یک مدل موتور سیکلت

foadby

Active Member
سلام دوستان ، من تازه به جمع شما اومدم و این اولیم مبحثمه
این کاری رو که میبینید نزدیک 14 روز روش کار کردم و طولانی شدن زمان هم بخاطر دل و روده موتورست . البته تو این رندر که به صورت اولیه و با وی ری انجام دادم بددنه اصلی اسموت نشده با maya ایجادش کردم(چند سالی مکس کار بودم ولی الآن مایا بیشتر کار میکنم) طی یکی دو روز آینده رندر ها تکمیلترشو میزارم
 

پیوست ها

  • KTMVRay002.jpg
    KTMVRay002.jpg
    158.5 کیلوبایت · بازدیدها: 70

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
کار خوبیه، در مورد مدلینگت توضیح بده و بعد اینکه متریال دهی کردی کارتو بزار به نظرم بهتر خودشو نشون میده تا الان
 

Saeed

Well-Known Member
به نظر من که خیلی عالیه البته ولی باز کار داره

موفق باشی :cool:
 

foadby

Active Member
ممنون از نظرتون و باید بگم که از لحاظ مدلینگ کاملا باید مشخص باشه ، قسمت های نرم مثل سطح تایر و شلنگ های روغن و غیره با فرامین surface مثل loft و خروجی NURBS تولید شدن و قسمت های شارپ مثل بدنه باک و فلاپ و موتور مولد نیرو Polygonal هستن و با کشیده و جابه جایی ورتکس وفیسها و Extrud Face & Edge تولید شدن و عملا از SubDivاستفاده نکردم (شاید از نقاط ضعفم باشه)
بازم ممنون از توجهتون. زمان نسبتا طولانی که صرف ساخت شده بیشتر بخاطر قرینه نبودن دو ساید موتوره
فردا رندرش رو با mental ray تموم میکنم و براتون میزارم و رندر رو از ساید دیگه میزارم تا اونورشم معلوم بشه
 

foadby

Active Member
ممنون از نظرت برهان ، امیدوارم خیلی رندرش بد نشده باشه چون زیاد رو ساخت انوایرونمنت برای اینجور مدلا سررشته ندارم :wink:
 

foadby

Active Member
رندر با منتال رای و در حالن فاینال گدر البته سیستمم برای دوره تیرکمون قیچیه ولی توسایز 800*1280 با کوالیتی نسبتا پایین 10 دقیقه طولکشید
 

پیوست ها

  • 006.jpg
    006.jpg
    36.1 کیلوبایت · بازدیدها: 23

foadby

Active Member
فکر کنم اینا بهتره :-?
 

پیوست ها

  • 007.jpg
    007.jpg
    63.5 کیلوبایت · بازدیدها: 18
  • 008.jpg
    008.jpg
    48.7 کیلوبایت · بازدیدها: 16

hrgh

Member
آفرین رفیق
خیلی باحال شده
فقط اینکه کیفیت رندر (fg & gi ) رو بالا ببر تا این نویزها کم شن
کلا رو رندر و نور و ماده جای کار بیشتری داره
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خوب شده.مدلسازیش خوبه.در مورد نور پردازی بگم که معمولا برای استدیوی رندر یه صحنه تاریک درست می کنن و یک صفحه سفید میزارن برای ایجاد رفلکت.یا می تونی ازHDRI استفاده بکنین.مثلا من همین الان درست کردم.مدلش ماله HD Car Evermotion هست.چون فقط خواستم بگم منظورم چیه این رندر رو گذاشتم
mf59ot5b85sdef1590u.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا