کسب درآمد بدون هیچ هزینه ای

apadana.in

New Member
کسب درآمد همیشگی از طریق آپلود و فروش فایل :rose:
دوست داری با فروش یا بازاریابی فایل‏ها درآمد کسب کنی؟
تو سیستمت فایل‏های مفید زیاد داری؟

صاحب سایت و یا وبلاگ هستی؟


پس یه سری به سایت Apadana.in بزن تا ضمن آشنایی با سایت ما و امکانات آن، به طور رایگان نیز ثبت‏ نام نمائید. کارمزد ما 20 درصد می‏باشد که پس از فروش فایل‏ها دریافت و 80 درصد مابقی به حساب شما (صاحبان فایل و بازاریابان فروش) واریز می‏گردد.

برخی از امکانات ویژه سیستم همکاری در فروش فایل دانشجویی:

اسکریپت بسیار قوی جهت بالاآمدن در سرچ گوگل
فضای کاملا رایگان برای آپلود تعداد نامحدود فایل‏ها
تعریف محصول جدید (بسیار ساده، سریع و آسان)
بازاریابی محصولات سایت و کسب درآمد بیشتر از این طریق
زیرمجموعه ‏گیری با سود دائمی از هر فروش هر زیرمجموعه
برگزاری مسابقات ماهانه (ویژه اعضا) و اهدای جوایز نقدی به نفرات برتر
تسویه حساب روزانه از طریق سیستم پایا (بدون کارمزد بانکی)


این روش، روش کاملا واقعی و منطقی برای کسب درآمد از اینترنت است. ما هیچ چیزی را نمی خواهیم به شما بفروشیم! هیچ پولی هم قرار نیست پرداخت کنید. فقط کافیست این روش کسب درآمد را بخوانید و اگر شرایط این کار خانگی را داشتید، از همین الان می توانید بدون سرمایه و در خانه کسب درآمد کنید. معمولا در این روش از 30 هزار تومان در ماه تا 1 میلیون تومان بسته به میزان فعالیت می توانید درامد داشته باشید.


کافیه تلاشت رو بکنی تا بتونی :wink:

برای ثبت نام رایگان اینجــــــــــــا کلیک کنید


بطور خلاصه این روش پاسخ به نیاز مشتریان اینترنتی است، شما فایلی را آپلود می کنید که مورد نیاز تعداد زیادی از جستجوکنندگان اینترنتی است و با فروش این فایل ها کسب درآمد می کنید، دقت کنید فایل محصولی نیست که فاسد شود و هر زمان مشتری نیاز داشته باشد با پرداخت هزینه دانلود می کند. پس شما بصورت دائمی از فروش فایل درآمد خواهید داشت.


برای کسب درآمد واقعی به این روش، باید فایل هایی که متعلق به خودتان است و اجازه فروش آنها را دارید و مجاز هستند را درسیستم آپادانا فایل اپلود نمائید و منتظر فروش و کسب درآمد بمانید.

هزینه ثبت نام در سیستم آپادانا چقدر است ؟

ثبت نام رایگان انجام می شود و هیچ هزینه ای بابت خدمات ارائه شده دریافت نمی شود. درآمد سیستم آپادانا فایل از کارمزد فروش (20 درصد) است.

برای استفاده از سیستم آپادانا نیاز به خرید هاست و دامنه دارم ؟

خیر، سیستم آپادانا فایل هاست رایگان در اختیار شما می گذارد.

فروش فایل های من در سیستم آپادانا به چه صورت انجام می شود ؟

برای شروع رایگان ثبت نام می کنید و سپس محصولات خود را (رایگان) اضافه می کنید (مشخصات و توضیح فایل هایی که قصد فروش دارید + اپلود فایل های مورد نظر). سپس منتظر فروش فایل ها می مانید و بعد از فروش می توانید درآمد خود را به حساب بانکی منتقل نمائید.

چه فایل هایی و با چه فرمت هایی را می توان با این روش فروخت ؟

تمام فایل هایی که متعلق به خوتان است و اجازه فروش آنها را دارید را می توانید از این طریق به فروش رسانید.

فایل هایی نظیر مقاله (فارسی و انگلیسی و ترجمه های مقاله ها)، کتاب های الکترونیکی، پروپوزال، پایان نامه، کد های نوشته شده در برنامه های نرم افزاری نظیر متلب و ...، گزارش کار، طرح توجیهی کارآفرینی، جزوات درسی و جزوات اساتید، منابع کنکورها، لیست ایمیل و شماره های تلفن، فایل های لایه باز فتوشاپ (مثل کارت ویزیت یا فاکتور یا تراکت) و هر چیزی که در اینترنت نباشد ولی متقاضی زیاد داشته باشد.

فرمت فایل ها نیز می تواند ورد، پی دی اف، پاورپوینت، اکسل، .m و ... باشد. توجه کنید که همه فایلهای غیر متعارف را نیز می توانید روی سایت آپلود کنید، فقط قبل از آپلود باید آنها را زیپ
zip یا rar نمائید.

چند راهنمایی:oops:

اگر توانایی تحقیق و ایجاد مقاله دارید بهتر است نیازهای دانشجویی را شناسایی و تحقیق و مقاله های پرکاربرد را ایجاد کنید و برای فروش قرار دهید.

اگر در موضوع خاصی توانایی تخصصی دارید با شناسایی نیاز سایر همکاران فایل هایی که مشتری دارند را ایجاد کنید و برای فروش قرار بدهید مثلا اگر طراح هستید میتوانید فایل های لایه باز فتوشاپ را برای سایر همکارانتان ایجاد و برای فروش قرار دهید (مثل کارت ویزیت یا فاکتور یا تراکت)

اگر جزوه و پروژه خاصی از دوران دانشگاهی خودتان تهیه کردید که بدرد سایر دانشجویان فعلی و آینده میخورد میتوانید برای استفاده سایرین به فروش بگذارید.


این نکته را درنظر بگیرید که فایل شما باید خاص باشد و بصورت رایگان در اینترنت موجود نباشد.

برای ثبت نام رایگان اینجــــــــــــا کلیک کنید

 

جدیدترین ارسال ها

بالا