یک نظر سنجی در مورد اینترنت - کاربران شرکت کنند

سلام و صد سلام خدمت تمام دوستان گل مجید آنلاینی.

w23.gif


غرض از ایجاد این موضوع طرح یک سوال یا همون نظر سنجی هستش که توی عنوان هم ذکر کرده بودم.میخواییم یه کار گروهی بکنیم ولی خب این کار گروهی نیاز به یک تفکر گروهی هم داره واسه همین خواستم از شما دوستان عزیز توی این نظر سنجی کمک بگیرم و یک نتیجه گیری کامل و نسبی به دست بیاد.خب بریم سراغ سوال نظر سنجی :

متن سوال : شما ترجیح می دهید چه نوع کالایی را از اینترنت خریداری کنید ؟

لطفا نگین هیچ کالایی ، چون ممکن هستش تا به حال کالایی دیده باشید که جذاب بوده (مثل یک کیف یا سی دی یا ...) ولی قدرت مالی شما پاسخگوی این خرید نباشد.پس لطفا یک جواب کامل و دقیق بدهید.

نمونه جواب :
1.من ترجیح میدم کالا های هنری مثل سی دی و دی وی دی ها رو از اینترنت خریداری کنم.چون هم قیمت مناسبی دارند و هم جدید هستند چون جایی ندیده ام.

2.من ترجیح میدم کالا های پوشاک رو از اینترنت خریداری کنم ، زیرا مدل هاشون واقعا جدید و بی نظیر هستش و هیچ جایی وجود نداره و من دنبال مدل های روز هستم برای همین این نوع کالا رو ترجیح میدم بخرم ولی توی سایت های ایرانی هیچ سایتی با این عنوان راه اندازی نشده.من دوست دارم همچین سایتی باشه

و .... که جواب های شماست.لطفا دقیقا به صورتی که در بالا به عنوان نمونه جواب ذکر شد جواب بدین تا بتونیم راحت تر و با دلایل واقعی نتیجه گیری کنیم.

منتظر پاسخ شما دوستان هستم.متشکر از همکاری همگیتون.
w30.gif
 

Milad

Well-Known Member
هر محصولی که لازم داشته باشم و نتونم پیدا کنم :دی عموما محصولات مالتی مدیا و نرم افزار و سایر محصولات مشابه .
 
متشکر میلاد جان ... منتظر نظرات دیگر کاربران هم هستیم ... لطفا شرکت کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا