6 دلیل برای انتخاب ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها با توجه به موارد زیر متفاوت است:

طول (2 تا 18 متر)
ضخامت (40 تا 230 میلی متر)
نوع هسته (EPS ، پشم معدنی ، پلی اورتان)
مشخصات (صاف ، میکرو پروفایل ، خط روشن ، شیاردار و غیره)
پوشش های محافظ (پلی استر SP ، SP پلی استر Mat Pearl ، Cesar PUR 55 ، آلوزینک) ، با پانل هایی که با روکش های فولاد ضد زنگ نیز استفاده می شود
رنگ های روکش (چه خارجی و چه داخلی)
هر پانل از چندین لایه تشکیل شده است: هسته با عایق حرارتی ، روکش های فولادی (خارجی و داخلی) و پوشش هایی که از آسیب مکانیکی و خوردگی محافظت می کنند.

دلیل 1
"وقت طلاست"
به عنوان مثال ، بیایید دو فناوری محبوب مورد استفاده در ساخت و ساز ساختمان انبار را مقایسه کنیم.
در حالت اول پارتیشن های خارجی از دیوارهای آجری دوتایی تشکیل شده است ، در حالی که در حالت دوم از پانل های ساندویچ تشکیل شده است.

با انتخاب حالت اول ما باید کارهای زیر را سفارش دهیم: ساخت دیوار ، نصب عایق حرارتی و در نهایت ، نصب لایه خارجی.

با انتخاب ساندویچ پانل ، روند ساخت بسیار پیچیده تر و در نتیجه سریعتر و از همه مهمتر ارزان است. پانل ها اجزای نهایی هستند ، مناسب برای نصب آسان ، به عنوان مثال به یک سازه فلزی

با در نظر گرفتن شرایط موجود در بازار خدمات ساختمانی ، زمان کار نقش اساسی در روند بهینه سازی هزینه دارد. هرچه ساختار سریعتر به اتمام برسد ، ما هزینه کمتری را برای هزینه های خدمات ساخت و ساز صرف می کنیم ، که در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. فرآیند سریع تکمیل ساختار همچنین به آغاز اشغال قبلی منجر می شود که بازده سرمایه گذاری برای پروژه های تجاری را بهبود می بخشد.

دلیل 2
"سه هسته یا راه حل اختصاصی برای نیازهای خاص"
ساندویچ پانل در سه نوع اساسی موجود است. هر کدام از یک هسته پانل خاص استفاده می کنند. بنابراین مواد با هسته های ساخته شده از پلی اورتان ، پشم معدنی و EPS وجود دارد. هر یک از این راه حل ها برای رفع نیازهای خاص در نظر گرفته شده است.

ساندویچ پانل هسته ای پلی یورتان
پلی یورتان بهترین و متداول ترین ماده عایق حرارتی موجود در بازار است. پس از سالها تسلط بر بازار توسط مواد قدیمی ، مانند پشم معدنی یا EPS ، امروزه با معادل های بهتر در بازار ساخت و سازهای مسکونی ، در قالب پانل های ساخته شده از فوم سخت پلی اورتان - Thermano ، جایگزین می شوند.

ساندویچ پانل های دارای این هسته در درجه اول با ویژگی های عایق حرارتی بهتر متمایز می شوند. لامبدا 0.022 W / mK هیچ یک برابر نیست ، به این معنی که این نوع مواد توسط صاحبان پروژه برای کاهش کل هزینه های گرمایش انتخاب می شود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این نوع تابلوها ، امکان صرفه جویی در فضای داخلی ساختمان است. عایق حرارتی بهتر پارتیشن ها در مقایسه با انواع دیگر پانل ها یا سنگ تراشی ، در حالی که پارامترهای عایق حرارتی یکسانی را دارند ، به ضخامت دیواره پایین تر تبدیل می شوند.

یکی دیگر از مزایای مهم به همان اندازه مهم ، تراکم کمتری از ماده ای است که هسته از آن ساخته شده است (40 کیلوگرم در متر مکعب). این امر نصب را به میزان قابل توجهی ساده می کند ، زیرا در سایت پروژه به ابزار و تجهیزات خاصی نیاز نیست.

ساندویچ پانل با هسته پشم معدنی
نوع دوم پانل دارای دو مزیت است - مقاومت در برابر آتش و کارایی عایق صدا. یکی از ویژگی های پشم های معدنی رفتار آنها در آتش سوزی است. صفحات منتخب تولید شده توسط Balex Metal دارای درجه EI 240 هستند ، به این معنی که هم آب بندی و هم میزان آتش سوزی پارتیشن به مدت 240 دقیقه حفظ می شود. این زمان کافی است تا افراد با خیال راحت ساختمان را ترک کرده و همچنین تلفات احتمالی ناشی از آتش سوزی را به حداقل برسانند.

ویژگی مهم دیگر داشتن پارتیشن طراحی شده برای جلوگیری از انتقال سر و صدای زیاد است. در بهترین نسخه های پنل از قابلیت های عایق صوتی خوبی برخوردار است که در عمل به یک اثر ضد صدا تا 33 دسی بل تبدیل می شود.
پانل هایی با هسته EPS
تاریخچه ساندویچ پانل با EPS (پلی استایرن) آغاز شد. با این حال ، این نوع هسته به تدریج با پشم معدنی و در درجه اول با پلی اورتان جایگزین شده است.

اگر هر سه نوع پانل را مقایسه کنیم ، EPS از نظر خصوصیات عایق حرارتی بین پشم معدنی و پلی اورتان قرار دارد. با این حال در واکنش به آتش نسبت به پشم معدنی پایین است.

ساندویچ پانل ها با هسته EPS ، به نوبه خود ، یک راه حل بودجه ای هستند که می توانند با موفقیت مورد استفاده قرار گیرند ، در صورت عدم وجود نیازهای سختگیرانه برای مقاومت در برابر آتش یا عایق حرارتی.

اتصالات تابلویی
همچنین می توان به پنل ها پیوست. این مربوط به انواع تابلوهایی است که دارای هسته های پلی اورتان یا پشم معدنی هستند. این امکان هم برای پانل های دارای اتصال دهنده های در معرض (نوع استاندارد) و هم اتصال دهنده های پنهان (نوع به علاوه) وجود دارد.

دلیل 3
"چگونه درباره ... اتصال چندین رنگ؟"
جدا از توابع اساسی سازه های صنعتی ، به طور فزاینده ای به زیبایی شناسی توجه می شود. ظاهر محل کار ما ، چه انبار ، کارخانه تولیدی ، فروشگاه یا نمایشگاه اتومبیل باشد ، اغلب میزان اعتماد به نام تجاری را تعیین می کند. به همین دلیل افزودن شخصیت منحصر به فرد توسط صاحب پروژه به پروژه بسیار مهم شده است.

Balex Metal با طیف وسیعی از پروفیل ها ، انواع پوشش (به عنوان مثال حصیر) و رنگ های روکش دار (بیش از 30 رنگ مختلف) راه حل های جالب بسیاری را ارائه می دهد.

طیف وسیعی از طرح های انتخاب شده می توانند آزادانه به هم متصل شوند ، که می تواند نتایج چشمگیری را به خود جلب کند که توجه را جلب کرده و نوع کسب و کار را مشخص کند ، خواه سبک کلاسیک باشد یا مدرن.

به دلیل سطح غیر متخلخل ، ساندویچ پانل ها به سرعت تمیز و تمیز می شوند. واشر فشار استاندارد برای این منظور مناسب است. مواد پوشش پانل کاملاً در برابر ضربه جت آب مقاوم هستند ، بنابراین تمیز کردن منظم ساختار را برای سالها جدید نگاه می دارد.

دلیل 4
"همه مواد از یک تولید کننده"
پانل های فلزی Balex با طیف کاملی از لوازم جانبی در دسترس هستند. این موارد شامل چشمک زن (در هر رنگ ، از جمله رنگ تابلو) و انواع اتصال دهنده ها برای نصب صفحات در هر بستر (فولاد ، بتن مسلح یا چوب) است. صاحب پروژه همچنین می تواند از طیف گسترده ای از مهر و موم و واشر برای اطمینان از بالاترین درزگیری پارتیشن ها استفاده کند.

هنگام انتخاب ساندویچ پانل ، بهترین دسترسی ممکن توسط نور نیز باید در نظر گرفته شود. این را می توان توسط پنجره های کوچک ساخته شده از پلی استر ، که با چشمک زن های اختصاصی نیز موجود است ، تهیه کرد. با تشکر از این ، نتیجه یک ساختار جذاب و کاملا محافظت شده است که از شرایط خارجی محافظت می کند.

دلیل 5
"تصور حد است"
ساختارهای ساندویچ پانل را می توان آزادانه چیدمان کرد. پردازش مواد آسان است ، بنابراین ساختمانها را می توان با پنجره و دروازه در هر کجا که لازم باشد طراحی کرد.

دلیل 6
"کاربرد چند منظوره"
در سفر به طول و عرض اروپا ، نمی توانید صدها سازه ساخته شده با استفاده از ساندویچ پانل را از دست بدهید. جالب اینجاست که امروزه اینها فقط ساختارهای صنعتی نیستند. پروژه های مسکونی به طور فزاینده ای محبوب می شوند ، بسیاری از دفاتر طراحی حتی مفاهیم آماده را بر اساس چنین برنامه هایی ایجاد می کنند.

ساندویچ پانل در نسخه های دیواری و سقفی موجود است که برای انواع زیر سازه ها معمول است:

انبارها و مراکز لجستیکی
امکانات تولید
کارگاه های آموزشی
سردخانه ها و فریزرها (تابلوهای ذخیره سازی سرد PU-F)
نمایشگاه های ماشین
مغازه ها
امکانات ورزشی و تفریحی (استخرهای شنا ، سالن ها و سالن ها)

ساندویچ پانل
 

جدیدترین ارسال ها

بالا