prince_0f_darks
New Member
دوستان عزیز خیلی ببخشید من عجله دارم باید زودتر این پروژه رو تحویل دانشگاه بدم
راستش بازی فلشی رو درست کردم البته از روی اموزشهای lynda و در این بازی از کلاسها استفاده شده بنده هم زیاد اشنا نیستم!
ببینید بازی رو کامل ساختم ولی تنها مشکلی که هست اینه که بازی فقط در صورتی عمل میکنه که در فریم اول قرار داده شده باشه !!!
ولی اگر در فریم دیگری بازی رو قرار بدم این ارور رو به من میده
هر چی هست گیر داده به این hitTestObject
این هم کدهای درگ و دراپ هستش
خودم فکر میکنم باید در قسمت متغیر target که از نوع Displayobject تعریف شده چیز دیگه ای داده باشه ! باز استاید اگر راهنمایی کنید واقعن ممنون میشم
راستش بازی فلشی رو درست کردم البته از روی اموزشهای lynda و در این بازی از کلاسها استفاده شده بنده هم زیاد اشنا نیستم!
ببینید بازی رو کامل ساختم ولی تنها مشکلی که هست اینه که بازی فقط در صورتی عمل میکنه که در فریم اول قرار داده شده باشه !!!
ولی اگر در فریم دیگری بازی رو قرار بدم این ارور رو به من میده
کد:
TypeError: Error #1009: Cannot access a property or method of a null object reference.
at Map()
TypeError: Error #2007: Parameter hitTestObject must be non-null.
at flash.display::DisplayObject/_hitTest()
at flash.display::DisplayObject/hitTestObject()
at DragDrop/drop()
هر چی هست گیر داده به این hitTestObject
این هم کدهای درگ و دراپ هستش
خودم فکر میکنم باید در قسمت متغیر target که از نوع Displayobject تعریف شده چیز دیگه ای داده باشه ! باز استاید اگر راهنمایی کنید واقعن ممنون میشم
کد:
package
{
import flash.display.*;
import flash.events.*;
public class DragDrop extends Sprite
{
var origX:Number;
var origY:Number;
var target:DisplayObject ;
public function DragDrop()
{
// constructor code
origX = x;
origY = y;
addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, drag);
buttonMode = true;
}
function drag(evt:MouseEvent):void
{
stage.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, drop);
startDrag();
parent.addChild(this);
}
function drop(evt:MouseEvent):void
{
stage.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, drop);
stopDrag();
if(hitTestObject(target))
{
visible = false;
target.alpha = 1;
Object(root).match();
}
x = origX;
y = origY;
}
}
}
آخرین ویرایش: