کنسرو گربه

mahsa12345

New Member
گربه‌ها و سگ‌ها جزو محبوب‌ترین پت‌های خانگی هستند. بعضی از والدین از هردوی این حیوانات مراقبت می‌کنند. این مراقبت گاهی با درگیری همراه است. آن‌ها اغلب به غذای همدیگر حمله‌ور می‌شوند. اما آیا نیازهای غذایی آن‌ها به هم شباهت دارد؟ در جواب این سوال باید بدانیم که نیازهای تغذیه‌ای سگ‌ها و گربه‌ها یکسان نیست. گربه‌ها نیاز به پروتئین، چربی و آب بیشتری دارند. گربه‌ها در برابر سگ‌ها که به غذاهای خشک علاقه بیشتری دارند، غذاهای مرطوب را می‌پسندند. استفاده از کنسرو گربه و سوپ گربه در رژیم غذایی این پت، یک رژیم کاملاً مناسب است. اگر کنسرو، سوپ یا پوچ گربه را با غذاهای خشک گربه مخلوط کنیم، این رژیم غذایی، به سطح کاملاً ایده‌آل می‌رسد.


خرید اینترنتی کنسرو گربه​


غذا بخش مهمی از زندگی یک گربه است. رشد، شادابی و جنب‌و‌جوش گربه‌ها به نوع غذایی که می‌خورند بستگی دارد. گربه‌ها که حیواناتی گوشت‌خوار هستند، در طبیعت از حیوانات، پرندگان، جوندگان و خزندگان کوچک‌تر از خود تغذیه می‌کنند. شکار آن‌ها در طبیعت سرشار از پروتئین و چربی است و همچنین کاملاً مرطوب است. برای گربه‌های خانگی غذایی مناسب است که به شکار طبیعی‌ این حیوان، نزدیک باشد.


غذاهای قابل دسترس برای گربه‌ها، غذاهای خشک، کنسروها، پوچ‌ها و سوپ‌ها هستند. در واقع ترکیب این غذاهای خشک و مرطوب، به شکار طبیعی گربه‌ها نزدیک است.
گربه‌ها به‌خصوص علاقه زیادی به غذاهای کنسرو شده دارند؛ زیرا کنسرو هم برایشان خوشمزه است و هم نیاز به رطوبت بدنشان را تأمین می کند. کنسروها در تمام مراکز فروش کنسرو گربه موجود هستند. والدین می‌توانند با خرید کنسرو گربه در کنار غذای خشک گربه، یک رژیم غذایی ایده‌آل برای گربه‌شان ایجاد کنند. خرید کنسرو و غذای خشک گربه مناسب از طریق پت‌شاپ‌های آنلاین امکان‌پذیر است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا