5 ابزار برتر طراحی وب که استفاده از آن در سال 2020 دارای اهمیت است

saeedtkh

New Member
5 ابزار برتر طراحی وب که استفاده از آن در سال 2020 دارای اهمیت است
دنیای فناوری به سرعت در حال پیشرفت است و شرکت ها به طور مداوم به دنبال راه حل های نرم افزاری مناسب برای مشتریان خود هستند. بر همین اساس ، اکثر مشاغل و شرکت ها نیاز به داشتن وب سایت های طراحی شده و بهینه را درک می کنند.
استخدام بهترین طراحان وب یا داشتن بهترین ابزار طراحی وب برای این شغل خیلی ضروری است.
برخلاف گذشته ، طراحان وب دیگر دیگر نیازی به نوشتن صدها خط کد موقع طراحی وب سایت ندارند.
برای طراحی بهتر وب فقط داشتن دانش و مهارت کافی نیست بلکه باید از ابزارهای مناسب برای این کار استفاده شود. بنابراین داشتن بهترین ابزار برای طراحی وب سایت، در واقعی سازی ایده های منحصر به فرد و جالب کمک می کند. از این گذشته ، این ابزارها پایه و اساس آسان تر کردن طراحی وب را فراهم می سازد.
آیا یک پروژه طراحی وب در آینده برای سال 2020 دارید؟
معرفی 5 ابزار ضروری برای طراحی وب در سال 2020:
وردپرس
احتمالاً مشهورترین ابزار توسعه وب وردپرس باشد که همچنان در دنیای توسعه وب و طراحی وب پیشرو است.
مزایا:
حدود 27٪ از کل وب سایتها از وردپرس استفاده می کنند.
دارای 76٪ از سهم بازار CMS در جهان است.
هزاران قالب داخلی و افزونه دارد که کاربران می توانند متناسب با نیاز خود نصب و ویرایش کنند.
علاوه بر نصب قالب های زیبا برای وب سایت های خود ، کاربران می توانند افزونه هایی را نیز برای بهینه سازی وب سایت های خود نصب کنند. ابزار طراحی مانند Vivaldi ، UXPin و Antetype برای طراحی قالب وردپرس مفید هستند.
علاوه بر این ، افزونه های WordPress برای ساخت ، شخصی سازی و ارتقاء وب سایت ها ضروری هستند.
InVision Studio
InVision Studio ابزاری قدرتمند UI است که ویژگی ها و برنامه های آن بی همتا است. در واقع یک بسته کامل می باشد که طراحان وب آن را یک انتخاب عالی برای پروژه های طراحی وب می دانند.

ویژگی های آن در ایجاد رابط های زیبا و کاربر پسند کمک می کند. InVision Studio همچنین از ابزارهای ضروری برای نمونه سازی سریع ، طراحی واکنش گرا و پاسخگو برخوردار است.
این ابزار طراحی وب مترادف با نمونه سازی سریع است ، که به طراحان وب امکان می دهد ترانزیشن های پیچیده وب و در عین حال تخیلی را ایجاد کنند. چنین ترانزیشن هایی برای دستیابی به سطح مطلوب انیمیشن بسیار مهم است.
با پی بردن به رابط کاربری مورد نظر خود در آغاز و پایان مراحل طراحی ، استودیوی InVision مابقی کار را انجام می دهد. طراحان همچنین می توانند ترانزیشن و انیمیشن های سفارشی را از تعامل و حرکات مانند معلق در هوا ، کلیک کردن ، و کشیدن را ایجاد کنند.
فتوشاپ
احتمالاً مفیدترین ابزار برای طراحان وب در میان مجموعه Adobe باشد، مخصوصاً Photoshop برای طراحان هنرمند وب مفید است. فتوشاپ یک ابزار قدرتمند می باشد که به ایجاد الگوها از طریق گزینه های گرادیان و رنگ کمک می کند.
علاوه بر این ، وب های طراحی ایجاد شده با استفاده از فتوشاپ معتبرتر هستند زیرا طراحان می توانند بر اساس نقشه های خود ، آثار هنری دیجیتالی خلق کنند.
نکته :
ممکن است فتوشاپ بهترین ابزار برای مبتدیان نباشد ، اما بینش جدیدی در زمینه طراحی وب ارائه می دهد و این امکان را برای شما فراهم می کند تا طراحی های بسیار جذاب را تهیه کنید.
طراحان وب با تسلط بر این ابزار طراحی وب ، در مقایسه با سایر ابزارها ، طرح ها را به راحتی و سریع تر توسعه می دهند.
ProofHub
مرحله تصحیح بخشی از طراحی وب است که طراحان غالبا از آن غافل می شوند.
طراحان باید قبل از اینكه طرح نهایی را انتخاب كنند ، طراحی وب خود را بر روی چندین سطح بررسی كنند. با توجه به فرایندهای زیادی که در زمینه تصحیح وجود دارد ، ProofHub بهترین ابزار طراحی وب برای مدیریت و تصحیح کلیه کارهای مربوط به طراحی است.
ProofHub ممکن است به خودی خود ابزاری برای طراحی نباشد، اما کار ویرایش بدون دردسر را امکانپذیر می کند.
جالبترین ویژگی ها:
تیم ها می توانند به راحتی پیام های مربوط به تغییرات مورد نیاز از جمله اضافه کردن رنگ به طراحی ، قرارگیری متن و سایر تنظیمات را ارسال کنند.
ProofHub نیاز به ایمیل و ملاقات را در طول پروژه طراحی وب از بین می برد و باعث کاهش زمان تکمیل پروژه می شود.
Sketch
در سال 2020 ، مشاغل و فروشگاه های آنلاین هنوز هم به وب سایتهایی با نمونه های اولیه و رابط ها نیاز دارند. Sketch ابزاری محبوب در بین طراحان است که بر طراحی UI متمرکز است.
یک ویژگی اصلی Sketch سیمبل ها می باشد که باعث می شود عناصر طراحی شده و عناصرUI مورد استفاده مجدد قرار گیرند. بر همین اساس ، این ویژگی به طراحان کمک می کند تا رابط های خود را ثابت نگه دارند.
سایر ویژگی های مفید:
با استفاده از Sketch ، می توان طرح خود را به هر نمونه اولیه قابل کلیک اکسپورت کرد و کار با گرافیک و نقشه های برداری را آسانتر کرد.
این ابزار همچنین خیلی ساده است، از این رو نسبت به سایر ابزارهای طراحی در الویت می باشد.
این اسناد کوچک از آنجا که مبتنی بر بردار هستند، باعث می شود عملکرد آن قابل کنترل تر باشد.
نتیجه گیری:
هر ابزار طراحی وب در نوع خود منحصر به فرد است. در میان آنها، ابزارهایی مانند وردپرس ، Sketch ، ProofHub با توجه به ویژگی های متمایز آنها در سال های آینده برای طراحی وب بسیار حیاتی خواهند بود.
به طور کلی ، سادگی ، نمونه سازی سریع و کاربرپسندبودن ویژگی هایی هستند که اهمیت یک ابزار طراحی وب در طول سال ها را بیان می کند.
منبع مقاله
 

جدیدترین ارسال ها

بالا