کانال‌های پیش ساخته دارای چه مزیت‌هایی هستند؟

برند نام آشنای آریا بارون توس با تکیه بر دانش فنی و همچنین استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در حال حاضر توانسته است به عنوان یکی از بهترین برند تولید کننده کانال‌های پیش عایق شده شناخته شود.
استفاده از کانال‌های پیش عایق شده برند آریا بارون توس مزیت‌های مختلفی را با خود به همراه دارد که از جمله آن می‌توان به کاهش چشمگیر مصرف انرژی اشاره کرد.

کانال‌های پیش ساخته دارای مزیت‌های مختلفی نسبت به کانال‌های قدیمی است. همین مزایا باعث شده است که در بیش از 90 درصد پروژه‌های ساختمانی از کانال‌های پیش عایق شده استفاده شود. از جمله دلایل برتری و استفاده بیش از اندازه کانال‌ها پیش عایق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

صرفه جویی در مصرف انرژی

پلی اورتان ضریب هدایت حرارتی بسیار پایینی دارد، به همین دلیل این فوم به عنوان یک عایق مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین کم بودن ضریب هدایت حرارتی در پلی یورتان باعث شده است که در سیستم‌هایی که از کانال پیش عایق پلی یورتان استفاده می‌شود، کاهش انرژی چشم گیری را شاهد باشیم.

وزن بسیار سبک کانال‌های پیش عایق

ورق‌های گالوانیزه قدیمی عموما با وزن سنگین خود شناخته می‌شوند. این در حالی است که کانال‌های پیش عایق از وزن بسیار کمی برخوردار هستند و همین موضوعی است که از این نوع ورق‌ها استفاده بیش از پیشی شده باشد. همین وزن سبک باعث شده است که ایمنی این محصول نسبت به نمونه قدیمی خود بسیار بالاتر باشد. کانال‌های پیش ساخته آریا بارون وزنی حدود 15 درصد وزن کانال‌های گالوانیزه دارند. از دیگر ویژگی‌های کانال‌های پیش عایق شده می‌توان به ایمنی در برابر حرارت بالا اشاره کرد.

کاهش هزینه خرید کانال پیش عایق

از دیگر مزیت‌هایی که خرید کانال‌های پیش عایق با خود به همراه دارد می‌توان به کاهش هزینه‌ها اشاره کرد. هزینه خرید، هزینه حمل و نقل و نصب کانال‌های پیش عایق به نسبت کانال‌های گالوانیزه هزینه کمتری دارد.

کاهش نویزهای صوتی

یکی از مشکلات کانال‌های گالوانیزه قدیمی انتقال زیاد نویزهای صوتی و لرزش‌های زیاد بود. کانال‌های پیش عایق شده با کاهش نویزها از ایجاد صدای زیاد در محیط جلوگیری می‌کنند.

عمر بالای کانال‌های پیش عایق

کانال‌های پیش عایق شده به نسبت کانال‌های گالوانیزه عمر طولانی‌تری دارند که همین موضوع باعث استفاده زیاد از این محصول نوین در سازه‌های ساختمانی شده است.

نصب و راه اندازی آسان

کانال‌های پیش عایق شده آریا بارون به راحت‌ترین شکل ممکن قابلیت نصب و راه اندازی دارند همین موضوع باعث شده است که پیمانکاران علاقه زیادی به استفاده از کانال‌های پیش عایق داشته باشند.

کارایی و کیفیت هوای بالا

به دلیل آن که سطح داخلی کانال‌های پیش عایق به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده است، کیفیت هوای انتقال داده شده به وسیله کانال‌های پیش عایق نسبت به کانال‌های گالوانیزه به اندازه قابل توجه‌ای بهتر است.

همچنین به دلیل موارد نام برده شده در بالا کارایی این نوع از کانال‌ها به اندازه قابل توجه‌‌ای بهتر و مناسب‌تر است.

پایداری در برابر آتش سوزی

از جمله ویژگی‌هایی که باعث شده است از کانال‌های پیش عایق به میزان قابل توجه‌ای استفاده شود می‌توان به پایداری بسیار بالا در برابر آتش سوزی اشاره کرد.

ضد آب و هوابند بودن کانال‌های پیش عایق

کانال‌های پیش عایق طراحی شده توسط شرکت آریا بارون توس به دلیل دارا بودن خاصیت ضد آب بودن به یکی از بهترین و عالی‌ترین کانال‌های تولید شده در ایران تبدیل شده است. عملکرد عالی و مناسب این کانال‌ها در شرایط گوناگون به ویژه در شهرهای شمال کشور، استفاده چند برابری از این کانال‌ها را در همه محیط‌ها فراهم کرده است

 

جدیدترین ارسال ها

بالا