گاهنامه 3733 ایرانی، پیشکش به ایران دوستان

izone

Active Member
درود بر همگی.

زمان کوتاهی است که یکی از استادان که گاهنامه سال نو 3733 ایرانی را آماده کرده از من خواست که آنرا آزین بندی کنم. راستش زمان بسیار کم بود (چند روزی بیشتر زمان نداشتم) و کار بسیار. از اینرو نارسایی و ایراد در کارم بسیار است. البته کارهای من اگر عمر نوح را هم داشته باشم باز پر از نارسایی و ایراد است ولی این یکی دیگر...

برای همین نمیخواستم اینجا بگذارم که بیشتر در پیشگاه استادان هنرمند شرمنده نشوم. تا اینکه امروز این پست را یکی از دوستان از ایران در تالار گفتمان تارنمایم درباره این گاهنامه نوشت:

فرهاد جان

با اجازه شما من این اثر خوب را در ابعاد کاعذ A3 گلاسه مخصوص چاپ کردم و در قاب گذاشتم و بینهایت زیبا شد . حیف آمد و از طرف شما و با اجازه مجدد شما ، به یک مرکز حمایتی از بیماران ..... هدیه کردم . بسیار سپاس و تشکر داشتند و قدردانی . فرهاد جان امید وار هستم که از این کار من ناراحت نشده باشید. وظیفه من بود که به اطلاع شما برسانم هر چند که شاید شما از این کار من خوشتان نیامده باشد و راضی نیاشید . ولی باور کنید بعد از نصب این اثر زیبا چنان شور و امیدی به زندگی در مرکز ایجاد شد و اشک شوق و امید از چشمان نا امید بیماران جاری شد که برای تمامی پزشکان و کارد پزشکی باور کردنی نبود.

تمامی آنها برای درودتی شما و تمامی کسانیکه در خلق این اثر کمک و همکاری داشتند دعا کردند.

من در اینجا باز هم از شما تشکر و قدردانی می کنم.

و دریافتم که حتی با یک کار ناچیز میتوان دلهایی را شاد کرد. به این دوستم گفتم که کیمیا گر است و از سنگ خارا دٌر و گوهر ساخته. بهر روی ...

درباره این گاهنامه:

در این گاهنامه نام روز های باستانی ایرانیان، جشن ها و رویداد های بزرگ و هم چنین برابری آنها با گاهنامه های زرتشتی، ترسایی و اسلامی گنجانده شده است.

چند نمونه از این گاهنامه را اینجا پیوست میکنم و اگر کسی خواست میتواند همه آنرا از پیوست زیر دریافت کند.

دریافت گاهنامه 3733 ایرانی - 11 مگابایت


نـــــــوروز را به همه دوستان و سروران گرامی شاد باش میگویم و برای همه آرزوی شاد و شادکامی و تندرستی و بهروزی دارم.
 

پیوست ها

  • barg_1.jpg
    barg_1.jpg
    27.9 کیلوبایت · بازدیدها: 6
  • barg_2.jpg
    barg_2.jpg
    50 کیلوبایت · بازدیدها: 6
  • 07_mehr.jpg
    07_mehr.jpg
    31.8 کیلوبایت · بازدیدها: 10

جدیدترین ارسال ها

بالا