22 روز زیبا

manammammad

Member
این اولین باریه که من نرم افزار مدت دار رو میزارم اینجا.البته مدت دار بودنش آزار دهنده نیست.من هرچه دنبال کرکش یا شماره سریالش گشتم ُ هرچی پیدا کردم جواب نداد.اگر کسی پیدا کرد به منم بده ممنونش میشم.
خوب بریم سراغ معرفی
به نظر شما این عکس در کجای ویندوزه؟
2jv8ft.jpg
این عکس دسکتاپ نیست. عکسی هست از پشت یک فلدر. این نرم افزار که برای دانلود گذاشتم وظیفش انداختن عکس یا رنگ مورد نظر شماست در پشت صحنه فلدرهای ویندوز ایکس پی.همینطور همراه با انداختن عکس دلخواهتون میتونید رنگ اسامی فایلها و فلدر ها رو هم تعیین کنید تا از نظر نمایش با مشکلی برخورد نکنید.
این رو هم بدونید که با پایان یافتن عمر ۲۲ روزه این نرم افزار در ویندوزتون ُ برای عکسهایی که پشت فلدر ها انداختید هیچ مشکلی پیش نمیاد و اونا همینطور سر جاشون هستند و فلدر هاتون همونطور عکس دار باقی میمونند.
لذت ببرید.
اینم لینک دانلود این نرم افزار زیبا

http://rapidshare.com/files/88416425/ZibaiyeFolder.zip

راهنمای دانلود ---------------------------
در ابتدا هر نرم افزار دانلود کننده فایل مانند download accelerator یا internet download manager یا flash get یا get right و مانند اینها را دارید باید uninstall کنید.
وقتی بر روی هر لینک کلیک کنید صفحه ای باز میشود که در پایین این صفحه جدولی وجود دارد
در زیر این جدول یک کلید وجود دارد که بر روی آن نوشته FREE
بعد از کلیک بر روی دکمه FREE صفحه ای دیگر باز میشود که در وسط صفحه یک شمارنده مشغول شمردن رو به پایین هست .چند لحظه صبر کنید و سپس عکسی به شما نمایش میدهد که حاوی معمولا 4 حرف میباشد.
این 4 حرف را در فسمت زیر عکس تایپ کنید و بر روی دکمه DOWNLOAD ... که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید.
بدین صورت دانلود آغاز میشود........


 

جدیدترین ارسال ها

بالا