فکر کنم با morpher هم بشه این کار رو کرد،به هر صورت من امتحان نکردم،اما امتحان کن احتمالا جواب بده.
آموزش morpher:
توسط این ابزار میتوانید حالت هایی را مانند تغییرات چهره و یا تبدیل بک object را به
bject دیگر با کمترین زحمت انجام دهید .شما در آغاز میبایست یک object سه بعدی داشته باشید که تغییرات کلی آن انجام شد
باشد وتنها جابجایی Vertex ها و غیره که میخواهید توسط morpher آن ها را به صورت
ذخیره داشته باشید مانده باشد , حالا میتوانید از آن به تعداد حرکاتی که مخواهید روی
object اصلی خود داشته باشید کپی بگیرید .توجه : فقط کپی
توجه : دیگر هیچ vertex و polygon ویا هیچ دیگری نباید به object های کپی اضافه کنید ,
زیرا Pick نمیشود .حالا به ترتیب هر حالتی را که میخواهید در هر یک از object ها اعمال کنید .سپس object اصلی را که میخواهید تمامی حالات روی آن پیاده شود را انتخاب کنید (
object ی که از روی آن کپی گرفته اید )
بهتر است برای هر object نام آن حرکت را بگذارید تا در زمان استفاده از morpher راحت تر
کار کنید .پس از انتخاب object از منوی modifiers روی animation سپس morpher را انتخاب کنید .
سپس در ابزار morpher در کرکره channel list روی هر یک از کلید های empty رایت کلیک
کرده وتنها گزینه pich from scene را انتخاب کنید وبه ترتیب روی object های کپی که هر
یک از آنها را تغییراتی داده اید کلیک کنید , empty box بعدی و object بعدی تا آخر .حالا میتوانید object هایی را که کپی بوده اند را hide کنید تا کارتان شلوغ نشود , سپس
object اصلی را انتخاب کرده و در ابزار morpher در کرکره channel list اعدادی را که در
سمت چپ باکسهایی که حالا هرکدام نام حرکتی را دارند را به سمت 100 ببرید و حاصل
کار خود را ببینی