گزینه ی create projector در فلش پلیر 11.4 ، 11.5 ، 11.6 ، 11.7 و 11.8 disable شده ؟

من از Flash CC استفاده میکنم و fullScreen هم با این دستورات میکنم و همه چی آرومه :wink:

برای adobe air باید از دستور اولی استفاده کنی ... fscomand واسه air جواب نمیده ...
 

++Hadi++

Active Member
بله به جهت اینکه یه لودر به صورت بایت آرایه اون شی swf رو لود کرده یا به صورت displayObject از شی امبد شده ،نمونه سازی شده که البته جفتشون دارای width و height هستند.در مورد دسترسی به اشیای داخلش ،به شرطی که اون فایل لود شده اکشن 3 باشه و با استفاده از یک شی از نوع loaderContext و البته ست کردن allowImportCode برابر true برا شی loaderContext و پاس دادن اون شی به عنوان پارامتر دوم تابع load شی Loader ،می تونید به اون چیزایی که فرمودید داخل swf لود شده دست پیدا کنید.برای اجرای exe ،ایر خودش از nativeProcess استفاده می کنه و البته این یعنی عدم نیاز به fscomand در اجرای فایل ...البته برا اجرای فایل باید یه پارامتری رو تو فایل ایکسمل بغل پروژه ست کنید که توانایی اجرای فایل های exe و ... رو داشته باشه...برا فول اسکرین هم دقیقا یه پارامتری تو اون فایل xml تنظیمات هست که باید true شه و بعد بشه fullscreen کرد.الان یدم نست فک کنم allowFullScreen و ... باشه.
 
بله به جهت اینکه یه لودر به صورت بایت آرایه اون شی swf رو لود کرده یا به صورت displayObject از شی امبد شده ،نمونه سازی شده که البته جفتشون دارای width و height هستند.در مورد دسترسی به اشیای داخلش ،به شرطی که اون فایل لود شده اکشن 3 باشه و با استفاده از یک شی از نوع loaderContext و البته ست کردن allowImportCode برابر true برا شی loaderContext و پاس دادن اون شی به عنوان پارامتر دوم تابع load شی Loader ،می تونید به اون چیزایی که فرمودید داخل swf لود شده دست پیدا کنید.برای اجرای exe ،ایر خودش از nativeProcess استفاده می کنه و البته این یعنی عدم نیاز به fscomand در اجرای فایل ...البته برا اجرای فایل باید یه پارامتری رو تو فایل ایکسمل بغل پروژه ست کنید که توانایی اجرای فایل های exe و ... رو داشته باشه...برا فول اسکرین هم دقیقا یه پارامتری تو اون فایل xml تنظیمات هست که باید true شه و بعد بشه fullscreen کرد.الان یدم نست فک کنم allowFullScreen و ... باشه.

هادی جان...

اولا اینکه ممنون از جوابهات ...

دوما یک سوال : میشه یه کد بذارین از add کردن یه symbol از یه فایل embed شده با فایل اصلی و دستکاری x y heigh width و ... آن ؟ که اگه بذارین خیلی لطف می کنی .

سوما هم یک سواله دیگه : میتونیم بین یک Textbox فایل اصلی با Textbox فایل embed ارتباط برقرار کنیم(قرار گرفتن نوشته) ؟ اگه میشه چجوری ؟ روش خاصی داره ؟
 

++Hadi++

Active Member
مرسی...سعی می کنم انشالا فردا یه سمپل بزارم...
در مورد سوال سوم باید بگم وقتی ارتباط برقرار باشه یعنی هر شی رو می شه با هر شی دیگه ای مرتبط کرد این وسط یه شی از یه کلاس یا ... می تونه بین دو شی ،ارتباط برقرار کنه...اونم سعی می کنم انشاءالله تو همون سمپل پیاده کنم...
 
مرسی...سعی می کنم انشالا فردا یه سمپل بزارم...
در مورد سوال سوم باید بگم وقتی ارتباط برقرار باشه یعنی هر شی رو می شه با هر شی دیگه ای مرتبط کرد این وسط یه شی از یه کلاس یا ... می تونه بین دو شی ،ارتباط برقرار کنه...اونم سعی می کنم انشاءالله تو همون سمپل پیاده کنم...


