5 راه برای افزایش رتبه گوگل صفحه

Cyletech

Member
درود بر شما،

منبع: حاشیه وب

رتبه گوگل امروزه چیزی نیست که کسی نخواد! بهتره بگم چیزی هست که همه باید تعداد بالایی از آن را داشته باشند. اما خوب دسترسی به آن راحت نیست. در اصل رتبه گوگل آخر همه چی در وب است. هر صفحه ای به همان میزان رتبه ای که داره ترافیک هم داره و به همان میزان مشترک خوراک هم دارد.

در این مقاله من قصد دارم 5 راه برای افزایش رتبه گوگل معرفی کنم. البته توضیح نسبتاً کاملی برای هر راه هم می نویسم تا بیشتر راهنمایی بشوید. فقط این را هم ذکر کنم که تنها رفتن یک راه مفید نخواهد بود. باید هر راهی که در این مقاله گفته می شود را بروید تا بتوانید رتبه گوگل خود را افزایش دهید.

1. دریافت لینک های ورودی از سایت های مرتبط با کیفیت بالا

بهترین راه برای افزایش رتبه گوگل دریافت لینک های ورودی هست. بهتر هم می شود که از سایت های مرتبط با کیفیت بالا باشند. شاید این راه تنها کلید موفقیت نباشد اما خیلی مؤثر است. شما اگر خودتان را جای خزنده بگذارید متوجه می شوید که چقدر اهمیت دارد.

فرض کنید در بلاگ حاشیه وب یک لینک می بینید بعد در روز به صد وبسایت دیگر هم سر می زنید. از اون صد وبسایت 49 تای آن به اون صفحه که من به آن لینک دادم لینک داده اند. خوب با خود میگید عجب سایت بزرگ و محبوبی هست! بگذار برم ببینم چی توش پیدا میشه.

پس نتیجه میگیریم که خزنده هم اگر لینک صفحه شما را در سایت های مختلف ببیند با خود این فکر را می کند و این هم بدانید که دریافت لینک های ورودی ترافیک هم به همراه داره.

2. حتماً از تکنیک های بهینه سازی استفاده کنید

در همین بلاگ و خیلی از انجمن ها و سایت های دیگه مقالاتی در مورد بهینه سازی هست که خیلی مفید هستند. آنها را مطالعه کنید. بدانید که مهم ترین بخش برای افزایش رتبه گوگل داشتن وبسایت بهینه است.

3. مطالب را خودتان بنویسید

مطالب را از جای دیگه کپی نکنید و تو وبسایت خود قرار دهید. به دلایلی. اول اینکه مدیری که اون مطلب رو از شما زودتر گذاشته بازدید های این مطلب رو جمع کرده و حالا دیگه خواننده ای به دنبال این مطلب نیست و شاید برای شما ته بازدید اون مطلب بمونه. دوم اینکه آلگوریتم گوگل بسیار قوی هست و مطالب کپی شده را تشخیص می دهد و رتبه ای باید بدهد به مطلب کپی شده نمی دهد. سوم اینکه اگر مطالب کپی باشند باعث کاهش رتبه می شود حتی وبسایتی با بیشترین تعداد صفحات اما با مطالب کپی شده داشته باشید.

4. در لینک دادن مسخره بازی در نیارید!

خیلی ها فکر می کنن چون ما بهینه ساز ها می گیم که لینک های ورودی زیادی داشته باشید تا رتبه گوگل خود را افزایش دهید، یعنی برید به هر صفحه ای که دوست دارید لینک بدید یعنی لینک خودتون رو تو بخش نظراتش قرار بدید. اما اینطوری که فکر می کنید نیست! بخاطر داشته باشید که گوگل به کیفیت لینک های ورودی توجه می کنه نه تعداد آن! پس هر جا و به هر صفحه ای لینک ندهید!!

5. مطالب با کیفیت بنویسید

اگر شما مطالب خوب، مفید، تازه و با کیفیت بنویسید خوانندگانی که وبسایت دارند به آن لینک می دهند. اگر خیلی مطالب مفیدی داشته باشید امکان دارد وبسایت های با کیفیت هم به شما لینک بدهند که به لینک های ورودی خوب شما افزوده میشه. از مقاله هایی که در همین بلاگ در رابطه با نوشتن مطالب و عنوان خوب منتشر کردم بهره بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا