♥ یک خونه تکونی...به نظر همه ی شما نیازمندیم ♥

P.A.Y.T.O.N

Active Member
یه پیشنهادم من داشتم لطفا قسمت نشون دادن کاربرای آنلاین رو به حالت واقعی vb در بیارین.. اینجوری دردسر واسه آدم... کلا 5 دقه شاید تو سایت باشیم ولی 3-4 ساعت اسم اون پایین میمونه و دوستان شاکی میشن که چرا جوابشون ندادیم! یا مسائلی از این قیبل!
 

EMIRATES

Active Member
با سلام

من ميگم مثلاً برای کسايی که فعال هستن (نه همينجوری الکی پست بدن) و پست های مفيدی ميدن ، يک چيز هايی مثل

اون عنوان مثلاً عوض بشه (عضو فعال) (زيبا تر بشه)

اگه همينو بزارين که خوبه.

با تشکر.
 

websamancom

Well-Known Member
بازم سلام
یک پیشنهاد دارم اگر بتونین تالار های اجاره ای به کسانی که تمایل به معرفی محصولاتشون دارن رو بدیدن فکر کنم بد نباشه و بابت اون هم مبلغی بگیرید مثل کاربران ویژه که هست چیزی تو این رنج پرداخت آنلاین شتاب هم بذارید که کسانی که میخوان پول رو واریز کنن برای کاربر ویژه شدن و موارد اینچنینی بتونن راحت پرداخت کنن چون واقعا رفتن به بانک و یا پای عابر بانک برای پرداخت وجهه سخته با اینکار هم کاربران راحتر میشن هم شما کابران ویژه بیشتری پیدا میکنید و هزینه های فروم تامین میشه چیز خاصی هم نمیخواد یک اسکریپت رایگان بانک سامان که زیاد هست حتی در فروم خودتون هم آقای حسینی قرار دادند نصب کنید و بجای نام و موارد دیگه یوزر فرد در فروم پرسیده بشه
موفق و پیروز باشید
 

ALI4GHA

Member
سلام

منم یسری پیشنهاد دارم

1. نمیشه از css استفاده کنید ؟
بر عکس شما من فکر می کنم صفحات واقعا سنگین هستند و این اینترنت ما برای لود یک صفحه گازوئیل زیادی مصرف می کنه ، فکر کنم vb با css مشکل داره آخه تا حالا هرچه انجمن دیدم از table استفاده کردن .

2. یه بخشی شبیه به بازارچه یا بخش اشتراک pt لازمه
بعنوان مثال یه بخشی با عنوان اشتراک محصولات مرتبط با گرافیک و طراحی وب ، تا دوستان بتونند مجموعه ها و محصولات خودشون در اونجا به اشتراک بگذارند .

3. قالب حتما عوض بشه

4. قسمت جستجو کارآمد بشه
در حال حاضر به سختی میشه از قسمت جستجو یه چیزی را پیدا کرد و یه جورایی کلیات را پیدا می کنه ، من خودم برا جستجو تو انجمن از گوگل استفاده می کنم .

5. یه فکری برای گروهها بکنید .

6. بخش کاربرای ویژه باید خیلی بهتر از اینی که الان هست باشه
تنها مزیتی که حالا داره همون عنوان کاربر ویژه هست و دیگر هیچ

فعلا همینا
موفق باشید

راستی اگه سوالات کنکور را نیاز داشتید بگید (من تو سازمان سنجش آشنا دارم ، سوالات کنکور 1390 را هم دارم) :)
 

memol_515

Active Member
راستی اگه سوالات کنکور را نیاز داشتید بگید (من تو سازمان سنجش آشنا دارم ، سوالات کنکور 1390 را هم دارم)
اههه! پيشنهاد ناسالم ميدي دوست جان؟ نميترسي بگيرن ... كنن؟:دي
عزيزم، يكم مراعات كن، حداقل از اين پيشنهادات ميخواي بدي، توي پيغام خصوصي بده:دي

منم فعلا تنها چيزي كه خيلي خيلي خيلي اذيتم ميكنه، همين بحث جستجو ئه! به خدا خجالت ميكشم به كاربرا بگم جستجو كنن، اما مجبورم، منم به عنوان يه دانشجو و تقريبا فرزند، وظايفي دارم كه هيچوقت بهشون نميرسم.
بايد خودتو بكشي تا اين جستجو يه جواب دست و پا شكسته بده. حتي اگه عنوان چيزي رو كه ميخواي كاملا بلد باشي،...
بگذريم كه اكثر بچه ها، اصلا نميدونن بايد دنبال چي بگردن !!!
من كه خودم توي گوگل ميگردم، بعد از طريق اون به مجيدآنلاين راهنمايي ميشم:دي ديگه بگير و برو...

قالب به نظر من، قالب ساده و خوبيه. اما ميدونم حتما چيز بهتري طراحي ميكني ماني جان. بهرحال اميدوارم در جهت پيشرفت گام برداريم.

بعد اينكه به نظرم بد نيست توي هر انجمني، يا مدير جديدي براي بخش مقالات اضافه بشه، يا از يكي از مديران يا همكاران درخواست بشه كه "بيشتر" به كار مقالات برسه و مشكلات و درخواستهي مقالات رو پاسخگو باشه.

اينم از نظر.

اگه چيز ديگه اي به فكرم رسيد حتما مطرح ميكنم. مرسي بابت وقتي كه ميذاري
موفق باشي. باي عزيز
 

animations

Active Member
سلام. پیشنهادات من در مورد بخش مسابقاته. وقتی توی سایت می خواین مسابقه ای برگزار کنین، اگه راحت تر با خبر بشیم بهتره. مثلا یه تاپیک باشه فقط در مورد مسابقات آینده. البته امضای ماندانا خانم خیلی وقتها آدم رو جاهای خوب می بره. :)
من الان از عکس کاپ این دوستمون alishafiee با خبر شدم که مسابقه طراحی وب هم برگزار شده. ولی کاش می شد وقتی روی این عکس کاپ کلیک می کردم، کار ایشون رو هم می دیدم. :wink:
خوب بود اگه کارهای برنده های قبلی رو راحت می شد پیدا کرد. مثلا توی یه تاپیک کلا کارهای برنده رو آپلود می کردین و نهایتا می نوشتین کی اول شده، کی دوم... توی مسابقات قبلی انجمن سه بعدی، من هر چی گشتم نهایتا یه تاپیک پیدا نکردم که نوشته باشه کی با چه کاری اول شده، کی دوم، کی سوم...

یه چیز دیگه: من هر دفعه می بینم زیر اسمم نوشته: عضو جدید، بهم بر می خوره. باور کنید من عضو جدید نیستم!!
ممنون
 
آخرین ویرایش:

roohollah

Banned
نهههههههههههههههههه:razz:
قالبتون خیلی هم خوبه!:neutral:
اگر میخوای حداقل قبلی رو بزار تو لیست قالبها باشه...:sad:

---------------------------------------------------------------------------------------سایت:
3dm3 هم مثل شما از Vbulletin (فکر کنم) استفاده میکنه، ولی یک سری چیزاش باعث شد که من مجبور بشم برم توش عضوشم، منم سایت شما رو مقایسه میکنم::)

1.سیستم پروفایلوش که خیلی توپه(اگر هم جا کم آوردین، آپلود رو محدود کنین، و برای نامحدودش حق اشتراک بزارین)
2.سیستم گالریش که یک مجموعه منسجم رو ایجاد کرده
3.سیستم آدرس دهی به رفقا
4. سیستم نشان دادن تعداد بازدید کننده ها از صفحه خودم و اسم اونایی که عضو هم هستن
5.چینش اطلاعات شخصیش هم که واقعا عالیه
6.مجلات و دانلود های فریش( بخش دانلودهای برگزیده)
7.سیستم گروه بندیهاش

-------------------------کم اهمیت ها:
8.البوم شخصی برای هر نفر
9.آموزشهای برترش هم که جای خود داره


========================================خوبی های شما نصبت به 3dm3:
1.صفحه اولش بدجور سنگینه
2.از سیستم های وب 2 (آژاکس) استفاده نکرده
3.رنگآمیزی سایت شما یک سرو گردن (و موهای مدل میکروبی!) بالاتره


یک سر به ایدی شخصی من بزن،پسوردش همین پسورد اینجامه
roohollah.3dm3.com
 

Sampro

Member
سلام
راستی یه چیز دیگه که الان یادم اومد.

برای رتبه دهی به کاربر نیازی به سنحش تعداد پستای یه کاربر نیست (چون عموما پست هرز زیادتره)

به نظرم بهتره بعد از اینکه بخش توتوریال راه افتاد ملاک ارزیابی یا رتبه دهی به کاربر رو تعداد توتوریالی که ارسال کرده در نظر بگیرید یا مثلا راگیری هایی که در بخش گالری آتی وجود داشته باشه (کاربرا به کارای گرافیست رای داده و سیستم به رتبه ی اونها اضافه کنه یا از رتبشون کم کنه).

خوب این از این
حالا ملاک دادن یه سری اعتبارات خاص به کاربر رو میزان رنکی که در بخش توترویال کسب کرده در نظر بگیرید . اعتبارات هم می تونه مثلا همون اعتباراتی باشه که یه کاربر ویپه داره (البته نه در اون حد).

ماندانا خانم در این صورت فقط نیاز به یه مدری بخش توترویال داریم که اون ها رو از نظر محتوایی بررسی کنه (مزخرف نباشن)
این باعث می شه که دیگه شما هم نخواین زیاد تو زحمت بیفتین و بنابراین فرزند بهتری خواهید بود . :wink:

در مورد بخش اخبار هم همین طور . کاربری که خبر ارسال می کنه اعتباارت خاصی تو سایت داره البته اگه رنکش به یه حد خاص برسه . الان که من می دیدم بیشتر خبرا رو خود شما ارسال می کردید . در این صورت کاربرا خود جوش این بخش رو تسعه می دن . در اون صورته که بخش اخبار سایت مجید آنلاین به صورت ثانیه ای آپدیت می شه (البته اگه خبر کم نیاد:lol:)

البته باید سر دادن اعتبارات خاص به کاربرا بحث بشه تا اعتباراتی داده بشه که جذب کننده باشه .

ممنون از توجهتون .
 

Mandana

Active Member
man nemidonam baz in farsi e win am koja farar kard
win ro dorost mikonam,javab midam.merci az hamegi ^.^
montazere sayere nazaratetoon hastam va movafagh bashin


flower4you.gif
 

hosienmax100

3D Artist
ام ای در مورد vb اطلاعات چندانی ندارم !!اما یه نظر دارم در مورد گالری انجمن ها!!!

اگه مثله سایت های دیگه باشه خیلی جالب میشه به این صورت که تمام کارها رو تو یه پیج با سایز پایین ببینیم بعد هر کدوم که خواستیم با یه کلیک گو تو تاپیک مربوطه بشیم این کار واسه دیالی ها خیلی جالب انگیز میشه دیگه نیاز نیست با این سرعت
پایین بریم اول تاپیک رو باز کنیم بعد تازه ببینیم طرف یه کار (...) درست کرده !!ضمنا دیگه مشکلی با نامناسب بودن اسم تاپیک ها نداریم ......شیک هم هست !!!

موفق باشی
 

فصل نو

New Member
و اما، من هم می نظرم !

با سلام به همگان:) و خصوصا ماندانا خانم :wink:که به حق زحمت زیادی می کشن و وقت و انرژی خودشون رو در جهت بهبود کیفی سایت می گذارند:
1_ بعد از مدتها ماندانا خانم متوجه شدند که اول نام افراد در زبان انگلیسی با حروف بزرگ شروع می شه که این اولین تغییر در ظاهر بود که متوجه شدم:D و ( بهتر است ماندانا خانم برای تغییر صحیح تر نام کاربری شریف به شکل (Mandana_N. S. ) (اینم یه مشکل دیگه که اونی کی می خوای رو نمی تونی درست بتایپی؛ حالا اینم یه انگولکیش بکنید دیگه ! (( آخ مردم!)) ) تغییر یابد، نقطه از آن جهت گذاشته می شود که گویای ادامه داشتن کلمه است.:wink:)

2_ یه فکری هم برای این اعداد بکنید که توهین به زبان و ادبیات دلنشین پارسی است؛ تو رو خدا فارسیشون کنید ...:mad:

3_ دوستان به موارد بسیاری اشاره کردند که جالب بود (از جمله ایجاد گالری شخصی:cool:) و اما نظر بنده حقیر بر آنست که هرچند در تنظیمات فروم این امکان وجود دارد که مثلا امضای دوستان دیده شود و یا نه ، لیکن اگر تنظیمات را به گونه ای انجام دهید که تنها نام کاربری دوستان به همراه آیکون هایی که حاوی (نماد کاربری، امضا، لینک های مورد علاقه و ... ) در زیر نام کاربری باشد که تنها با کلیک کردن در سیستم بارگذاری شود و برای افرادی همچون من که از سیستم عهد تیر کمون شاه دایال آپ در عصر ... استفاده می کنیم کمتر وقت بگیرد بسیار ممنان خواهم شد. (قربان شما:neutral:)

4_ به اعتقاد من علاوه بر ظاهر سایت باید به پیرامون سایت هم توجه شود:oops:؛ مقصود بنده اینست که همانطور که مثلا کنکور برای هر گروه شرکت کننده (نظری، فنی و حرفه ای، کاردانی، کارشناسی ارشد و الی ماشاءالله که ...) زمان خاصی دارد، بهتر است سایت جهت برگزاری مسابقات خود در طول سال تقویم مشخصی ارائه دهد تا دوستان با برنامه ریزی بهتر و قطع به یقین با آثاری ارزشمند در مسابقات شرکت کنند.:D
حمایت معنوی از آثار دوستان از طریق سایت اگر امکان پذیر باشد هم جای تقدیر و تشکر دارد.:)

5_ از مدیریت سایت هم می خواهم که در صورت امکان از سیستم کلمه یاب جهت مبارزه با اسپم استفاده نمایند تا از پست های هرز جلوگیری به عمل آید و روند منطقی و تخصصی سایت ادامه یابد.:shock::eek:

6_ در صورت نیاز به مدیر، مدیران کل لطفا شرایط مدیر مجرب را در یک تاپیک مجزا بیان فرمایند تا دوستان علاقه مند با شرایط و جزئیات آن بیشتر آشنا شوند و در صورت تمایل و احراز صلاحیت در خدمت سایر دوستان باشند تا بار مسئولیت سایت برای سایر مدیران کمتر شود و جا برای مدیران جدید تر و تازه نفس باز شود.:lol:

7_ این هم برای دوستانی که امسال کنکور شرکت می کنند: :D
برای همگان آرزوی موفقیت و پیروزی می کنم و امیدوارم با دستان پر به سایت بازگردید و محفل صمیمانه خودتان را با دانسته های بیشتر ، رنگارنگ تر و سبز از تر از سبز نمایید.
(فرزند خوب اونی نیست که همش سرش تو کتاب و درس باشه؛ فرزند خوب اونیه که راه صحیح زندگی کردن رو بلد بشه ، یاد بگیره چطور آدم صالح و نیکوکار و با صداقت و راستگویی باشه و دیگران از دست و زبانش به عذاب نباشن.) اینو گفتم که نصیحتی باشه برای هممون.
دوست دار همتونم

 
آخرین ویرایش:

Alt255

Member
سلام
چند نظر جدید دارم.
اول اینکه یه کم حجم فایل های پیوستی را افزایش بدهید.مخصوصا rar را.
دوما محدودیت زمانی بین ارسال دو ÷ست را کاهش بدهید.
 

Sampro

Member
5_ از مدیریت سایت هم می خواهم که در صورت امکان از سیستم کلمه یاب جهت مبارزه با اسپم استفاده نمایند تا از پست های هرز جلوگیری به عمل آید و روند منطقی و تخصصی سایت ادامه یابد.

اولا به نوبه خودم به شما خوشامد می گم . دوما امیدوارم حالتون خوب و خوش و خرم باشید.
این بند بالا اون کلمه ای که به رنگ آبی نوشته شده برام ناشناس بود (کلمه یاب) گوگل هم که چیزی در موردش نداشت . اگه لطف کنید یه توضیح بدید خیلی خوبه چون در حمایت های بعدی (در صورت امکان) موثره .

7_ این هم برای دوستانی که امسال کنکور شرکت می کنند:
برای همگان آرزوی موفقیت و پیروزی می کنم و امیدوارم با دستان پر به سایت بازگردید و محفل صمیمانه خودتان را با دانسته های بیشتر ، رنگارنگ تر و سبز از تر از سبز نمایید.
(فرزند خوب اونی نیست که همش سرش تو کتاب و درس باشه؛ فرزند خوب اونیه که راه صحیح زندگی کردن رو بلد بشه ، یاد بگیره چطور آدم صالح و نیکوکار و با صداقت و راستگویی باشه و دیگران از دست و زبانش به عذاب نباشن.) اینو گفتم که نصیحتی باشه برای هممون.

بابت نصیحت هم ممنون (تو کنکور هستم منم ) . ولی وقتی پدر مادرا بچه ی خوب رو ونی می دونن که سرش تو درس و مشقه نمی شه چیزی گفت (و بد هم نیست . یعنی درست می گن) . تازه فکر هم نکنم بلکه مطمئنم آدمی که سرش تو درس و مشق یه آدم صادق و راست گو و اینا است و آزارش به مورچه هم نمی رسه (البته صالح بودنش به خونواده و تربیتش ربط داره).

راستی ماندانا خانم اگه مشکلی نداره یه سر به سایت mozilla.com بزنید و firefox 3 RC 1 رو دانلود و نصب کنید . بعدش با اون یه پست تو همین تاپیک بزنید . (فکر کنم مشکل از سایت باشه چون سایتای دیگه همچین مشکلی ندارن)

در ضمن به خاطر پیشنهاد ها هم از همه ممنونم .
 

فصل نو

New Member
دوست عزیز مگه قراره همه چیز رو در گوگل پیدا کنی؟:shock:
کلمه یاب سیسستمی هست که در حال حاضر در شبکه اینترنت جهت فیلتر کردن سایت ها و حتی در سیستم مخابراتی کشورها از جمله در کشور خودمون بکار می ره و کافیه کلمات خاص و راهبردی (قدیم تر ها می گفتیم استراتژیک ولی ...) رو به زبان بیاری که سیستم بطور خودکار مکالمه شما رو ضبط و خط شما رو رهگیری می کنه و .... (اصلا به من چه؟!)
بیشتر قضیه رو باز می کنم؛ شما حتما از نرم افزار های مربوط به لغت نامه استفاده کردید، همین که حروف را تایپ می کنی به سرعت اولین حرف ممکنه بعد از حروف تایپی شما ظاهر می شه و اگر تعداد حروف کلمه شما زیاد باشه به شما این امکان رو می ده که ادامه کلمه را تایپ نکنی؛ در حال حاضر سایت های موتور جستجو همچون گوگل و یا هو و ... از این سیستم استفاده می کنند، برای من خیلی عجیب است که شما منظور از کلمه یاب رو درک نکردید!:shock:


در مورد بند دوم بهتر بگم به شخصه خیلی ها رو می شناسم که از لحاظ تحصیلات و ... جایگاه بالایی دارند ولی از لحاظ اخلاقی و بخصوص صداقت در گفتار و امانت متأسفانه بسیار در جایگاه پستی قرار دارند و عملا اعتماد کردن به این افراد یعنی با سر فرو رفتن در چاه ...
در ادامه بهتر به نکته ای ظریف اشاره کنم که در روایات از معصومین (ع) آمده که فرموده اند:
فرد مومن فقط با ترک محرمات و انجام واجبات شناخته نمی شه بلکه علاوه بر آن ها چیزی که یک مومن باید داشته باشه صداقت (در گفتار و اعمال و رفتار) است.
 

Mandana

Active Member
_ بعد از مدتها ماندانا خانم متوجه شدند که اول نام افراد در زبان انگلیسی با حروف بزرگ شروع می شه که این اولین تغییر در ظاهر بود که متوجه شدم:D و ( بهتر است ماندانا خانم برای تغییر صحیح تر نام کاربری شریف به شکل (Mandana_N. S. ) (اینم یه مشکل دیگه که اونی کی می خوای رو نمی تونی درست بتایپی؛ حالا اینم یه انگولکیش بکنید دیگه ! (( آخ مردم!)) ) تغییر یابد، نقطه از آن جهت گذاشته می شود که گویای ادامه داشتن کلمه است.:wink:)

خیلی بدجنس هستین که آدم رو لو می دهین.می دونستین؟:دی توی همه ی سایت ها_ درصد_ با همین اسم هستم.اونطوری بنکل اسمم به هم می ریزه.پیشده :دی

3_ دوستان به موارد بسیاری اشاره کردند که جالب بود (از جمله ایجاد گالری شخصی:cool:) و اما نظر بنده حقیر بر آنست که هرچند در تنظیمات فروم این امکان وجود دارد که مثلا امضای دوستان دیده شود و یا نه ، لیکن اگر تنظیمات را به گونه ای انجام دهید که تنها نام کاربری دوستان به همراه آیکون هایی که حاوی (نماد کاربری، امضا، لینک های مورد علاقه و ... ) در زیر نام کاربری باشد که تنها با کلیک کردن در سیستم بارگذاری شود و برای افرادی همچون من که از سیستم عهد تیر کمون شاه دایال آپ در عصر ... استفاده می کنیم کمتر وقت بگیرد بسیار ممنان خواهم شد. (قربان شما:neutral:)

البته وی بی خودش این قابلیت رو داره که بگین فلان چیز_ بر فرض امضاها، یا آواتار ها_ نشون داده نشه
اما هنوز بهش سیخ نزدم ببینم میشه همچین کاری کرد یا نه.اگر شد حتمن بهتون اطلاع میدم.چشم ^.^

_ به اعتقاد من علاوه بر ظاهر سایت باید به پیرامون سایت هم توجه شود:oops:؛ مقصود بنده اینست که همانطور که مثلا کنکور برای هر گروه شرکت کننده (نظری، فنی و حرفه ای، کاردانی، کارشناسی ارشد و الی ماشاءالله که ...) زمان خاصی دارد، بهتر است سایت جهت برگزاری مسابقات خود در طول سال تقویم مشخصی ارائه دهد تا دوستان با برنامه ریزی بهتر و قطع به یقین با آثاری ارزشمند در مسابقات شرکت کنند.:D
حمایت معنوی از آثار دوستان از طریق سایت اگر امکان پذیر باشد هم جای تقدیر و تشکر دارد.:smile:

البته تا حده زیادی اینطوری هستش.ینی معمولن خوب موقه کریسمس یا عید و اینجور مسائل به خودی خود بچه ها می دونن مسابقه در پیش داریم
اما ایده ی جالبی هستش.حتمن بهش توجه می کنم.مرسی ^.^

_ از مدیریت سایت هم می خواهم که در صورت امکان از سیستم کلمه یاب جهت مبارزه با اسپم استفاده نمایند تا از پست های هرز جلوگیری به عمل آید و روند منطقی و تخصصی سایت ادامه یابد.

والاه اگر کلماتی که استفاده می شد انگلیسی بود شاید حق با شما بود.اما کلمات فارسی نصفشون شبیه هم اند و مثل زبان انگلیسی نیست که حروف صدا دار هم کامل بین حروف دیگه باشه.توی فارسی هم که کسی اعراب استفاد ه نمی کنه و ماشالاه یک کلمه با طرز خوندنش معنی اش صد جور عوض میشه در حالی که همه شون یک مدل نوشته می شند.
می تونین چند تا کلمه رو مثال بزنین که اینجوری نباشن؟


_ در صورت نیاز به مدیر، مدیران کل لطفا شرایط مدیر مجرب را در یک تاپیک مجزا بیان فرمایند تا دوستان علاقه مند با شرایط و جزئیات آن بیشتر آشنا شوند و در صورت تمایل و احراز صلاحیت در خدمت سایر دوستان باشند تا بار مسئولیت سایت برای سایر مدیران کمتر شود و جا برای مدیران جدید تر و تازه نفس باز شود.

حقیقتش به تازگی مدیر انتخاب کردیم.ینی همکاران فعال هر بخش رو تبدیل به مدیر اونجا کردیم.اما مطمئنن در آینده مدیر نیاز داریم که در این مورد باور کنین نمیشه فراخوان زد.چون گاهی دوستانی تقاضای مدیریت کردن که بر فرض 20 تا پست دارن یا پستهاشون زیاده اما بر عکس نمی تونن دائم به تالار مورد نظر سر بزنن.برای همین معمولن کاربران فعال اون بخش انتخلب می شن و خوب طبیعتن باید کسانی باشند که کمی باهاشون آشنایی داشته باشیم.ولی در صورتی که فراخوان بزنیم و مجبور بشیم از بینه 20 نفر، یک نفر رو انتخاب کنیم، بهر حال بقیه ناراحت میشند _ همون طور که یکبار این کار رو کردیم و خوب مشکلات بعدش به مراتب سخت تر از انتخاب بود.
بهر حال.ایده ی خیلی خوبی هستش ولی جایی می تونه عملکرد خوبی داشته باشه که تعداد کم باشند.اما توی انجمنی مثل مجید آنلاین که تقریبن همه ی اعضای فعاله هر بخش، حرفه ای ترین ها هم هستن، فکر نکنم چندان کار آمد باشه.

تایپ لاتین در انجمن ممنوع هست الا گذارش میدم بنتون کنن :razz::D:razz::D

s050.gif
s050.gif
s050.gif
s050.gif
:دی

سلام
چند نظر جدید دارم.
اول اینکه یه کم حجم فایل های پیوستی را افزایش بدهید.مخصوصا rar را.
دوما محدودیت زمانی بین ارسال دو ÷ست را کاهش بدهید.

در مورد حجم فایل های پیوستی چشم.حتمن اونهایی که لازم بود رو زیاد می کنیم.
در مورد محدودیت زمانی بین دو ارسال امکانش واقعن نیست.چون بعضی اوقات یوزرهایی عضو می شند که تنها به هدف اسپم عضو می شن و یا تبلیغ.این شخص میاد بر فرض 50 تا پست پشت سر هم در یک مورد می زنه.اما اگر زمان رو کمتر کنیم این 50 پست بیهوده که باید پاک بشن به صد تا می رسه و خوب مدیریتش سخت تر میشه.پس اگه اجازه بدین فعلن همین مقدار بمونه ^.^

راستی ماندانا خانم اگه مشکلی نداره یه سر به سایت mozilla.com بزنید و firefox 3 RC 1 رو دانلود و نصب کنید . بعدش با اون یه پست تو همین تاپیک بزنید . (فکر کنم مشکل از سایت باشه چون سایتای دیگه همچین مشکلی ندارن)

نه اشتباه نشه دیروز یک مقدار ویندوزم خودش به سرش زده بود.ایراد از فارسی ئه خودم بود و کلن با Alt و shift زبان عوض نمی شد.حتی با کلیک روی دکمه اش هم عوض نمی شد و خوب حدود 20 تا پیج روی سیستمم باز بود که امکان بستش نبود.بعد که کارم باهاشون تموم شد و بستمشون، سیستم رو ریستارت کردم و فارسی هم درست شد ^.^


ممنون برای پیشنهادات همه.منتظر پیشنهادات بیشتر هم هستم
6lkzdsk.gif
 

Sampro

Member
دوست عزیز مگه قراره همه چیز رو در گوگل پیدا کنی؟:shock:
کلمه یاب سیسستمی هست که در حال حاضر در شبکه اینترنت جهت فیلتر کردن سایت ها و حتی در سیستم مخابراتی کشورها از جمله در کشور خودمون بکار می ره و کافیه کلمات خاص و راهبردی (قدیم تر ها می گفتیم استراتژیک ولی ...) رو به زبان بیاری که سیستم بطور خودکار مکالمه شما رو ضبط و خط شما رو رهگیری می کنه و .... (اصلا به من چه؟!)
بیشتر قضیه رو باز می کنم؛ شما حتما از نرم افزار های مربوط به لغت نامه استفاده کردید، همین که حروف را تایپ می کنی به سرعت اولین حرف ممکنه بعد از حروف تایپی شما ظاهر می شه و اگر تعداد حروف کلمه شما زیاد باشه به شما این امکان رو می ده که ادامه کلمه را تایپ نکنی؛ در حال حاضر سایت های موتور جستجو همچون گوگل و یا هو و ... از این سیستم استفاده می کنند، برای من خیلی عجیب است که شما منظور از کلمه یاب رو درک نکردید!:shock:

آها . البته بهتر بود از واژه ی Auto Complete استفاده می کردین . چون آشناتره :lol:

در ضمن ماندانا خانم شما هنگام استفاده از Firefox3 بتا و هم RC 1 ش در موقع زدن تاپیک تو انجمن با یه مشکلی برخورد می کنین . مشکل اینه که کرسر رو به شما نشون نمی ده . راه حل من اینه که قبل از لود شدن کامل صفحه (بعد از نمایان شدن دکمه ی ارسال) دکمه ی STOP مرورگر رو می زنم . این رو هم اگر رفع کنین خیلی راحت می شم . (پیشنهاد دانلود و نصب فایرفوکس برا همین بود)

ممنون.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا