یه مشکل در osticket

شروع موضوع توسط Masood_Heidarnia ‏21 آوریل 2010 در انجمن ابزار و کدهای آماده PHP

کلمات کلیدی:
  1. Masood_Heidarnia

    Masood_Heidarnia Member

    ارسال‌ها:
    94
    تشکر شده:
    21
    امتیاز دستاورد:
    6
    با سلام
    من osticket فارسی شده را از مسیر زیر دانلوود کردم و نصب شد.
    http://dc106.4shared.com/download/56695821/dd7fcbd9/osticket_fa.7z?tsid=20100421-035511-2fe1f9e
    همه بخشها درست کار میکنه ولی چند تا مشکل داره:
    کنترل پنل هاست پلسک 9.5 است و ایمیلها همگی ایجاد شده است
    1- در هنگام ایجاد تیکت جدید به کاربر شماره تیکت و پیگیری را نمایش نمیدهد.
    2- ایمیل برای مدیر و ساپورت ارسال میکند ، اما برای خود کاربری که تیکت زده ارسال نمیکند، ایرادش کجاس؟ (البته من ایمیل را ایجاد کرده ام)
    3- آیا ایمیلهای alert norplay را نیز باید در سیستم میل هاست تعریف کنم؟( البته من این کار را کرده ام و برای آن پسورد هم تعریف کرده ام ولی در osticket جایی نبود که پسورد این دو ایمیل را وارد کنم؟!)
    4- هاستی که گرفتم خودش osticket را دارد و بصورت اتوماتیک نصب میکند، مشکلی که هست اینه که انگلیسی است ، آیا میشود آن را دو زبانه کرد که هم فارسی و هم انگلیسی باشد؟

    با تشکر
     
    نوشته شده توسط Masood_Heidarnia در ‏21 آوریل 2010

به اشتراک بگذارید