maxmore
Member
سلام دوستان من یه انیمشن تقریبا 10 دقیقیه ای دارم می سازم کل کار خودم دست گرفتم از طراحی محیط تا کارکتر و حتی به جای همه شخصیتها خودم حرف زدم الان هم تقریبا 6 ماه دارم روش کار می کنم واسه انیمیشن ریزش ساختمان نیاز به ساختن گرد و خاک ناشی از انفجار می خوام
من با استفاده از ray fire و fum fx انفجار و خراب شدن ساختمون شبیه سازی کردم و تا اینجا مشکلی ندارم اصلا هم حوصله کار با partical flow واسه یه گرد وغبار جزئی رو ندارم
چون کلی باید توی پنجرش اعداد و ارقام و ..... ولی میشه از partical system/ non event استفاده کرد چند سال پیش درست کردم اما
یادم رفته خوب پیری یو هزار درد سر حال از شما دوستان تقاضای کمک دارم امید وارم که اساتید کوتاهی نکنن
آخرین ویرایش: