یک تجربه تلخ در سفارش چاپ افست با یک وب سایت

maisam84

Member
سلام به همه دوستان مجیدآنلاینی
به عنوان مدیر یک کانون تبلیغات لازم دونستم این تجربه خاص رو در مورد یک وب سایت خاص با همکاران و دوستان در میان بگذارم تا برای شما تکرار نشه.
من از طریق وب سایت پارسی پرینت یک سفارشی رو ثبت کردم.
سیستم ثبت سفارش شون خوب و راحت بود. سفارش فوری که باید 3 روزه انجام میشد ، هزینه بیشتری داشت که من به خاطر عجله شدید مشتری این مورد رو انتخاب کردم.
هزینه رو هم بلافاصله پرداخت کردم.
پس از 3 روز وضعیت سفارش روتلفنی پیگیر شدم. چون بصورت آنلاین دیگر پاسخگو نبودند. و معلوم نبود سفارش چه بلایی سرش اومده.

خلاصه چشمتون روز بد نبینه ، بعد از تماس تلفنی ببینید چی جواب دادند:
منشی شرکت پارسی پرینت گفت که ما اصلا کار فوری نداریم. کارتون 6 روزه انجام میشه و سایت هم مبلغ رو فوری حساب نکرده. من کلی اصرار کردم که مبلغ از من فوری کسر شده و باید 3 روزه تحویل بدهید. بعد از اصرار فراوان ایشون قبول کرد که مبلغ فوری کسر شده ولی سفارش 6 روزه حاضر میشه و هیچگونه مبلغی رو هم عودت نمیدهند.

بسیار ناراحت کننده است که همچین اتفاقاتی میافته. چرا باید یک همچین افرادی در صنف چاپ وارد شوند و آبروی افراد زحمتکش در این عرصه را ببرند. خلاصه من با شرمندگی تمام به مشتری گفتم 3 روز دیگه. بعد از 3 روز دیگر با پارسی پرینت تماس گرفتم. ایشون گفت فردا آخر وقت آماده میشه. فردا اخر وقت تماس گرفتم جواب ندادند. فردای اون روز که پنج شنبه بود گفتند امروز صبح ارسال میشه.
سرتون رو درد نیارم تا شنبه هم منتظر شدیم خبری نشد. شنبه صبح با پارسی پرینت تماس گرفتم گفتند : تا امروز عصر باید وایستی تا پیک بیاد ببینیم ارسال کرده یا نه.

خلاصه سفارش آنلاین که قراربود 3 روزه آماده بشه هنوز بعد از گذشت 10 روز معلوم نیست کجاست و چه اتفاقی براش افتاده.
بهتره زین پس به جای سفارش آنلاین بگوییم سفارش ول لاین.
خلاصه حواستون به این وب سایت باشه. من هیچگونه خصومتی با کسی ندارم . ولی وقتی آبروی من رو پیش مشتری و همکاران دیگر میبرند .واقعا خسارتی به آدم میخوره که دیگه با پول نمیشه جبرانش کرد.
 

maisam84

Member
بعد از 15 روز سفارشی که قرار بود 3 روزه اماده و ارسال بشه دست من رسید
کاش نمیرسید.
از 2 طرف کار حد اقل 3 میل تو برش رفته.
حاشیه های رنگی کار از 2 طرف کلا از بین رفته .
واقعا جای تاسف داره که همچین اشخاص و مجموعه هایی با بی تعهدی و بی اهمیتی به مشتری همچنان دارند فعالیت میکنند.
کاش راهی بود تا میشد از این جور واحد ها شکایت کرد ؟ و یا اگر هم میکردیم نتیجه ای داشت ؟؟؟
تنها کاری که از دست من بر می آومد این بود که این تجربه تلخ رو با همکاران و دوستان در میان بگذارم تا برای شما تکرار نشه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا