Farrokh
Active Member
آره
تایتانیک زن بود یا مرد؟
البته تکسچر یه قسمت از imperfectin ه ها
مدلینگ
انیمیتینگ
و نور پردازی هم می تونه اینجوری باشه
مثلا انیمیشن های پیکسار نمونه ی خوبی از به کار بردن imperfection در گرافیک سه بعدی هستند
رتاتویی رو ببین
میز های آشپز خونه رو ببین
جای خراش کارد
لکه های چیزایی که روشون چکیدند
کاشی های کف آشپز خونه اصلا الگوی کاملا منظمی ندارند انگار که واقعا کاشی کار چسبوندتشون
توی انیمیتینگ هم می تونی ببینی
وقتی که کلت سوار موتور سیکلت شده و می خواد بره و لینگوینی می خواد جلوشو بگیره و باهاش حرف می زنه کلت با انگشتاش همین جوری آروم می زنه روی کاسکتش (یه رفلکس عصبی !)
یا وقتی که پیره زنه به رمی که داره روی برکه شنا می کنه تا به خونوادش برسه شلیک می کنه و به کفگیری که دست رمی هست می خوره و یه تیکش رو می کنه
کفگیره برای چند صدم ثانیه گداخته می شه
اینا چیزایی هه که شاید کمتر آدم میخی مثل من بهشون توجه کنه ولی نبودشون باعث می شه که بیننده احساس کنه یه چیزی کمه !
حالا ما که نمی تونیم در این حد imperfection و detail توی کارمون بذاریم
به نظر میاد که برای ما تکسچرینگ اینجوری کافی باشه
تایتانیک زن بود یا مرد؟
البته تکسچر یه قسمت از imperfectin ه ها
مدلینگ
انیمیتینگ
و نور پردازی هم می تونه اینجوری باشه
مثلا انیمیشن های پیکسار نمونه ی خوبی از به کار بردن imperfection در گرافیک سه بعدی هستند
رتاتویی رو ببین
میز های آشپز خونه رو ببین
جای خراش کارد
لکه های چیزایی که روشون چکیدند
کاشی های کف آشپز خونه اصلا الگوی کاملا منظمی ندارند انگار که واقعا کاشی کار چسبوندتشون
توی انیمیتینگ هم می تونی ببینی
وقتی که کلت سوار موتور سیکلت شده و می خواد بره و لینگوینی می خواد جلوشو بگیره و باهاش حرف می زنه کلت با انگشتاش همین جوری آروم می زنه روی کاسکتش (یه رفلکس عصبی !)
یا وقتی که پیره زنه به رمی که داره روی برکه شنا می کنه تا به خونوادش برسه شلیک می کنه و به کفگیری که دست رمی هست می خوره و یه تیکش رو می کنه
کفگیره برای چند صدم ثانیه گداخته می شه
اینا چیزایی هه که شاید کمتر آدم میخی مثل من بهشون توجه کنه ولی نبودشون باعث می شه که بیننده احساس کنه یه چیزی کمه !
حالا ما که نمی تونیم در این حد imperfection و detail توی کارمون بذاریم
به نظر میاد که برای ما تکسچرینگ اینجوری کافی باشه
آخرین ویرایش: