۲۵۰۰ دفتر خدمات ارتباطی همراه اول آنلاین شدند

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6

2113p8p.jpg
همره‌اول در مهرماه سال‌جاری، پروسه‌ی آنلاین‌کردن دفاتر خدمات ارتباطی را کامل کرده و در حال حاضر، تمام 2500 دفتر بخش خصوصی سراسر کشور، به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کنند.


مهندس علی‌رضا طلوع مدیرکل رایانه‌ومحاسبات شرکت ارتباطات سیار ایران، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مخابرات سلولی (ایسل) گفت: تکمیل آنلاین‌سازی دفاتر بخش خصوصی، از مهمترین اقداماتی است که برای سرویس‌دهی در سراسر کشور اتفاق افتاده است. از ملزومات این‌کار، ایجاد نرم‌افزار جامع بر روی بستر شبکه‌ی ارتباطی دفاتر بود که در مهرماه سال‌جاری، تکمیل شده است.

مدیرکل رایانه همراه‌اول ادامه داد: با ایجاد شبکه‌ی ارتباطی آنلاین در سراسر کشور، این امکان ایجاد شده است که بلافاصله بعد از فعال‌سازی هر فیچر در تهران، در کل کشور می‌شود از آن استفاده کرد.
طلوع در مورد مزایای این طرح گفت: در واقع، نقاط سرویس‌دهی به مشترکین،متناسب با توسعه‌ی مشترکین، افزایش و زمان پاسخگویی به مشترکین، کاهش پیدا کرده است و در ضمن، هزینه‌های دفاتر خدمات ارتباطی نیز کاهش یافته است.


طلوع در ادامه با اشاره به پیاده‌سازی یکی از رویکردهای نوین اپراتوری در این طرح، گفت: بحث Convergence Customer Care، رویکردی جدید در خدمات اپراتوری دنیاست که در شبکه‌ی آنلاین دفاتر، پیاده شده است. با این رویکرد، برای سرویس‌دهی در دفاتر، نیازی به انتخاب نوع سیم‌کارت (دائمی و اعتباری) نیست و بلافاصله بعد از واردکردن شماره تلفن متقاضی خدمت، دسترسی به منوی کلیه‌ی سرویس‌های مرتبط با آن نوع سیم‌کارت، ممکن می‌شود.

مهندس طلوع در پایان این گفتگو، گفت: با آنلاین شدن دفاتر خدمات ارتباطی، مراجعه مردم به آن‌ها بیشتر شده و از تمرکز امور و تصدی‌گری دولتی، کاسته شده است و به همین نسبت، درآمدهای دفاتر نیز افزایش یافته است.


منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا