کمک! انیمیشن در رزولوشن 1024x768x32bit اصلأ کار نمی کنه!

سلام!
من یک مشکل پیدا کردم به تازگی و اون هم این هست که هر موقع می خواهم یک انیمیشن با رزولوشن 1024x768x32bit رو ببینم سیستمم قاطی می کنه و انیمیشن به درستی پخش نمی شود! بازی ها رو هم نمی توانم انمیشنشون رو ببینم همین طور screen saver ام رو! البته وقتی به سایتی می روم که انیمیشن فلش کیفیت بالایی داره مانیتورم روشن خاموش می شود مثل اینکه قطع برق بگیره!
من ویروس اسکن کردم. (هم با نورتن 2003 هم با microsoft live) , و هم spyware اسکن کردم با تولبار یاهو ولی هیچ چیزی درست نشده!
در ضمن 2 تا سه بار هم آخرین درایور گرافیک رو دانلود کرده و دوباره ریختم ولی انگار نه انگار. البته با استفاده از فایل diadx.exe یا همچین چیز هایی دایرکت اکس ام رو هم فایل هاشو چک کردم و گرافیکممم چک کردم و اروری نداد ولی نوز مشکل دارم!
در ضمن Directx 9.0 c رو هم دارم و یک بار هم دوباره نصبش کردم (البته نصب که نمی شه کردش چون می گه قبلأ نصب شده!)
این رو هم بگم که این Windows restor خاموش بود بنابر این نمی توانم به حالت قبلی برگردم.
آهان فلشم رو هم به نسخه ی 8 آپگرید کردم ولی باز هم مشکل دارم!
آگر می شه ترو خدا کمک کنید! بدبخت شدم ! هر کاری که به فکرم رسیده انجام دادم (الیته ویندوز رو هنوز دوباره نریختم) ولی درست نشده که نشده! یک چیزی رو هم بگم این هست که من قبلأ این مشکل رو نداشتم و توی این دوروزه به وجود اومده! و انیمیشت در رزولوشن 800x600x32bit کار می کنه!
راستی HArdware acceleration ام هم روی full هست!
اگر کمکم کنید بدجوری مدیون می شوم!

پ.خ.---< چون من نمی دونستم که آیا این مشکل hardware ای هست یا software ای این تاپیک رو در انجمن عمومی زدم ببخشید!
مخلصیم!
Giant Monster {{<<>>}}
 

Sunboy454

Active Member
فقط انیمیشنای فلش یا هر انیمیشن و فیلمی با اون resolution ؟؟
 
همه ی انیمیشن ها با اون رزولوشن! در ضمن متوجه شدم که وقتی اسپیکر رو صداش رو بلند می کنم مانیتور خاموش می شه اگر گرافیک صفحه زیاد باشه کیفیتش! ببینم این می تونه یک ویروس باشه که بتونه power supply ام رو چک کنه؟ یا ممکنه مشکل پاور داشته باشم1 البته من این مشکل رو قبلأ نداشتم برای همین هم میگم شاید ویروس باشه!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا