Ali.Kheradmand
Member
سلام دوستان ...
من یک سوال داشتم ///
ببینید من چند تا Active Rigid Body دارم که به آنها Gravity دادم و همه روی یک سطح Passive rigid Body قرار دارند .... وقتی انیمیشن رو اجرا می کنم یکی می افته و به بغلی می خوره بلغی می افته رو بعدی و به همین صورت ...
اما یک مقدار که می گذره می بینم انیمیشن شروع می کنه به تیک انداختن دلیلش هم افزایش محاسباتی هست که داره انجام می شه به خاطر اینه که میزان برخوردها زیاد می شه ....
می خوام یک کاری بکنم که یک چند ثانیه که از برخورد هر شی با شی بغلیش گذشت دیگه رو اون محاسبات مربوط به برخوردها و جاذبه و .... انجام نشه ... تا میزان محاسبات پایین بیاد و انیمیشن تیک ناندازه و سرعت بره بالا ....
چجوری می تونم این کار بکنم ... اگه نیاز به کد داره لطفا source code رو بذارید
ممنون .
من یک سوال داشتم ///
ببینید من چند تا Active Rigid Body دارم که به آنها Gravity دادم و همه روی یک سطح Passive rigid Body قرار دارند .... وقتی انیمیشن رو اجرا می کنم یکی می افته و به بغلی می خوره بلغی می افته رو بعدی و به همین صورت ...
اما یک مقدار که می گذره می بینم انیمیشن شروع می کنه به تیک انداختن دلیلش هم افزایش محاسباتی هست که داره انجام می شه به خاطر اینه که میزان برخوردها زیاد می شه ....
می خوام یک کاری بکنم که یک چند ثانیه که از برخورد هر شی با شی بغلیش گذشت دیگه رو اون محاسبات مربوط به برخوردها و جاذبه و .... انجام نشه ... تا میزان محاسبات پایین بیاد و انیمیشن تیک ناندازه و سرعت بره بالا ....
چجوری می تونم این کار بکنم ... اگه نیاز به کد داره لطفا source code رو بذارید
ممنون .