کامپیوترم ویروس گرفته دارم نابود میشم کمک کنید

sasan_zalaghi

New Member
سلام دوست عزیز ممنون از لطفت اما این صفحه رو هم به محض باز شدن میبنده میتونی توی یک لینک مستقیم بزاری و همین جا دوباره بهم بدی ممنون میشم ( صفحاتی که .zip یا کلا فایل دانلود داشته باشن بعد از دو ثانیه غیب میکنه اگه لینک مستقیم باشه قبل از غیب شدنش متون دانلود بزنم بعد دیگه اگه غیب هم شد کامپیوتر دانلودش میکنه و توی هاردم میاد )
 

freevpn

Member
سلام.

آیا در حالت safemode برای پاک کردن این فایل ها اقدام کردید؟
یا در حالت recovery mode ویندوز (با استفاده از CD اینستال )؟
میتونید یک نمونه از فایل رو به کاسپر بفرستید، یک روزه پچ میدن براش، البته اگه لایسنس داشته باشید که یحتمل ندارید.
یک نمونشا زیپ کنید و رو وب بگذارید و لینکشا بفرستید تا ببینم چه میشود کرد.
آنتی ویروس برای پیشگیری هستش.99 درصد روی کامپیوتر ویروسی کار نمیکنه.چه کاسپر چه نود چه سیمنتک چه هرچی.
البته ویروسایه پدر مادر دار معمولا استاده هرچی انتی ویروسه یاور میکنن اما این ظاهرا" یتیم میباشد!


-------------------------------------------------------
با free vpn شیتونی در وب ممنوع!
 

donyayeit

New Member
سلام من خیلی ها رو دیدم که بدون نرم افزار هر چی ویروس تو سیستم هست شناسایی میکنن و از بین میبرنشون اگه راهی هست که شما هم می دونین به من هم یاد بدین آخه سیستم من خیلی ویروسی میشه این هم ایمیل من و سایت منه

Email:D[email protected]
www.donyaye-it.ir
 

donyayeit

New Member
سلام من خیلی ها رو دیدم که بدون نرم افزار هر چی ویروس تو سیستم هست شناسایی میکنن و از بین میبرنشون اگه راهی هست که شما هم می دونین به من هم یاد بدین آخه سیستم من خیلی ویروسی میشه این هم ایمیل من و سایت منه

ببخشيد یه مشکل دیگه هم دارم من بدون اینکه آموزش ببینم دارم سایتمو طراحی میکنم تو یه جا به مشکل خوردم میخوام صفحه ای برای عضویت در سایت درست کنم که وقتی کشی عضو شد اطلاعاتش بره تو یه صفحه ای دیگه یعنی هموم پایگاه اطلاعات یا دیتا بیس هر کار میکنم نمیتونم در ضمن Html هم هست ىارم كار ميكنم اطه ميتونين كمك كنين خوشحال ميشم

Email:[email protected]
www.donyaye-it.ir
 

mahmood_mn

Active Member
آقای egcome ببخشید یک آنتی ویروس خوب میشناسید به من معرفی کنید تا از دست این همه ویروس و آنتی ویروس راحت بشم .

با تشکر از شما و همه بچه ها
 

freevpn

Member
دوست عزیز این کار به راحتی امکان پذیر نیست
یعنی به دردسرش نمی ارزه.شما باید دائما کامپیوترتونا مانیتور کنید که مبادا چیزی بخواد جایی دستکاری کنه.
و اگه ویروسی شدید، باید تمام جاهایی که ممکنه یه ویروس دستکاری کنه درست کنید.
البته وقتی بفهمید اسم ویروس چیه راحت توی سایت های آنتی ویروس می تونید بفهمید چی کارایی کرد و چطور میشه بطور دستی پاکش کرد.
و اما یک ضرب المثل معروف :
ویروس که از سرت گذشت چه یدونه چه 100 تا. برو یه آنتی ویروس حسابی بخر که خرت از پل رد شه !
 

egcom

Member
دوست عزیز برای آنتی ویروس من خودم پیشنهاد های زیر رو دارم :

1- اول از همه آنتی ویروس bitdefender رو پیشنهاد میکنم چون فوق العاده است اما مشکل اصلی کرک این برنامست که شما هر جور کرکش کنی تا به اینترنت وصل بشی برای آپدیت سریع از کار میافته و می فهمه که نسخه شما اصلی نیست. همونطور که میدونید این آنتی ویروس بهترین آنتی ویروس سال شناخته شده اما به دلایلی که گفتم بهتر دورش رو خط بکشی.

2- اگر رم شما 512 مگابایت به بالاست آنتی ویروس kaspersky رو پیشنهاد میکنم . البته مشکل این آنتی ویروس اینه که هر فایلی که باز کنی ازت اجازه میخواد . خلاصه آنتی ویروس بی سروصدائی نیست . میتونی از سایت : www.kaspersky.com نسخه سی روزش رو دانلود کنی و بعد از سی روز میتونی کرکش رو تو همین تاپیکی که من زدم پیدا کنی.
3- آنتی ویروس nod32 تقریبا از نظر کاکرد مثل kaspersky هستش اما یه مزیت هائی داره . مثلا فایل های آپدیتش کم خجم تره و سرعت اسکنش خیلی بالاست و در کل شما اصلا متوجه نمیشی که یک آنتی ویروس رو ویندوز نصب. نسخه 30 روزه این نرم افزار رو هم میتونی از www.eset.com دانلود کنی.

در کل دوستان همیشه پیشگیری بهتر از درمانه به شما پیشنهاد میکنم همیشه بعد از نصب ویندوز ابتدا یک آنتی ویروس نصب کنید. برای پیشگیری خیلی فرق نمیکنه آنتی ویروستون چی باشه پس بهتره سریعترین رو نصب کنید ( nod32 (

حالا شما اگر سرعت اینترنتتون بالاست به سایت www.kaspersky.com بروید و سپس به بخش اسکن آنلاین یعنی اینجا برید و ویندوزتون رو به صورت آن لاین اسکن کنید به نظرم خیلی مفیده . حواستون باشه برای این کار باید با اینترنت اکسپلورر برید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا