mehransh10
New Member
از محبوب ترین شبکه های اجتماعی یا همان social media’s ، اینستاگرام است که از هر بازه سنی و با هر فرهنگی دنبال کننده دارد. مخاطبین اینستاگرام صد در صد فروشنده و خریدار نیستند و پیج های اینستاگرام فقط مربوط به کسب و کار ها نیستند و می توان صفحات شخصی، صفحات آموزشی، پیج های خدماتی، پیج های خبری و پیج های منطقه ای مثل پیج اینستاگرام در اصفهان و… را در آن مشاهده کرد.
اما اگر به دنبال ارتقا خدمات و کسب و کار خود از طریق اینستاگرام یا رشد صفحه خود در اینستاگرام هستید به شخصی که وظیفه مدیریت پیج یا همان ادمین پیج را به عهده دارد نیاز دارید. از آژانس های موفق در زمینه مدیریت پیج میتوان به آداس مارکتینگ اشاره نمود.
راز افزایش روز به روز مخاطبین و دنبال کنندگان پیجی مثل پیج اصفهانی ها و پیج های دیگر وجود ادمین های کار بلد و خلاق پیج اینستاگرام است که بسته به نوع و تعداد دنبال کنندگان پیج و وظایفی که دارد می تواند به عهده یک فرد یا یک تیم چند نفره باشد.
بیشتر بخوانید: سئو در اصفهان
یک ادمین پیج باید علاوه بر مهارت های سخت فوق مهارت های نرم از قبیل آنالیز کردن، ارتباطات موثر، مدیریت زمان و… را داشته باشد. برای اینکه به اهمیت داشتن مهارت های نرم پی ببرید به این فکر کنید که فردی که مدیریت پیج شما را به عهده دارد مدیریت تایم ندارد و نمی تواند هم زمان هم محتوا آپلود کند هم سایر پیج های رقبا را آنالیز کند و هم در دایرکت ها و کامنت ها به مخاطبین پاسخگو باشد. در این حالت پیج شما علاوه بر اینکه رشد نمیکند بلکه احتمال بسته شدن آن توسط خود اینستاگرام زیاد است.
مدیریت پیج های اصفهان نیز از این قاعده پیروی میکند و علاوه بر موارد فوق ادمین پیج باید با آداب و رسوم مردم اصفهان، فرهنگ خرید آنان، بافتار شهری و نیازهای مردم این استان آگاهی کامل را داشته باشند.
· تدوین و طراحی تقویم محتوایی متناسب با هدف پیج.
· خلق محتوایی که به آن فکر شده و به ارزشمند بودن آن برای دنبال کنندگان توجه کافی شده.
· جذب فالورهایی که هدف پیج شما هستند.
· شکل گیری ارتباط پیوسته با مخاطبین و درگیر کردن آنان از طریق استوری ها و پست هه.
· افزایش تعداد لایک ها و کامنت ها و شیر و سیو محتوا ها
· آگاهی افراد حاضر از برند شما
· تبلیغات اینستاگرامی حرفه ای در پیج هایی که از نظر محتوایی و مخاطب با پیج شما همسویی دارد.
· طراحی های حرفه ای گرافیکی و فتوشاپی برای قالب پیج و پست ها با هدف برند سازی برای پیج خود.
· انتخاب هشتگ های درست و منطقی در مورد هر پست نه متعدد و تکراری بودن هشتگ ها.
· تحلیل و آنالیز بهترین زمان باری به اشتراک گذاشتن پست ها و استوری ها که در تقویم محتوایی ساعات هم می تواند قید شود.
· پاسخدهی مناسب و به موقع به دایرکت ها و کامنت هایی که از سوی پیج های دیگر ارسال میشوند.
· تحلیل و آنالیز پیج هایی که رقیب هستند و پیدا کرد نقاط ضعف و قوت آن ها؛ که میتوانند شما را راهنمایی کنند.
· ایده پردازی های جدید و متمایز از پیج رقبا که منجر به منحصر به فرد بودن پیج و برند شما خواهد شد.
آیا مدیریت پیج را میتوان به ربات ها سپرد؟
تا چند سال قبل الگوریتم اینستاگرام متفاوت بود و به این موضوع توجهی نداشت اما مطابق با آپدیت های اینستاگرام سپردن مدیریت پیج به ربات ها ممنوع بوده و در صورتی که اینستاگرام متوجه این موضوع شود پیج را برای همیشه می بندد. پس الگوریتم جدید اینستاگرام اهمیت داشتن ادمین برای مدیریت پیج را تاکید کرد تا رشد پیج را مورد هدف قرار دهد و تعداد فالور های واقعی را افزایش دهد بر خلاف ربات ها که فالور فیک را افزایش میدهند. پس جذب فالور های واقعی فقط و فقط کار یک ادمین میتواند باشد.
بیشتر بخوانید: طراحی سایت در اصفهان
نکته ای که آپدیت های جدید اینستاگرام به آن توجه دارد نحوه برقراری ادمین ها با مخاطبان است که به مستمر بودن این ارتباط بیش از هر چیزی اهمیت میدهد. همچنین ادبیات محتواها و لحن پاسخدهی در دایرکت ها و کامنت ها مهم است.
پس در فضای مجازی که شبکه های اجتماعی محبوبی مثل اینستاگرام وجود دارد اگر می خواهید صفحه شخصی یا کاری رو به رشد و قوی داشته باشید نیاز دارید که مدیریت پیج را به کسی بسپارید. در این گام حواستان باشد که در دام ربات های ادمین اینستاگرام نیوفتید و پیج خود را از دست بدهید. مدیریت پیج به فردی سپرده میشود که هم مهارت های سخت و هم مهارت های نرم را داشته باشد و از خلاقیت و ایده های نو برخوردار باشد. اگر ادمین پیج شما بتواند وظیفه اش را درست انجام دهد اعتماد مخاطبین شما را جذب میکنند و باعث کسب یا افزایش درآمد شما از پیج تان خواهد شد. آژانس دیجیتال مارکتینگ آداس به صورت تخصصی تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام شما را به عهده می گیرد.
اما اگر به دنبال ارتقا خدمات و کسب و کار خود از طریق اینستاگرام یا رشد صفحه خود در اینستاگرام هستید به شخصی که وظیفه مدیریت پیج یا همان ادمین پیج را به عهده دارد نیاز دارید. از آژانس های موفق در زمینه مدیریت پیج میتوان به آداس مارکتینگ اشاره نمود.
راز افزایش روز به روز مخاطبین و دنبال کنندگان پیجی مثل پیج اصفهانی ها و پیج های دیگر وجود ادمین های کار بلد و خلاق پیج اینستاگرام است که بسته به نوع و تعداد دنبال کنندگان پیج و وظایفی که دارد می تواند به عهده یک فرد یا یک تیم چند نفره باشد.
ادمین صفحات اینستاگرام دقیقا چه کسانی هستند؟
به شخص یا اشخاصی که وظیفه آپلود محتوا ها، زمان بارگذاری محتوا ها، طراحی پیج و آنالیز نقاط ضعف و قوت پیج، جذب فالور و ارتباط گیری با فالورها و… را به عهده دارد گفته میشود. این سمت شغلی یک سمت جدید است که به لطف ظهور و گسترش شبکه های اجتماعی به وجود آمده است و جزء مشاغل با سطح درآمد خوب است که به صورت دورکاری انجام می شود.بیشتر بخوانید: سئو در اصفهان
مهارت های مورد نیاز برای مدیریت پیج
مسلط بودن به نرم افزارهای پیشرفته مثل فتوشاپ، ایلوستریتور، پریمر و… و نیز تسلط بر اپلیکیشن هایی که در تلفن های همراه هستند مانند این شات، کاناوا، لایت روم، پیکس آرت، اسنپ سید و… که میتوانند به ظاهر پیج، جلوه مختص برند خودتان را بدهند و شرایط جذب فالور را فراهم می آورند.یک ادمین پیج باید علاوه بر مهارت های سخت فوق مهارت های نرم از قبیل آنالیز کردن، ارتباطات موثر، مدیریت زمان و… را داشته باشد. برای اینکه به اهمیت داشتن مهارت های نرم پی ببرید به این فکر کنید که فردی که مدیریت پیج شما را به عهده دارد مدیریت تایم ندارد و نمی تواند هم زمان هم محتوا آپلود کند هم سایر پیج های رقبا را آنالیز کند و هم در دایرکت ها و کامنت ها به مخاطبین پاسخگو باشد. در این حالت پیج شما علاوه بر اینکه رشد نمیکند بلکه احتمال بسته شدن آن توسط خود اینستاگرام زیاد است.
مدیریت پیج های اصفهان نیز از این قاعده پیروی میکند و علاوه بر موارد فوق ادمین پیج باید با آداب و رسوم مردم اصفهان، فرهنگ خرید آنان، بافتار شهری و نیازهای مردم این استان آگاهی کامل را داشته باشند.
نکاتی که ادمین پیج های موفق در اصفهان رعایت می کنند
· تدوین و طراحی تقویم محتوایی متناسب با هدف پیج.· خلق محتوایی که به آن فکر شده و به ارزشمند بودن آن برای دنبال کنندگان توجه کافی شده.
· جذب فالورهایی که هدف پیج شما هستند.
· شکل گیری ارتباط پیوسته با مخاطبین و درگیر کردن آنان از طریق استوری ها و پست هه.
· افزایش تعداد لایک ها و کامنت ها و شیر و سیو محتوا ها
· آگاهی افراد حاضر از برند شما
· تبلیغات اینستاگرامی حرفه ای در پیج هایی که از نظر محتوایی و مخاطب با پیج شما همسویی دارد.
· طراحی های حرفه ای گرافیکی و فتوشاپی برای قالب پیج و پست ها با هدف برند سازی برای پیج خود.
· انتخاب هشتگ های درست و منطقی در مورد هر پست نه متعدد و تکراری بودن هشتگ ها.
· تحلیل و آنالیز بهترین زمان باری به اشتراک گذاشتن پست ها و استوری ها که در تقویم محتوایی ساعات هم می تواند قید شود.
· پاسخدهی مناسب و به موقع به دایرکت ها و کامنت هایی که از سوی پیج های دیگر ارسال میشوند.
· تحلیل و آنالیز پیج هایی که رقیب هستند و پیدا کرد نقاط ضعف و قوت آن ها؛ که میتوانند شما را راهنمایی کنند.
· ایده پردازی های جدید و متمایز از پیج رقبا که منجر به منحصر به فرد بودن پیج و برند شما خواهد شد.
آیا مدیریت پیج را میتوان به ربات ها سپرد؟
تا چند سال قبل الگوریتم اینستاگرام متفاوت بود و به این موضوع توجهی نداشت اما مطابق با آپدیت های اینستاگرام سپردن مدیریت پیج به ربات ها ممنوع بوده و در صورتی که اینستاگرام متوجه این موضوع شود پیج را برای همیشه می بندد. پس الگوریتم جدید اینستاگرام اهمیت داشتن ادمین برای مدیریت پیج را تاکید کرد تا رشد پیج را مورد هدف قرار دهد و تعداد فالور های واقعی را افزایش دهد بر خلاف ربات ها که فالور فیک را افزایش میدهند. پس جذب فالور های واقعی فقط و فقط کار یک ادمین میتواند باشد.
بیشتر بخوانید: طراحی سایت در اصفهان
تاثیر مدیریت پیج اینستاگرام بر نرخ فروش خدمات و محصولات
همانطور که گفته شد از وظایف ادمین پیج جذب فالورهایی است که برای پیج شما مناسب هستند در گام بعد با محتوا های ارائه شده در پیج و طراحی و موارد دیگری که مخاطب به آنها توجه دارد پروسه اعتماد سازی در ذهن مخاطبین شما شکل میگیرد. زمانی که مخاطب به شما اعتماد کرد وظیفه شما این است که حس نیاز را در آن ها روشن کنید که این کار با تعاملات طولانی مدت ممکن میشود و بعد از آن احتمال خرید محصول یا خدمت از شما را افزایش میدهد.نکته ای که آپدیت های جدید اینستاگرام به آن توجه دارد نحوه برقراری ادمین ها با مخاطبان است که به مستمر بودن این ارتباط بیش از هر چیزی اهمیت میدهد. همچنین ادبیات محتواها و لحن پاسخدهی در دایرکت ها و کامنت ها مهم است.
پس در فضای مجازی که شبکه های اجتماعی محبوبی مثل اینستاگرام وجود دارد اگر می خواهید صفحه شخصی یا کاری رو به رشد و قوی داشته باشید نیاز دارید که مدیریت پیج را به کسی بسپارید. در این گام حواستان باشد که در دام ربات های ادمین اینستاگرام نیوفتید و پیج خود را از دست بدهید. مدیریت پیج به فردی سپرده میشود که هم مهارت های سخت و هم مهارت های نرم را داشته باشد و از خلاقیت و ایده های نو برخوردار باشد. اگر ادمین پیج شما بتواند وظیفه اش را درست انجام دهد اعتماد مخاطبین شما را جذب میکنند و باعث کسب یا افزایش درآمد شما از پیج تان خواهد شد. آژانس دیجیتال مارکتینگ آداس به صورت تخصصی تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام شما را به عهده می گیرد.