کوچک ترین ماشین مجازی سازی ( VirtualPc )

hamedhaji

New Member
: (VirtualPc) آموزش برنامه
اين برنامه ماشين مجازي ساز است که براي اجراي چند سيستم عامل همزمان به کار مي رود.در این آموزش به طور کامل برنامه آموزش می دهیم . برنامه ی فوق کم حجم ترین مجازی ساز است که پرورتابل بوده و به نصب نیاز ندارد .

برای کار با این مجازی ساز از دو روش می شود استفاده کرد :

روش اول : شما از یک سی دی بوتیبل که سیستم عامل لایو دارد می توانید استفاده کنید. (قسمت 1 و 2 و3 )
روش دوم : شما سیسم عامل را نصب کنید یا در هارد مجازی یا در هارد سیستمتان . (قسمت 4و 5و 6)
بعد از انتخاب یکی از قسمت ها مجازی ساز اجرا می شود برای اجرای فول اسکرین کلید ترکیبی (ctrl + alt ) را نگه داشته و کلید Fرا بزنید برای رفتن به حالت قبل از همین کلید ترکیبی استفاده کنید . در صورتی در پنجره مجازی هستید و می خواهید ماوس از پنجره خارج شود کلید ctrl را نگه داشته و کلید alt را بفشارید برای برگشتن به حالت قبل روی پنجره کلید کنید .

Full Screen = (ctrl + alt) + F
Exit grab = (ctrl + alt)


CENTER]



1 ) : با انتخاب این قسمت : شما می توانید از سی دی بوت مجازی استفاده کنید برای این کار کافیست از سی دی بوت خود یک ایمیج بگیرید که پسوند iso باشد و اسم فایل می تواند هر چیزی باشد فقط باید پسوند iso داشته باشد و فقط یک فایل iso باشد .

Pc = Ram(512m) + Cdrom(*.iso)


2 ) : با انتخاب این قسمت : شما می توانید از سی دی بوت مجازی استفاده کنید برای این کار کافیست از سی دی بوت خود یک ایمیج بگیرید که پسوند iso باشد و اسم فایل می تواند هر چیزی باشد فقط باید پسوند iso داشته باشد و فقط یک فایل iso باشد . به این سیستم هارد شما هم اظافه شده است .

Pc = Ram(512m) + Cdrom(*.iso) + Hdd(هارد شما)


3) : با انتخاب این قسمت : شما می توانید از سی دی بوت مجازی استفاده کنید برای این کار کافیست از سی دی بوت خود یک ایمیج بگیرید که پسوند iso باشد و اسم فایل می تواند هر چیزی باشد فقط باید پسوند iso داشته باشد و فقط یک فایل iso باشد . به این سیستم هارد مجازی اظافه شده است. برای ساختن هارد مجازی به قسمت هفت مراجعه کنید .

Pc = Ram(512m) + Cdrom(*.iso) + Hdd(هارد مجازی)


4 ) : با انتخاب این قسمت : شما می توانید از سی دی رام سیستمتان استفاده کنید. برای ساختن هارد مجازی به قسمت هفت مراجعه کنید .

Pc = Ram(512m) + Cdrom( سی دی رام سیستم )


5 ) : با انتخاب این قسمت : شما می توانید از سی دی رام سیستمتان استفاده کنید. برای ساختن هارد مجازی به قسمت هفت مراجعه کنید .به این سیستم هارد شما هم اظافه شده است .

Pc = Ram(512m) + Cdrom( سی دی رام سیستم ) + Hdd(هارد شما)


6 ) : با انتخاب این قسمت : شما می توانید از سی دی رام سیستمتان استفاده کنید. برای ساختن هارد مجازی به قسمت هفت مراجعه کنید .به این سیستم هارد مجازی اظافه شده است. برای ساختن هارد مجازی به قسمت هفت مراجعه کنید .

Pc = Ram(512m) + Cdrom( سی دی رام سیستم ) + Hdd(هارد مجازی)



7 ) : با انتخاب این قسمت : ساختن هارد مجازی که بستگی به سیستم عاملی دارد که می خواهید نصب کنید از 2گیگابییت تا 50 گیگابایت است . فقط کافیست از منو حجمی که می خواهید انتخاب کنید که در فولدر جاری درست شود .

3g = windows Xp
10g = windows Wista , 7

dowenload :
dowenload :

http://www.eftekhar.net/uploads/files/VirtualPc.exe
http://www.eftekhar.net/uploads/files/VirtualPc.exe
 

جدیدترین ارسال ها

بالا