یه سوال ابتدایی (کمک)

magh-magh

Member
بچه ها , مسخره نکنید ها
می خواهیم برای یه دکمه با نام b1 رو براش برنامه ای بنویسیم که وقتی که کلیک می شود انیمیشن شروع شود
و برای فریم آخر هم یه دستور برای توقف می خواستم
(خودم استاپ رو نوشتم ولی کار نکرد!:green:)
 

magh-magh

Member
بچه ها , مسخره نکنید ها
می خواهیم برای یه دکمه با نام b1 رو براش برنامه ای بنویسیم که وقتی که کلیک می شود انیمیشن شروع شود
و برای فریم آخر هم یه دستور برای توقف می خواستم
(خودم استاپ رو نوشتم ولی کار نکرد!:green:)

کسی نبود کمکمون کنه؟؟؟؟؟
اقا من کارم رو زمین مونده
خواهشا ........
 

magh-magh

Member
یه سوال دیگه اینکه
اگه بخوام یه دکمه ی ریپلی رو در فریم آخر اضافه کنم. که با کلیک بر اون انیمیشن دوباره اجرا بشه؟
من نیاز به کدش دارم.
 

magh-magh

Member
یه سوال دیگه اینکه
اگه بخوام یه دکمه ی ریپلی رو در فریم آخر اضافه کنم. که با کلیک بر اون انیمیشن دوباره اجرا بشه؟
من نیاز به کدش دارم.

کسی نبود که یکم اطلاعات داشته باشه و سوال من رو جواب بده؟؟
 
اینو بنویس تو فریم اولت
کد:
[LEFT] stop()
(b1.addEventListener(MouseEvent.CLICK,cl)
function cl(e:MouseEvent)
{
play()
{

[/LEFT]


تو فریم آخرتم یک دکمه واسه replay به اسم b2 بساز و این کد رو واسش بنویس

کد:
stop()
b2.addEventListener(MouseEvent.CLICK,cl2)
function cl2(e:MouseEvent)
{

gotoAndPlay(2)
 {
 
آخرین ویرایش:

magh-magh

Member
اینو بنویس تو فریم اولت
کد:
[LEFT] stop()
(b1.addEventListener(MouseEvent.CLICK,cl)
function cl(e:MouseEvent)
{
play()
{

[/LEFT]


تو فریم آخرتم یک دکمه واسه replay به اسم b2 بساز و این کد رو واسش بنویس

کد:
stop()
b2.addEventListener(MouseEvent.CLICK,cl2)
function cl2(e:MouseEvent)
{

gotoAndPlay(2)
 {
ok بود
فقط این بلاک اخر رو هم باید می بستی!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا