کاهش Segmetهای اجسام

pmy3d

Member
سلام عرض میکنم خدمت اساتید محترم سایت مجید آنلاین ما در حال ساخت یه بازی هستیم و من تصمیم گرفتم که کاراکتر بازی رو تو پوزر (Poser) درست کنم بعد از وارد کردن کاراکتر تو مایا فهمیدم که تو پوزر تعداد سگمنت های کاراکتر رو خیلی زیاد گذاشته و باعث میشه بازی سنگین بشه می‌خواستم بدونم آیا راهی هست که بشه Segmetها رو کاهش داد؟ تو هر نرافزاری که شد عیبی نداره من می‌تونم واردش کنم تو اون نرم افزار ولی لطفاً یه راهی جلوی پام بزارید چون خیلی سخته که بخوام خودم این کاراکتر رو درست کنم و باعث کند شدن کارمون می‌شه:green:
 
آخرین ویرایش:

HOSSEIN.D

Well-Known Member
سلام. والا چنین چیزی فکر نکنم بشه.
مگه اینکه مدل رو ببری تو مکس 2011 دوباره از روی همون مدل توپولوژی رو درست کنی با سگمنت های کمتر.
یا میتونی همین کار رو تو زیبراش انجام بدی.

موفق باشی.:rose:
 

pclord

کاربر متخصص
سلام
یه برنامه هست مخصوص این کار، اسمش TopGun هست.


TopoGun 1.06 Final (x86 & x64)

af0136add19d.jpg


TopoGun is a stand-alone resurfacing, and maps baking application. The resurfacing functions in TopoGun will help you modify and/or recreate the edgeflow of your digital 3D models. The maps baking functions, will help you bake various types of texture maps from your high resolution 3D models and then allow you to apply them to your newly created optimized meshes. These texture maps contain information that will help you recover the appearance and features of the original high resolution mesh.

Links:
http://rapidshare.com/files/362919711/topogun_1.06_w32_setup.zip.html


Links:
http://rapidshare.com/files/362937457/topogun_1.06_w64_setup.zip.html


این هم سایت سازنده برنامه، احتمالا آموزش داشته باشه.
http://www.topogun.com/
 

جدیدترین ارسال ها

بالا