ممنون ... من فردا بی صبرانه منتظرم . .. :rose:
 

++Hadi++

Active Member
اینم قول ما...برا درک بهترش سعی کنید اون فایل parent.swf رو جای دیگه ای ببرید و اجراش کنید ،خواهید دید فایل بدون نیاز به داشتن child.swf بغل خودش اجرا می شه و این یعنی امبد...
 

پیوست ها

  • EmbedIt.rar
    16.6 کیلوبایت · بازدیدها: 39
هادی جان عالی ... عالی ... عالی ... :clap::clap:

میشه کد ها رو خط به خط توضیح بدی ؟! ممنون میشم (آخه رسم برنامه نویسی اینه که بفهمی ، نه حفظ کنی ) :wink:
 

++Hadi++

Active Member
متاسفانه وقتشو ندارم.آموزششون تو آموزش اکشن 3 از صفر واقع تو امضام هست...
 
باشه داداش ... اونارو یه کاریش میکنم ...

فقط در رابطه با این دو خط توضیح بده که متوجه شم. دمت گرم. مرسی

[CSS]if(stage)init();
else addEventListener(Event.ADDED_TO_STAGE,init);[/CSS]
 

akherat

مدیر انجمن
اگر stage مقدار داشت مستقیم برو تابع init رو صدا بزن
اگر نه منتظر بمون تا موقع ای که stage مقدار پیدا کنه و بعد تابع init رو صدا بزن
 
akherat جان ممنونم. این چند خط زیر یعنی چی ؟!

[CSS]1 - var lc:LoaderContext=new LoaderContext(false,ApplicationDomain.currentDomain);[/CSS]
[CSS]2 - loader.contentLoaderInfo.addEventListener(Event.INIT,initLoader);[/CSS]
[CSS]3 - loader.loadBytes(new MyContent() as ByteArray,lc);[/CSS]
[CSS]4 - MovieClip(loader.contentLoaderInfo.content)[/CSS]
 
آخرین ویرایش:

++Hadi++

Active Member
1- یه شی از کلاسی می سازه که یه سری پارامتر ها رو به لودر می ده و باید پارامتر اولش رو false کنید و پارامتر دومش هم در مورد تعیین applicationDomain هست و البته دومیه رو با applicationDomain کلاس اصلیمون ست کردیم تا در اون محدوده ،تمام متغیر های سراسریمون و ... هم مقدار بشن تا بشه به هم وصل کرد وگرنه برنامه یه محدوده جدیدی رو برا مقدار دهی متغیر ها و ... به اون لود شده هه می ده تا برخوردی با فلش اصلی نداشته باشه و اونا رو دسکاری نکنه...
2- به لودر گوش کننده ای گذاشتیم که هر موقع فلشتون برا داده پردازی (قبل از لود کامل) آماده شد ،تابع مد نظر رو اجرا کنه.در موقع دانلود ،قبل از لود کامل اون لود شونده ،باید لودر منتظر بونه تا swf مد نظر به میزانی از لود برسه که بشه بهش وصل شد و داده پردازی کرد و این منتظر همنم یم مونه...
3- یه شی از داده امید شده می سازه و البته همراه با پاس دادن شی ساخته شده از لودر کانتکست ،توسط شی لودر ،لود بایت می کنه.در واقع تابع loadByte بر خلاف تابع load ،به جای گرفتن آدرس فایل و IO ،تابعی برای لود فایل به روش آرایه بایت هست که مثلا می تونید آرایه بایت یه فایل رو بهش پاس بدین تا لود کنه.
4- با کست کردن مقدار شی کانتنت از شی contentLoaderInfo از شی لودر ،می تونید به فریم های تایم لاین اصلی اون دقیا شبیه به یه مووی کلیپ دسترسی پیدا کنید.cast کردن به مووی کلیپ به شرطی هست که documentClass فایل swf لود شدنی ،زیر کلاس یا extend از MovieClip باشه و اگر از کلاس Sprite یا DisplayObject زیر کلاس یا extend بشه ،باید به اون کلاس یا پدران اون کلاس extends بشه.التبه در اینم مورد می تونید به آموزش اکشن 3 از صفر و فصل چهارم مراجعه کنید.(امضام)
بای...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا