یه مشکل در قرینه کردن تنظیمات انولوپ

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام

من یه مشکلی با قرینه کردن تنظیمات انولوپ مودیفایر skin دارم...

توی فروم های خارجی هم رفتم اما چیز به درد بخوری پیدا نکردم...

فایل رو بگیرید...

http://www.zshare.net/download/7209740272b0fee6

میبینید که وقتی میخوای قرینه کنید اصلا این اتفاق نمیوفته...

برای پا میتونم خوب قرینه کنیم اما قسمت میانی یا همون کمر کاراکتر قرینه نمیشه

خیلی با تنظیماتش ور رفتم...

من قبلاً یه همچین چیزی رو انولوپ کرده بودم.... نمیدونم چرا اذیتم میکنه...

من دارم کاراکتر رو از راست به چپ انولوپ میکنم...

مثلا روی استخوان شماره 111 .. میخوام تنظیمات از راست بره به چپ

هر کاری مکنم نمیشه... بر عکس از راست به چپ میشه....

یه چیز دیگه....

pivot کاراکترم Center pivot هستش ....

پس چرا توی قسمت تنظیمات قرینه انولوپ وقتی محور قرینه رو روی Z میزام دقیقاً‌ روی Center pivot ایست نمیکنه....

حتما باید روی عدد 256 یا بالا تر تنظیم کنم...

والا گیج شدم....


ممنون از شما
 

Navidmilan

Well-Known Member
فایل رو دیدم.

مشکلت به احتمال خیلی زیاد به خاطر اینه که مدل Scale شده اما راه حلی هم هست :

Skin و Turbosmooth رو بردار و از پانل Utilities گزینه Reset Xform , بعدش Reset Selected رو انتخاب کن و در آخر Convert to poly کن.

حالا Skin رو دوباره بده. حالا محور Mirror mode روی X میشه و با Thresh0.1 هم کار میکنه و کاملا هم وسطه . موفق باشی...
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
ممنونم نوید جان

والا من X form میکردم ولی دوباره کانورت نمیکردم و اون Xform همراش بود

اما حالا درست شده و محورش تغییر کرد....

قربونت نوید جان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا