3 سوال ساده

Maxton

Active Member
سلام.سه تا سوال داشتم ببخشید که خیلی مبتدیه.
1_توی دریمویور چجوری می تونم دکمه فلشی رو توی هاردمه استفاده کنم؟چون توی دریمویور هر وقت به منو flash buttom میرمهمش دکمه های خود دریمویور انتخاب می شه.ممکنه بگید که ادرس دکمه مورد نظر رو کجا باید وارد کنم؟
2_یک فلش برای اول سایت پیدا کردم ولی خوب اگر بخوام به جای your name اسممو بنویسم باید چکار کنم؟
3_یک منو فلش دارم که گزینه های زیادی داره خودتون ببینیدش.

http://www.sharemation.com/xythoswfs/webui/_xy-3951173_files

اگر بالایی خوب کار نکرد از این لینک استفاده کنید http://users.cjb.net/maxton/skater_1.swf
دانلود کنید و بگید چه جوری به اون عنوان ها در دریمویور و یا فلش لینک برقرار کنم ممنون
 
آخرین ویرایش:

nimanr

Member
:)

دوست خوب سلام.
در مورد سوال اول باید بگم که باید یک Extention از سایت ماکرومدیا بگیرید که توی Flash اینستال میشه و به شما امکان می ده که دگمه هایی رو که طراحی کردید، به صورت Flash Button توی Dreamweaver وارد کنید.
در مورد سوال دوم باید بگم که به احتمال زیاد، همون جایی که فایل رو به شما داده(که یه فایل با پسوند SWF هستش) فایل سورسش رو هم برای دریافت گذاشته که یه فایل با پسوند Fla هستش، در صورتی که این فایل رو داشته باشید، می تونید به راحتی اون رو توی Flash باز کنید و با استفاده از ابزار Text اون رو تغییر بدید. در غیر این صورت، یعنی اگر فایل FlA رو در اختیار ندارید، در فلش یه فایل جدید با اندازه ی فایل فعلی خودتون ایجاد کنید، سپس از منو ی File گزینه ی import و از اونجا، گزینه ی import to stage رو انتخاب کنید. در پنجره ی ظاهر شده، فایل خودتون رو انتخاب کنید. به این ترتیب شما فایل رو به فلش خودتون وارد کرده اید، حالا می تونید به Library مراجعه کنید، در اونجا از میان Symbol های مختلف، متن Your Name رو پیدا کنید و اون رو به نام خودتون تغییر بدید، فایل رو Save as کنید و حالشو ببرید.
در مورد سوال سوم هم باید بگم که مراحل کار حدوداً مثل سوال دومه؛ اما فقط به جای این که از library چیزی رو Edit کنید، باید به بخش Action Script برید و اونجا رو Edit کنید.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا