یک سوال مهم در مورد خط دیتا

1603

New Member
سلام
لطفاَ اگه کسی میتونه به سوال من جواب بده
من در یک شرکت تجهیزات خط دیتا نصب کردم و واسه همه سیستماشون IP از رنج 10 یعنی کلاس A تعریف کردم چون اون طرف خط که مرکز شرکت IP اش از اون رنجه. اما الان این شرکت میخواد که خط adsl که قبلاَ داشتن رو هم باز رو همه سیستماشون داشته باشن اما چون واسشون IP روتر خط دیتا تعریف شده نمیشه که IP مودم ADSL هم تعریف بشه ،با هم دیگه کنتاکت میکنن.
اگه کسی میتونه یه راه ساده به من بگه و منو راهنمائی کامل کنه.
ممنونم.
 

ali2012

New Member
دوست عزیز 1603

باسلام
شما میتونید با استفاده از یه سیستم واسط براحتی این مشکل رو برطرف کنین . میتونید یه سیستم (بعنوان سرور اینترنت ) با ویندوز 2000 یا 2003 سرور قرار بدید و دو کارت شبکه روی سیستم تعبیه کنین. روی کارت اول تنظیمات مربوط به شبکه خودتون رو اعمال کنین که کلاینتهایی که تحت شبکه هستن بتونن این سیستم رو شناسایی و توی شبکه دسترسی داشته باشن.
روی کارت شبکه دوم تنظیمات آی پی مودم اینترنت رو اعمال میکنین. در ریموت روتینگ ویندوزتون و از طریق ویزارد ( که راحت تره ) تنظیمات مربوط به راوت دو کارت شبکه رو اعمال کنین بعد هم میتونین از یه نرم افزار اکانتیگ مثل nttac برای مدیریت یوزرها استفاده کنین . فقط باید به خاطر داشته باشین که نحوه اتصال کلاینتهای تحت شبکه به این سروری که تنظیم کردید از طریق کانکشن وی پی ان خواهد بود.

regard
 

جدیدترین ارسال ها

بالا