کسب درآمد برای وبمسترها

درآمد برای وب مسترها با انتشار مطالب ما
وب سایت رسمی PSDTUT
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
برای اینکه از فضای وب سایت خود استفاده کنید و در میان پست های سایت خود درآمد کسب کنید ، پست های سایت PSDTUT را هم در سایت خود قرار دهید و یا در یک صفحه جداگانه در سایت خود اقدام به نشر مطالب این وب سایت کنید .
حال با انتشار این مطالب چه اتفاقی رخ می دهد که شما درآمد کسب می کنید ؟
خیلی ساده و حساب شده است :
شما مطالب را در وب سایت خود قرار میدهید به هر روشی که می خواهید فقط لینک دانلود آن را با لینک خصوصی (پس از ثبت نام در این وب سایت این لینک برای شما قابل مشاهده است) یا همان لینک دعوت خود پیوست می کنید یعنی کاربر شما وقتی روی لینک دانلود کلیک می کند به همان مطلب در سایت ما هدایت میشود چنانچه آن کاربر اقدام به خرید لینک از وب سایت PSDTUT کند 20% کمسیون فروش آن مطلب به حساب شما در سایت پی اس دی تات افزوده میشود (اگر هم خرید نکند و اقدام به خرید مطالب دیگر کند بازهم کمسیون به حساب شما افزوده میشود. پس شاید از یک مطلب از سایت شما وارد سایت PSDTUT شوند اما هر مطلبی که خرید شود کمسیون آن به حساب شما افزوده میشود). خیلی راحت و آسوده . این کار نه فضای شما را دیگر اشغال میکند و نه نیازی دارید برای استفاده از هاست دانلود . بعلاوه اینکه حتی برای شما درآمد زا هم خواهد بود و درآمد آن هم خیلی چشمگیر هست .
یه حساب سرانگشتی :
اگر یک سایت بازدید زیر متوسط داشته باشید یعنی روزانه 500 تا 1000 نفر .
از هر مطلبی حدود 10 بار بازدید میشود اگر از سایت پی اس دی تات 200 مطلب آن را در سایت خود منتشر کرده باشید میشود :
روزانه 200*10 = 2000 بازدید از تمامی مطالب (این حداقل است)
یعنی روزانه 2000 بازدید از کل مطالب سایتتان دارید
مطالب سایت PSDTUT از 200 تومان تا 1000 تومان بفروش میرسد (ما میانگین 600 تومان در نظر میگیریم) . اگر از این 2000 بازدید روزانه ، فقط روزانه 200 دانلود داشته باشید میشود (یعنی یک دهم بازدید دانلود داشته باشید) :
روزانه : 200*600 تومان = 12000 تومان
20% کمسیون شما روزانه میشه : 2400 تومان
30x2400 روز میشود : ماهیانه : 72000 تومان


این برای سایت های زیر متوسط بازدید هست ، دیگه روی بازدید بالا خودتون حساب کنید ببینید چی میشه .
این روش همکاری هیچ گاه با شکست روبرو نخواهد شد و هیچ گاه پرداخت ها دیرکرد نخواهد داشت چرا که گردش حساب زیاد است و مطمئنا 20% کمسیون قابل پرداخت می باشد

اطلاعات بیشتر و ثبت نام در بخش فروش : http://psdtut.ir/affiliate-3
سایت اصلی : www.psdtut.ir

 

جدیدترین ارسال ها

بالا