچی کار 3 بعدی سفارش دادن رو رد کردم
به خود قول دادم که دیگه کار سه بعدی انجام ندم، مگر اینکه طراح کار خودم باشم
انشاا... خبرهای خوبی در راه هست


سلام.خیلی کار خوب و موفقی هستش.خسته نباشی...مهران جان راست میگه تو سایت های خارجی هم کارت قرار بده...
ممنون محد جان، لطف داری :rose:
توی اویرموشن شیر کردم
http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?111707-Art-Wood-Workshop


ممنون دوست عزیز :rose:

بسیار زیبا ... بسیار عالی ... بسیار چشم نواز ... ...
واقعا لذت بردم ... خدا قوت ... ان شاءالله که همیشه موفق باشید ...
منم موافقم که حتما باید توی سایتهای معتبر این کار رو بذارید ...


(یه نکته دوستانه ... تنها چیزی که من تو نگاه اول یه ذره اذیتم کرد .. تکرار تکسچر توی پنجره ها بود ... و هیچ ایراد دیگری توش ندیدم)
ممنون دوست عزیز :rose:
متوجه منظورتون از بابت تکرار تکسچرها نشدم



تکسچر کثیفی بنجره رو تو فتوشاپ هم میتونی رفع کنی اگه وقت رندر دوباره ندار

راستی پیشنهاد برای تاپ گالری هم فراموش کرده بودم :))))

ممنون بابت پیشنهاد، تاپ گالری رفتن یا نرفتنش برای من مهم نیست
امیدوارم توی اورموشن بره صفحه اصلی، حداقل به خاطر عباس هم شده بره که رزومه خوبی برای اون باشه
میخواستم قبل از ترک کامل دنیای 3 بعدی دین ی که به عباس دارم رو ادا کنم



سلام...خیلی کار قشنگی شده...لذت بردم...
موفق و پیروز باشید.
ممنون دوست عزیز :rose:
کارت بیسته داداش، تبریک میگم :rose:
اگه میشه یکم توضیح بده وقتی که یک کاری رو شروع می کنی چه چیزهایی برات اهمیت بالاتری دارند

دوست عزیز میتونید مراحل کار رو اینجا ببینید
http://forum.majidonline.com/thread...nd-abbasi_0912-3dmax-and-zbrush-and-photoshop
- مدل سازی اصولی و پر از دیتیل اگر هم دیتیل نداشت کامل باشه صحنه حس خالی بودن نده
-بعد نور پردازی و زاویه دوربین
-بعد متریال
- آخر پست
زیاد گیر تنظیمات رندر نیستم



سعی میکنم توی این چند هفته اخیر بیشتر سر بزنم
همگی موفق باشید :rose:
 

::reza::

کاربر VIP
سلام و خسته نباشید به هر دو دوست خوبم. حسین آقا و عباس جان.
کارتون عالی . لذت بردم. پیشنهاد تاپ گالری . :paint::rose:
دلم برای دوستان مجید آنلاینی تنگ شده بود. :rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام بچه ها.واقعا کار خیلی خوبی شده!
مخصوصا کاری کرده حاج رضا! پیدا شده.
خوبین همه؟
تاپ گالری اونجوری که دیگه فعلا نداریم.
تاپ گالری هفته فرستادم کارو
 

abbasi_0912

Active Member
سلام به همگی :rose:
سلام خدمت دوست عزیز حامد جان، رضای عزیز و عارف
عارف جان ممنون از بابت گالری هفته

یاد دورانی که کنار هم فعالیت میکردیم به خیر
من هم مثل رضا دلم برای همه بچه ها تنگ شده

امیدوارم همگی هر کجا که هستند موفق و سربلند باشید
 

alimax11011

New Member
زیبا شده منتها چند مشکل به ذهنم رسید :

1- Blue Motion پنکه یکم غیر واقعیه

2- وقتی به اماکن تاریخی نگاه میکنی به خصوص دوره صفویه وقاجار (به عکسشون) یه حس باستانی بهت دست میده ولی توی صحنه شما دیوار ها تیره هستند و با ساعت (طبق انعکاس نور باید عصر باشه حدودای ساعت 3 بعد ازظهر) جور در نمیاد ، در ظهر میزان نور زرد بیشتر میشه ولی در بعد از ظهر میزان نور سفید بیشتر میشه (البته خیلی کم) فلذا چون نور صحنه مال بعد از ظهره پس دیوار ها باید روشنتر باشند.
3
-یک مشکل ظریف: Bump متریال آجر های سقف خیلی تمیز و واقعی گرایانه نشده
4
- edge هر آجر در متریال سقف به صورت یک نواخت هست یعنی الگو لبه های همه اجر ها یک نویز خاص است و این واقعی نیست زیرا در واقعیت لبه هر آجر با آجر دییگری فرق داره و شما حداقل باید 40درصد لبه آجر ها رو Random کنی

5-لامپ کنار پنکه روی سقف خاموشه ، واز نوع لامپ های قدیمیه ، پس باید متریالشو شفاف بسازی تا پنکه رو از تو خودش نشون بده

6-سایه زنی بورد ابزار ها رو دیوار روبرویی خوب انجام نشده ، انگار که یه عکس گذاشتی لی اگه Shadow , Bump ابزار هارو روشون کار کنی بهتر میشه بنظر من یه تستیم با مپ Diffuse Level بزن

7-در کف اتاق دوباره Bump شما مشکل داره و realism نیست ، چون از لبه ها با نویز یکنواخت استفاده کردید و این واقعی گرایانه نیست

8-چوب هایی که کنار جارو ریخته اند ، انعکاس نور شیشه ها زوشون زیادیه ، یعنی میزان ترکیب رنگ آبی نور با reflect متریال چوب زیادیه و انگار چوب رو رنگ آبی زدی و این حس رو نمیرسونه که رنگ آبی از نورشیشه ها ی پنجره است ، باید reflect و glossiness متریال چوب رو کم کنی

9-پراکندگی چوب های کوچیک زیادیه روی زمین واین اشتباهه ، چون اکثر نجار ها منظم هستند بخصوص قدیمیا

10-یکی دیگه از مشکل ها جارو است ؟: اولا دوتا جارو در صحنه اشتباهه چون نجارا تو خریدن وسایل و ابزار الات خسیس هستند یدونه جلارو صحیحه
دوما جاروی نجار ها اکثرا تیکه تیکه و درب و داغوننه نه سالم و تر و تمیز

11- پوشالی ها واقعی از آب در نیومده و اون حس پوشالی بودن رو القا نمینه

در کل اگه شما میخواهید در سطح اروپا مدلینگ و متریالینگ انجام بدهید باید ظریف کار بشی و از بُعد روانشناسی تو صحنه استفاده کنی و خوراکد متریال بشه چون مدلینگ رو همه بلدند اما متریال و نور پردازی رو هر کسی بلد نیست و شاه کلید همین دوتاست.

به عنوان نمونه به کار زیر نگاه کن چقدر با ظرافت طراحی شده است و و لبه آجر ها به صورت random طراحی شده {نمونه کار اروپایی}:
http://www.cgarena.com/gallery/3d/details/fullimages/scenes/image_5355685a7b1ed.jpg

 

پیوست ها

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
خیلی خوب شده. علاوه بر اینکه محیط سنتی و جذابی هست پیاده سازی و اجرا هم بی نقص و خوب بوده.
تبریک و خسته نباشید و همچنین پیشنهاد برای تاپ گالری.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا