.: Ambient Occlusion :.

digital art

New Member
در خروجی سینمایی انیمیشن اگه از AO استفاده بشه تمام سایه ها در صحنه بازی میکنندو جابجایی خفیفی دارند که در خروجی تلویزیونی خیلی کمتر دیده میشه ولی در نسخه سینمایی خیلی چشم بیننده رو آزار میده .
در تعریف خود AO تو Help نرم افزارها هم این توضیح امده .

ولی در کل برای ساخت این تصاویر میشه از هر دو حالت استفاده کرد و بستگی به خود طرف داره که میخواد نتیجه کارش چطور بشه.
 

ehsan_3dmax

Active Member
دوستی که خودشون انیمیشن کار میکنن گفتن که برای انیمیشن نمیشه.حالا شاید توی C4D اینطوری باشه
گفتن که استفاده از AO در انیمیشن درست نیست.چون در ذرات لرزش ایجاد میکنه و کار رو خراب میکنه

سلام حمید جان.
AO در واقع لایه ای اضافیه که رندر میشه و در انیمیشن با استفاده از نرم افزارهایی همچون digital fusion با لایه ی اصلیه رندر ترکیب میشه و ظاهری متفاوت رو به کار میده. البته کار با AO در انیمیشن به این سادگیها هم که گفتم نیست و تجربه ی زیادی(تست رندر زیادی) لازم داره.
و بعید میدونم تو c4d هم به غیر از این باشه چون اصول کلی نرم افزارهای 3d یکیه.
موفق باشی.
 

logical_82

Member
این آقا احسان هم که اومد دیگه خیلی خوب شد . البته من یکی که خیلی از این توضیحات سعی می کنم استفاده کنم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا