pfc.designer
Member
سلام به دوستان عزیز.واساتید محترم.
معمولا واسه ریگ کردن یک کاراکتر یک طرف بدنش (مثلا سمت چپ) رو joint - Control - Constrain میکنن بعد این کنترلها رو( حالا IK یا FK) به سمت راست با دوپلیکیت کردن نسبت میدن.
با Mirror کردن joint ها مشکلی ندارم اما کنترلها رو چطور Mirror کنم که همه ارتباطات حفظ بشه؟
اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.
پیشاپیش تشکر.
معمولا واسه ریگ کردن یک کاراکتر یک طرف بدنش (مثلا سمت چپ) رو joint - Control - Constrain میکنن بعد این کنترلها رو( حالا IK یا FK) به سمت راست با دوپلیکیت کردن نسبت میدن.
با Mirror کردن joint ها مشکلی ندارم اما کنترلها رو چطور Mirror کنم که همه ارتباطات حفظ بشه؟
اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.
پیشاپیش تشکر.