کمک در زمینه تاسیس شرکت خدمات چاپ (خواهش می کنم کمک کنید)

mhmd.ghlpr

New Member
با سلامت خدمت همه دوستان عزیز:rose:

بنده به شخصه فروم دیگه رو به اعتبار مجید آنلاین نمیشناختم که بخوام این سوال رو مطرح کنم و اعضایی دیگه ای با تجربه و تونایی کاربرای اینجا...

فقط نمیدونم جای این سوالی که میخوام بپرسم همینجاست یا خیر...

بنده تصمیم به تاسیس یک شرکت خدمات چاپ دارم و زمین (سوله) و دفتر کار برای این کار هم موجوده یعنی ازین نظر مشکلی ندارم...
طراح و گرافیست آشنا به کار طراحی هم سراغ دارم و ازین نظر هم مشکل ندارم

خواستم نظر شما دوستان عزیز رو توی چند زمینه بدونم
1- بنده به عنوان یک فرد مبتدی در این زمینه که تازه میخوام کار رو شروع کنم از کجا شروع کنم؟ (منظورم اینه که کار رو با کارهای کوچیکی مثل فتوکپی و اینا شروع کنم و یا از اول ریسک کنم و قوی شروع کنم)

2-برای کارایی مثل:اوراق اداری (سربرگ، پاکت نامه، اوراق اداری و مالی و...) - کاتالوگ، بروشور، پوستر و ...- سررسید، تقویم نیاز به چه دستگاهی داریم؟

3-برای کارایی مثل بنر و فکس و بنر لمینه(اگه اشتباه نکنم) ... نیاز به دستگاهی هست؟

4- برای چاپ کار ویزیت از همه نوعش(لمینه و ...) نیاز به چه دستگاهی هست؟

5- و هزینه هر یک از این دستگاه ها چقدری هست؟

برای شروع میتونم تا 100 میلیون (حتمی) و شاید اگه بیشتر هم تلاش کنم مبلغشو تا 200 میلیون برسونم جور کنم!!

آیا پولم برای وسایل مورد نیاز برای همه ی این کارایی که در بالا گفتم کفایت میکنه؟ (خودم بعید میدونم
:-?)
آیا دولت در این زمینه وام هم میده؟
ممنون میشم تجربیاتتون رو بفرمائید و کمکم کنید
:oops::oops::rose:
 

atsh75

New Member
سلام به شما
به نظر من ابتدا بازاریابی کن سپس شروع به خرید دستگاه کن ، میتونی ابتدا سفارش بگیری از مغازه ها وبه چاپخانه ها بدی واست چاپ کنن راه که افتادی خم وچم کار دست میاد دستگاه چاپ بنر هم میتونی بخری بستگی به هدهاشون قیمتاشون فرق می کنه
راهنمایی دیگه ایی احنیاج داشتی در خدمتم .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا